7 Temmuz 2011 Perşembe

küfür yok ama

lan bugün beni kim arıyosa küfür edip kapatıyo.
tamam streslisiniz, anladık ama bu kadar da olmaz ki ya.

efenim yazının devamı 2 konuşmayı içerir, ben küfür sevmem diyenler okumayabilirler, izin verdim onlara.





t- akkerman (soyadımla hitap ederler) ermanın odasına baksana bi, ulaşamıyorum
g- yurtta diilim lan ben, halamlardayım
t- hay ben senin amına koyayım. neyse görüşürüz
g- öptüm bebeğim



b- akkerman mavi alçı var mı sende?
g- var ama yurtta değilim ben.
b- nerdesin?
g- halamlardayım
b- alçı da ordadır o zaman
g- e haliyle
b- sikeyim seni yaa. hadi görüşürüz
g- öptüm yaladım


olum niye küfrediyosunuz lan? bi normal konuşsanıza. tamam ben de küfürlü konuşurum ama telefonda değil, yüz yüzeyken.
telefonda olunca bi garip oluyo.

çok ayıp.



bi de 2 kişi mesaj atıp tedavi notumu sordu.
ben bile bu kadar merak etmemiştim lan kendi notumu (yalan)
(dişli rakiplerimden biri b2 almış. benim b1. yıhyıh diye güldüm ekrana bakıp. pisliğim)

9 yorum:

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Sevgi sözcükleri bunlar :D

ekin dedi ki...

burayı okurken eğleniyorum, içimde kalmasın dedim. saygı sevgi.

googhan dedi ki...

@Only Hope
ben de onların mnakoyyim o zaman :D


@ekin
burayı okurken eğlendiğinizi bilerek yazdığımda ben de yazarken eğleniyorum.
teşekkür ederim :D

büyük iskender dedi ki...

komik olmuş :D alçıyı napıcaklarmış ki ?

googhan dedi ki...

alçıyla çene yapıyoruz, gerekli bi malzeme.
aslında sadece gerekli değil, gerekli ve hepimizde bulunması gereken bi malzeme :D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Adsız'ları kapatman gerekecek sanırım , bak sarmışlar blog dünyasını , bugün gördüğüm 2. adsız vakası.

googhan dedi ki...

aa ben sildim zannediyodum, yayınlamışım :D

sileyim bi şunları.
fucking demiş bi de terbiyesiz.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Olur bazen goog :D

googhan dedi ki...

başka bi blogda gördüm, iyi ki bende yorum denetimi var saçma sapan şeyler yazamazlar demiştim bi de :D

uyarı için teşekkür ederim :D