23 Temmuz 2011 Cumartesi

hom sivit hom

efenim uzun süredir yazmıyorum. çünkü neden? çünkü dötüm sandalye görmedi 2 haftadır. şu 2 haftayı 10 kayıtta falan anlatırım heralde. bi kerede üstünden üstünden anlatmayım.


finallerim bitti, hepsinin sonucu açıklandı. şimdiye kadarki en iyi dönemim buydu sanırım. dur göstereyim transkriptten.
3 tane c olabilir ama biyofizik, tedavi pratik ve mikrobiyolojide c harici almışım notlarımı, mutluyum. tedavi pratikten a2 alsam daha mutlu olurdum.
gördükçe cCc gökan reyiz diyorum kendi kendime. çok güzel araya sıkıştırmışım clerimi.


1. dönemden fizyoloji kaldı sadece, o da o kadar zor bi ders değil, geçerim.
asıl seneye zorlancam ben. deli manyak bi ders programı var, naapçaamı bilmiyorum.



yazı kısa oldu ama yazamıyorum daha fazla.
dötüm arabanın koltuğuyla temas ede ede seviyeli bi birliktelik yaşamaya başladılar. mutfağa su içmeye giderken bile 4 teker üzerinde ilerliyo gibiyim.
he dersen ki "bunun yazamamayla ne alakası var lavuk?", sana saygı duyar ve yazmak için uygun ortam oluşmadığını söylerim.
he edebi eser mi çıkartıyorum burda? hayır. ama olsun. uzun yazıyı yolculuk modundan çıkınca yazıcam.

bi de deminki lavuk lafına alındım, bi daha deme bana öyle lütfen. sana hiç yakışmıyo.



(böyle böyle yazıyı uzatıp makul uzunlukta bitiririm işte. artık kısa bi yazı değil)
(bu yazamama şeylerini 'yazamıyorum' konusu altında mizah yazarları yapıyolar. yazamıyorum diye diye sayfanın yarısını doldurup bitiriyolar yazılarını. çok çakalsınız olum hepiniz)

11 yorum:

nomen dedi ki...

Mevsim yaz olduğundan; emir kipindeki bu ''yaz!'' komutunda, insanı yazmaktan alıkoyan bir disiplin var...

Hele bir yaz hafiflesin, ''yazar''sınız eminim. Gördüğüm en üretken blogger'lardan birisiniz çünkü.

Kolay gelsin!..

ekin dedi ki...

iletişime giriş mi?

çıplak ayak dedi ki...

bu bi hacettepe transkripti mi yoksa? bi hacettepeli misin yoksa:)

googhan dedi ki...

@nomen
nemden parmaklarım birbirine yapışıyo, ondan yazamıyorum bence :D

ayrıca teşekkür ediyorum efenim, pazar pazar mutlulandırdınız beni :D


@ekin
insanlarla iletişimi falan öğretiyolar. jestler mimikler falan vardı.
önemsiz buluğum bi ders :D


@çıplak ayak
evet, o gördüğün bi hacettepeliye ait transkript :D
sen de mi hacettepelileştirebildiklerimizdensin yoksa?

BuRCu dedi ki...

Protetik diş tedavisinden C ile geçmiş olman daha çok çalışman gerektiğinin habercisi olabilir mi :)

meraklikedi dedi ki...

Blogdaki yazılara ve aldığın notlara bakınca rahatça, diş hekimliğini bırakıp medya, edebiyat vs gibi yaratıcı bir işle uğraşman gerektiğini söyleyebilirim. Hadi diyelim ki garanticisin, para kazanmayı seviyorsun... o zaman yine de yazmayı asla bırakma derim.

googhan dedi ki...

@BuRCu
ya protezden geçeyim, yeter o bana. öyle bi stres yaşıyoruz ki a, b, c fark etmiyo. yeter ki geçelim :D


@meraklıkedi
notlarım o kadar kötü mü yaa? en iyi dönemim bi de bu, diğerlerini iyi ki koymamışım :D

yazmayı da bırakmayı düşünmüyorum şu anda. uzun süre yazmayınca bi soğukluk oluyo ama tekrar başlayınca devamı geliyo.

BuRCu dedi ki...

Pratikte daha iyi olduğunu söylediğin için öyle düşündüm :)

googhan dedi ki...

protezde iyi kötü fark etmiyo. dökümü çıkan geçer, çıkmayan kalır.

he aşmış dişler yapsaydım b falan olurdu ama aşamadım :D

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

ne tuhaf bi not'lama sistemi,bizimkisi A+,A,A- falandı.

googhan dedi ki...

bizde de A+ yerine A1, A- yerine A2 var.

kendileriyle pek işim olmadığı için kurcalamıyorum sistemi. ben daha çok B2 ve C civarlarıyla ilgiliyim :D