2 Temmuz 2011 Cumartesi

Googhan

is back...


evet, kendinden emin bi giriş olsa da yazı fos. yani öyle olucaanı tahmin ediyorum, çünkü konu değişik bu sefer.

ilk blog adresim googhan.blogspot'tu. bundan 2 sene önce bi arkadaşım demişti blog diye bişi var, yazsana sen de diye. ben de heyecanlılaştıramadıklarımızdanmışsınız başlığıyla ilk yazımı yazmıştım.
başlarda öylesine, kendime yazıyodum yazılarımı. ilerde okurum hatırlarım diye.
sonra hacettepeyi kazanınca daha çok yazmaya başladım. ailem adresi biliyodu ve yaptıklarımı yazıyodum ben de buraya. ne yaptığımdan haberleri oluyodu sürekli. haber verme aracıydı.

o zamanlar kimseyi izlemezdim, kimse de beni izlemezdi. izlenmek ya da izlemek pek önemli değildi benim için. 2 amacım vardı zaten. geçmişi hatırlamak ve ailemi hayatımdan haberdar etmek.

daha sonradan lan dedim, buranın amacı bu değil. amacı dışında niye kullanayım ki?
ben de başkalarını izlemeye başladım. iyi ki de başlamışım çünkü böylesi daha eğlenceliydi. beğendiğim yazılar olunca izlemeye aldım ve zaman ayırıp okumaya başladım. izleyince ben de izlendim.

heh, işte burda bi değişiklik gerekiyodu.
çünü kendi kendime çalıp oynarken takır takır küfürleri, argo kelimeleri yazardım buraya. e tanımadığın birinin bunları görmesi hoş olmazdı. ben de yazı tarzımı değiştirip daha efendice yazmaya başladım. daha iyi oldu bence böyle.
sayfa düzenini falan da değiştirdim, bu da daha iyi.


20 50 100 derken 200 izleyicim oldu. hiçbi zaman beni izlesinler diye kalkıp birini izlemedim. ya da beni izleyen birini karşılık olarak izleme listeme almadım. eğer yazıları güzelse diğer şeyler önemli değildi benim için, izlerdim.
artan izleyicim 'sosyallik krizi' olarak da tanımlandı biri tarafından. tabi kendi düşüncesi, saygı duymak lazım ama yanlış düşünce. sosyal olmak istesem burda işim ne benim, dışarı çıkarım.


dur dur zaman sıralaması yanlış oldu.
izleyici artışından önce ben sitenin adını değiştirdim. neredeyse 2 senedir kullandığım googhan bi süreliğine yerini başka adreslere bıraktı daha sonradan tekrar kullanılmak üzere.
tl-ytl-tl gibi düşünebiliriz. yazı tarzındaki değişiklikte başka adresleri kullandım. geçiş dönemi bitince de tekrar googhanı kullanmaya başlıyorum.


diğer adreslerde bi yabancılık oldu hep. benim değilmiş gibi geldi. tekrar googhan olunca evime dönmüş gibi hissettim. bi daha değiştirceemi sanmıyorum. googhan olarak başlayıp googhan olarak bitircem blogu.





tek konuda yazmıyorum pek, 2. konuyu da yazayım bi kerede bitsin hepsi.
bugün okula çıkmış soruları almaya gittim. kırtasiyeye aslında, okul değil. neyse, gittim aldım soruları, 65 kuruş.
yol param 4 lira.
alacağım şeyin 6 katı kadar yol parası verdim, sinir bastı. dönüşte de minibüste kavga çıktı, müziği kapatıp dinledim. eğlenceliydi.

32 yorum:

BuRCu dedi ki...

Biraz önce burada yorum kapalı değil miydi yani? Çok garip, ben niye göremedim?
Yoksa farkındayım birkaç gündür kontrollü gittiğinin :)
Hoş gelmiş o zaman bu adres.

googhan dedi ki...

bilmem, yanlış yerlere basıp kapatmış da olabilirim :D
kapatmayı istemedim yani.

siz hoşgeldiniz efenim bu adrese :D

b3ngü dedi ki...

Neyse o zaman verdiğin yol parasını kavga izleyip eğlenmene ve gülümsemene say (: Böylece ne kadar ufak bir bedele ne kadar güzel bir şey kazandığını görürsün :) Hem bilgi pahalıdır sonuçta falan filan işte :P :D
Kendini nerede rahat hissediyorsan orası en güzel yerdir her zaman, bizim için fark etmez sen rahat olmalısın, bizim için yazan sen olduktan sonra gerisi mühim mi yahu (:
Bi de sen kaçıncı sınıftaydın yaa? :D

googhan dedi ki...

yok gülümsemedim. iki adam da sinirli, karşılarında gülsem bana girişirlerdi :D


14. sınıftayım. eğer bi aksilik olmazsa seneye 15 :D

b3ngü dedi ki...

Mutlu olman yeter diyelim o zaman :))

İnşallah olmaz o zaman :) Mezun ol da belki hastalarından biri de ben olurum kim bilir (:

googhan dedi ki...

şarkı gibi oldu. bir tek dileğim vaaar mutlu ol yeteeeer :D

eğer hastalarımdan biri olursan izleyicilerime %20 indirim var. hadi yine iyisin :D

b3ngü dedi ki...

O şarkıyı İbrahim'e veren kimdi sanıyorsun sen :D :D
Oleeeyy :)) Peki çok izlersem daha çok indirim yapar mısın ki acaba :D :D . Bi de bak bunu duyan gelir izler vallaha, çok ulu orta söyleme öyle sen :D

googhan dedi ki...

o şarkı senden daha önce dünyadaydı sanırım :D


yorum başına da +%0.01 demiştik. mesela %21'e tamamlayan izleyicim var :D

b3ngü dedi ki...

Genç gösteriyorumdur belki :P :D :D

Ha tamam o zaman bundan sonra . koyup yayınlasan yorum atayım ben :P :D

googhan dedi ki...

bak bi implant neredeyse 2000 lira.
100 yorumda %1 indirim. yani 20 lira.
her yorum 20 kuruş. az değil :D

b3ngü dedi ki...

Ohh tabi az değil yaa :D :D Öğrenci insanız yaani şurda :D
Ufak bir hesap yaptığımda yol param yok Ankaradayım, 3 yıl sonra okul biter o zamana kadar yorumlar indirimler derken bedavaya getirebilirim bile:D:D

googhan dedi ki...

umarım sadece rutin kontroller için hastam olursun :D

para için demiyorum, hiçbi tedavi kendi dişimizin yerini tutmaz. o yüzden iyi bak dişlerine.
hem sen dişini kaybetme, hem ben para kaybetmeyim :D

b3ngü dedi ki...

Ben onu diyorum zaten yoksa çok şükür dişlerim sağlam, fırçalamam da tam, tel falan da yok (: ama kontrol de mühim tabii dı mı hocam (:

googhan dedi ki...

di :D


ben kendiminkileri fırçalamayla kurtaramıyorum. yapısal olarak çok zayıflar, solüsyonlarla falan ayakta tutmaya çalışıyorum kerataları :D

b3ngü dedi ki...

Tam şuan ablam yanıma gelip 20'lik dişlerinden şikayet etti :D :D Sanırım biz ailecek geleceğiz :D :D .
Senin durum zormuş ama en azından senin dişlerin öyle, yaani üstadsın sonuçta sen baş edersin :D

googhan dedi ki...

yok daha öğrenciyim ben :D
uzmanlık olarak periodontoloji istememin bi sebebi de kendi dişlerimi kurtarmak sanırım :D


yirmilik ağrısı hiç çekmedim. ablana geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum burdan.

b3ngü dedi ki...

Tamam işte öğrenciyken böyleysen ohooo mezun olunca demek ki kesin üstad olursun :D :D.
Teşekkür ederim iletirim tabii ki (: .
Ama terzi sökük ve kendili atasözümüze de dikkat et yaani (:

googhan dedi ki...

mezun olunca okulda kalıp doktora (üstadlık) yapma planlarım var zaten :D


atasözünün son kelimesini de ben getireyim; dikemezmiş :D

b3ngü dedi ki...

İnşallah gerçekleştirirsin bütün planlarını :)
Umarım bu seferlik "dikermiş" olur diyelim o zaman (:

googhan dedi ki...

iyi dilekler (gerçek anlamda ler) için teşekkür ediyorum efenim :D

(%0.01 indirimi duyunca 8 yorum arka arkaya sıraladın fark etmedim sanma :D )

b3ngü dedi ki...

Rica ederim ne demek :)
Hahahah :D :D :D Demek anladın tühh yaa:P :D:D

googhan dedi ki...

BİLİYODUM! BİLİYODUM!

en temiz duygularımla oynayıp kendine çıkar sağlamaya çalıştın :D

b3ngü dedi ki...

Şaka biyana aklımdan bile geçmedi tabii ki.
Tamam şimdi şakayı o yandan geri alıyorum, naayır noolamaz (: nasıl anladın bunu ama:D:D

googhan dedi ki...

tamam sana %30 :D

al bu parayı ve kızımın peşini bırak [eski türk filmi stayla]

b3ngü dedi ki...

Nasla ! :D Paranız sizin olsun ben kızınıza aşığım töbeee :D Bari oğluna aşık oliyim yaa böyle tuhaflık oldu sanki:D:D
Bu arada ben hafiften yemeğe gidiyorum artık:D hem%30'u da kaptım:D :P

googhan dedi ki...

ben de derse ışınlanayım, pazartesi sınav var.
çalışayım ki sınavdan iyi bi not alayım
iyi bi not alayım ki sınıfı geçebileyim
sınıfı geçeyim ki okulu bitireyim
okulu bitireyim ki sana %30 indirim yapayım :D

afiyet olsun efenim

b3ngü dedi ki...

Oooo o zaman sen hemen derse ışınlan bence de :D :D Sınavda başarılar. 83 alırsın inşallah (:
Teşekkür ettim çok (:

googhan dedi ki...

gökan - biyofizik - 83
birbirine bu kadar zıt bi üçlü görmemiştim :D

b3ngü dedi ki...

Her şeyin bir ilki vardır :) Görürsün inşallah(:

googhan dedi ki...

arka arkaya gelen bu kadar iyi dilek için büyük bi teşekkür demeti sunuyorum :D

b3ngü dedi ki...

Kocamaan ricalar sunuyorum ben de ve izninle gidiyorummm:)) Gittim bile...
İyi bak kendine...
Sevgilerle :)

googhan dedi ki...

tamam, gidebilirsin :D
kendine çok iyi bakıyosun.


evet, bir blogun nasıl msn'e dönüştürüleceğini gördünüz sevgili okurlar. esen kalınız...