16 Temmuz 2011 Cumartesi

eski sevgiliden zorlarsak arkadaş olabilir

eve gelince yazamamamın sebebi sanırım eski alışkanlıklarım.
önceden de söyemiştim, blogun amacı ailemi haberdar etmekti yaptıklarımdan. bu yüzden eve gelince pek yazmazdım.

amaç değişti, ama alışkanlıklar aynı kaldı. hala yazamıyorum.
şimdiye kadar 5 yazıyı taslağa aldım sanırım geldiğimden beri. inat ettim bunu yayınlıcam.



hadi konulara geçelim.
eski sevgiliden arkadaş olmaz fikrini 2. defa çürütmekte kararlıyım. bu seferki biraz daha zor olucak gibi gerçi. konuşuyoruz ama minnacık bi sorun çok kısa bi süre içinde devasa boyutlara ulaşıyo.

son olay benim açımdan en kötü olanıydı sanırım. en suçsuz, masum insan benim ama benim ağzıma sıçılıyo.
2 kişiye isim verelim. arkadaş humerus, eski sevgili femur olsun. kemik bunlar hep.

humerus arkadaşla dışardaydık, femura mesaj yazdık 10 tane falan. başka biriyle dalga amaçlıydı, burda pek bi sorun çıkmadı. çıktı da özür diledim, geçti.
daha sonra humerus tumblra yazdı bunu. femur da bu yazı üzerine neden olduğunu anlamadım, dellendi. sebebini hala bilmiyorum, söylemiyo. sebebini sordukça saydırıyo bana. naaptıımı söyle diyorum, yine saydırıyo (evet, bu kadar da güzel bi arkadaşlıımız var).

neyse efenim bizim femur ile aramız bayağı bi kötü.
bugün humerusla konuştum, bu sefer humerus da trip atıyo bana. femur benimle konuşmuyo diye niye trip atıyon lan? ki bu femurla humerus sevmezler birbirlerini. senin sevmediğin biri bana küsmüş, trip atılcak ne var lan burda?
tüm bu olayların sonunda en masum insan, en aklı başında insan ben kötü oluyorum iki tarafa da. eski sevgili saydırıp küsüyo, arkadaşım trip atıyo.




hooop konu değiştirelim.
bu gece yola çıkıcaz tatil amaçlı. biraz uyusam iyi olurdu aslında. izmir otobanında sürücüsü uyuyan araç yoldan çıkıp 6 takla atarak... diye başlayan bi haberin ana kahramanı olmak istemiyorum.
kings of convenience yolda dinlencek bi grup değil bence, sileyim onları. iyice uyutur.

arabanın farlarını kontrol ederken çok deişik bişi öörendim. kısa farlar yanmıyosa eğer uzunlar da yanmıyo. düşününce mantıklı ama benim aklıma gelmezdi bu. direkt uzun farı yaktırırdım ben.
işte bu düşünme eksikliğim yüzünden opelin başındaki adam ben değilim. halbuki bi uzun far-kısa far oyunlarını   becersem bütün fabrikalarının anahtarlarını verceklerdi. FAK!


evet, saçmaladım ve susuyorum.
aslında taslağa alınması gereken bi yazı ama başta demiştim yayınlıcam diye. yüksek müsadenizle kaydı yayınla tuşuna basıyorum efenim.

2 yorum:

Antandre dedi ki...

opelin başında :D bence de kings i unut. böyle bfmv falan ekle, en gizeli.

googhan dedi ki...

arabada sadece ben olsam bi sorun çıkmazdı ama araba ahalisi tarafından pek hoş karşılanmaz :D