1 Temmuz 2011 Cuma

eleştiriler

stabil insan ben radikal bi değişiklikle yazı stilimi değiştirdim. benim için büyük, insanlık için küçük bi adım.

niye değiştirdim, dünkü yapıcı eleştiri yüzünden. dün aslında 2 eleştiri geldi blog hakkında.
şimdi efenim dedi ki bu insan, yazı stilini değiştir, okuyasım gelmiyo dedi. gece gece yazı stili değiştirilmeyeceği için (büyük uğursuzluk getirir) yarın değiştiririm diyip şikayetini işleme aldım.

diğer eleştiriyse başka bi insandan geldi. olum adam ol, o yazıları kaldır diye.
mesajda dövdürürüm seni yazsa hemen silerdim ama öyle demediği için silmicem. yerinde olsam derdim dövdürürüm seni diye, ondan çok korkarım ben çünkü.

hani böyle yazması istenmeyen gazeteciler tehdit edilirler ya, öyle oldu bu da. topuğuna sıktırırım dese direkt kapanırdı blog. topuk konusu önemli, bu konuda kendimi riske atmam.
çünkü topuğuma sıkılırsa çömelemem.
çömelemezsem yurdun alaturka tuvaletine özgürce sıçamam.
sıçamazsam mutsuz olurum.
sonuç olarak topuğuma sıkılması beni mutsuzluğa götüren olaylar zincirini ateşler.


neyse efenim yazı stilini değiştir ve adam ol, kaldır yazıları şikayetlerinden sonra başka konulara yelken açalım.
sevgili biyokimya anabilim dalımız optikle yaptığı sınavı hala okumadı. 130 tane kağıdı tarayıcıya koyacan, o pıtır pıtır okucak. daha sonradan notları bilgisayara geçircen ve iş biticek. bu kadar.
5 gündür hala okunmadı. sınav günü akşamı bile okuyup yayınlanabilirdi halbuki.


bilgisayarımın işlemcisini değiştircem. garantisi dolmadan 1 hafta önce işlemciyi alıcam ve garanti dolduğu gün saat 00.01'de içini açıcam bilgisayarımın.
hangi mantıkla 4 gb ram ve1 gb ekran kartı olan bi bilgisayara 2.2 ghz'lik işlemci taktınız lan, manyak mısınız siz?
tamam ekran kartının serisi bok olabilir ama bu 2.2'lik bi işlemci takmanızı gerektirmez dostlarım. sizin yüzünüzden binbir zahmetle yüklediğim gta 4'ü oynayamamıştım.
ahlaksızlar.

8 yorum:

Azze dedi ki...

2.2ghz işlemci takmak ayıptır. Haklı savaşında arkandayım.
Gta4 oynadığın zaman çok güzelse çok güzelmiş desene ben de oynayım. Ama çok güzel değilse çok güzel deme çünkü boşa masraf yazık.
Oldu, iyi günner.

googhan dedi ki...

en düşük çözünürlükte bile görüntüleri iyiydi.
san andreasta olmayan parlama gayet güzel becerilmişti.

bi de gta 3'ten sonra gelenleri sevememiştim ben. mafya olunca böyle kasvetli bişi olmalıydı, bunda var o.


2,2 ghz de muhtemelen acer'ın elinde kaldı, ondan taktılar :D
ya da intelin elinde kaldı, ucuz ucuz sattılar firmalara. bilemiyorum.

Nora dedi ki...

güldüm baya okurken :)) ama yazı stilini değiştirdiğin cidden çok iyi olmuş. Sayfa ilk açıldığnda yazı standart oluyo bi iki sn içinde senin yazı stilin ykleniyodu ya şmdi okurken hiç istememiştm yüklenmesni ve yklenmedi. bu kadar sevndim işte :)

googhan dedi ki...

yazı stilimin yüklenmesini nasıl hatırladın :D

ben de sevdim bu stili. daha bi okunaklı, daha bi sade.

mefisto dedi ki...

yazı stili konusundaki eleştirileri anladım da kaldır o yazıyı ne ya? sen şaka yaptın da ben çok salak olduğumdan mı anlamadım yoksa ciddi ciddi var mı böyle bi şey? eğer ciddiyse mafya mı doldu buralar? ayrıca yumurta tavuktan çıkmaz, tavuk yumurtanın ağzına sıçar tamam mı? aman, ben iyice karıştırdım susayım bari..

googhan dedi ki...

ciddi ciddi kaldır o yazıları dedi.
ama mafyayla bi alakası yok. (lan ya varsa? O.o)



yumurta tavuktan çıkar, ama tavuk yumurtadan çıkmaz. yumurtadan çıkan civcivdir.

tavuk yumurtanın ağzına sıçmaz, zaten sıçıp çıkarttığı bir şeyin ağzına sıçmasına gerek yoktur, saçma olur.

Nora dedi ki...

bilmem her sefernde önce standart oluyo o yüzden her sfernde değiştrdn sanıyorum ondan olabilr :)

googhan dedi ki...

mümkün :D

benim chromeda dikkatimi çekmiyo (yazı stiliyle standart benzer) ama mozilladan açarsam kabak gibi belli oluyodu.