2 Temmuz 2011 Cumartesi

doktor korkuyorum

deminden beri
http://sn109w.snt109.mail.live.com/default.aspx?rru=inbox&wlexpid=[burada milyon tane sayı var]&wlrefapp=2

adresinden bloga giriliyo. tırsmaya başladım doğrusu. maille blog adresim mi dolaşıyo nooluyo?
biri olum şunu dövecez bak, yaşadığı yeri, bilgilerini, dış görünüşünü falan iyi ezberleyin mi diyo acaba?


tuzak mı kuruyonuz lan bana O.o


ekleme: artmaya da devam ediyo. durduramıyoruz efendim
ekleme 2: geldikçe geliyolar efendim, biz de tırsmaya başladık
ekleme 3: geçti efendim, siperlerden çıkabiliriz

5 yorum:

Ellerim tombik tombik dedi ki...

sabahta sürekli blog bulunamadı falan bi zırvalar vardı

googhan dedi ki...

hadi ya, kim o diyen?

bana yönlendirin, maalleden adam toplayıp dövdüreyim!

Takıntılı ergen dedi ki...

blog yorumlarına e-postayla abone olmştur. gelen mailde blogun linki oluyor. oradan girince de böyle gözüküyor. korkcak bişiy yok :)

googhan dedi ki...

içim rahatladı teşekkür ederim :D

Takıntılı ergen dedi ki...

rica ederim :)