11 Temmuz 2011 Pazartesi

bitti. bittim.

kaç gündür okuldan dönerken minibüste şu şarkıyı dinliyorum. albüm halinde dinlerim genelde şarkıları, kendileri 4. sırada. ilk 3 sıradaki şarkıyı neredeyse hiç dinlemediğimi fark ettim. büyük haksızlık yapıyorum bence.
albüm bitip tekrar başa dönene kadar yol bitiyo, kalıyo hep. me in you var mesela ilk 3 içinde, arada kaynıyo o da.

bugün son kez bindim minibüse, finallerim bitti. yarın dönüyorum gebzeye.
boşlukta hissetmekteyim şu anda, bitti lan. tatildeyim yani. şu kaç aydan beri beklediğim tatile girmeme rağmen hala mutluluk seviyem tavan yapamadı. otobüse binince tatil moduna girerim artık umarım.
ya da giremem, bilmiyorum.
eşyalarımı topladım belki tatil moduna girerim diye ama ı-ıh olmadı. şöyle içten bi LEVEL 2 - COMPLETED diyemedim.


bilgisayarım artık ısınıp kapanmaya başladı. fanı olsa elektrik süpürgesini tutup temizlicem tozlarını ama yok. yani var tabi ama içinde. havayı da tek bi yerden değil, bikaç yerden alıyo. 
garantisi bitsin, içini açıp kendim temizlicem. öbür bilgisayar garantisi dolmaya 2 ay kala bozulmuştu. iyi ki açmamışım içini, değiştirmişlerdi sorunu bulamayıp. belki bu da öyle mevta olur. (mefta değil o, mevta)

ama olmasın lan, sevdim ben bunu. işlemcisini değiştirirsem çok süfer bişi olur.
2 yıldan beri ısınma sorunu yeni çıktı mesela. tuşları da gayet iyi, ilk günkü gibiler hala. pili de iyi dayandı sürekli şarja takılı olmasına rağmen.
yok yok, kolay kolay değiştirmem ben bu bilgisayarımı.



bikaç gündür burnumun akışı eski hızını kaybetti. bütün vücudumu etkileyen lab yorgunluğu burnuma da etki etti sanırım. uslan be deli burun serzenişlerim durdu.
bugün labda toz içinde çalıştık hep, sümüğüm siyah olmuştu. kararmış peçeteye yo nigga diyip çöpe attım. en son madafaka sesleri geliyodu çöpten.



resmi en sona ekleyebildim anca. başka yer bulamadım kendisine.

11 yorum:

b3ngü dedi ki...

Burnunun durulmasına çok sevindim ama en çok da tatiline girmene sevindim ...
Oh bee yaaa :)
Bak senin çekemediğin oh'u da ben çektim, yaa işte öyle çekemeyenin oh'unu çekerler :D. Oyy ne diyom ben yaa (: Senin tatil mutluluğun ben de kendisini gösterdi sanırsam :D Hadi sen de mutlu ol, artık çıkar tadını çünkü bizzat şahidim ki çoktaaan hak ettin bunu :)
Dikkat et kendine taam mı (:

googhan dedi ki...

taam b3ngü başgan :D

sabah sabah yorumunu görünce mutluluk doldum. evet lan dedim, tatildeyim artık ben. her bi hücremin kıpırdanmaya başladığını hissediyorum :D

ayrıca şunu da ekliyim, oh'umu paylaşabilirim. al rahat rahat, kendi ohunmuş gibi çek. hayat paylaşınca güzelllaralaylara lay la laaaam

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Diş Hekimlerinin intihara meyilli olduğu söylentisi? dün bi filmde gördüm. Hatta filmin adı "search search mavi ekran" google.THE WHOLE NINE YARDS işte bu da filmimiz.
Neyse iyi oldu tatile girmen, yakında tatilim bitiyor off diyip kabuğuma çekilme vaktim gelir, miyadını dolduran bilgisayar gibi reset atmaya da başlayabilirim.
Ama senin adına bi "Ohh Be" gelsin!

BuRCu dedi ki...

Gözün aydın :) Geçmiş olsun.
Çok arayacaksın bu sınavları :D [Yüzde yüz doğru olmasa da aranıyor, vallahi bak]

b3ngü dedi ki...

Ooooy bidenesin sen Gök :)

Ohh oohhh tatilde olduğunu hissedip fark ettiğine göre ohh'unu sen çek artık tabii fark etmende katkım varmış öhöm öhöm sevindim :D :D. Hem bence de artık tadını çıkar yahuu (:

bayan mikrop dedi ki...

of aynı iğrenc sorunu ben de yasıom
pc bi süre sonra el deyemez hale geliyo

horr horr yakında atacam o olacak!

googhan dedi ki...

@Sadece Umut
ctrl-c
isohunt.com
ctrl-v
download torrent

aşamalarını sırasıyla yaptım :D


tatilin niye bitsin yaa, temmuzun ortasına bile gelmedik hala. koskoca mevsimin yarısı var önümüzde.


@BuRCu
teşekkürlerimi sunuyorum :D
belki ararım ama muhtemelen bu sınavlar arıcaklarım arasında olmaz. ilerdeki klinik sınavları daha heyecanlı geçer, onları hatırlarım ilerde.
ve umarım iyi bi şekilde hatırlarım kendilerini :D


@b3ngü
şu blogda yaptığın her yorum pozitif. bi kere de karamsar ol, o halini göreyim bi de :D

şaka yapıyorum, hep böyle kal. böylece biz de olumlu olarak etkileniriz senden :D
arada yorum yap buralara, günlük mutluluk stoğumu doldurayım sayende.


@bayan mikrop
ya benimki başlarda normaldi, 2 senede içine toz dola dola ısınmaya başladı.

ama önceki bilgisayarımla karşılaştırmıyorum bile. öncekinde 100 küsür santigrat derece görüp WTF!?!? ifadesini gerçek hayata geçirmiştim.

atmayı düşünüyosan o düşünceyi aklında çıkar ve fanını temizle bence. çok daha ekonomik olur :D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Tatil bitiyor, malum sınav sonuçları vesaire dolayısıyla ;
Ya kalınır ya gidilir, basit ya bu sistem acayip bişey :D

googhan dedi ki...

o halde; SİSTIM SAKS!!

:D

b3ngü dedi ki...

Üzgünüm şekerim vallaha sen istesen bile karamsar olamiciğimm :))

Umarım olumlu olarak etkileyebiliyorumdur bir nebze de olsa... İnan bu çok mutlu eder beni :)

Tamam tamam günlük mutluluk stoğu doldurucumuz bayan Yıkılmaz hep sizinle efenim merak etmeyin :P :D:D

googhan dedi ki...

sen karamsar olursan mutluluk stoğumu kim doldurcak? olma zaten :D


ve mutlu olabilirsin, olumlu etkiliyosun çünkü :D