7 Temmuz 2011 Perşembe

bit artık. lütfen

bitiyo.
bugün teorik finallerim bitti, pazartesi de protez pratikle beraber bütün finallerim biticek.

yoruldum artık. temmuzun ortasına kadar ders çalışmaktan yoruldum. tamam normalde de enerjik bi insan değildim ama bu ayrı. tepemde pilimin bittiğini belirten kırmızı ışık yanıp sönüyo. meraba diyom arada.

salı günü gebzeye gidicem.
tabi cuma ve pazartesi olan pratik sınavını atlatıp hayatta kalabilirsem. bu akşam dişleri gömücektim güya çeneye, üşendim. (ders anlatmıcam merak etmeyin)

haftaya cumartesi yola çıkıcaz. tatili özledim.
ilk defa önceki senekiyle aynı otele gidicez, sıkılmam umarım. geçen sene bütün gün gazete okumuştum gerçi havuzun kenarında. bu enerjisizlikle sonum yine aynı olcak gibi. okul yaşlandırdı beni.

yurt da yalnız bırakmadı yaşlandırırken. şu ortama bakar mısınız bi

böyle bi ortamda 4 kişi yaşamaya çalışıyoduk. hijyen, beslenme falan yok. kurumuş ekmeği ıslatıp yemiştim açlıktan. (sol üstte görünen kısım benim yaşam alanımdı)



tatil yolunda arabayı kullancam. ilk yokuşta el freniyle kalkmayı denicem çünkü şehir içinde yokuşlarda kalkarken araba acayip geriye kayıyo. bi gün birine vurmaktan korkuyorum.
hadi araba neyse de arkadaki arabayla aramdan biri geçerken ben fazla geriye kaydırsam aradan geçen insanı sıkıştırıp sakat bırakabilirim. öğrenmem lazım.


gebzeye dönünce bloga yazı yazasım kaçıyo. şu son günlerimde yazayım biraz, sonra istesem de yazamıyorum. bişi gelmiyo aklıma gebzede.
gerçi burda da yazamıyorum ya, neyse.

2 yorum:

gzmhncr dedi ki...

kurtulmanıza sevindim :)
ah şu finaller..

googhan dedi ki...

umarım günün birinde toptan kurtuluruz :D