30 Temmuz 2011 Cumartesi

beceriksizlik

mutfakta titreyen bi telefon beni nasıl uyandırabilir uykumdan diye düşünüyorum şu anda. tamam versailles sarayında yaşamıyoruz belki ama evin bi ucunda titreyen telefonu duymak, hem de uyurken duymak değişik geldi. (bu arada versailles'ı bakıp yazmadım, yazılışını biliyodum)

beybabam arıyomuş fotoğraf makinesinin hafıza kartını getir diye. şimdi beybaba diyince anlaşılmıyo. beybaba babamın babası olur, dedem yani. ama beybaba diyorum. he neden diyorum derseniz, demeyin çünkü bilmiyorum. kendimi bildim bileli beybaba o benim için. eşi beyanne değil ama, normal babaaanne.


uzun süreden sonra kör topal da olsa bi konuyu anlattım sanırım.

sabah yüzümü yıkarken aklıma gelen başka bi konuysa değişik dudaklarım. hayır, cinselliğe bağlamıcam.
alt dudağım köfte diye tabir edilen formda olmasına rağmen üst dudağım ördek dibi. aşağı tükürsem köfte, yukarı tükür... ıı yukarı tüküremem fizyolojik olarak. he olur da tükürürsem ördek.
gülünce üst dudak iyice ördek formuna giriyo.

ben aslında iyi tüküremem. hani böyle fıssssit yapıp 10 metreye tükürük atanlar olur ya, yapamam ben onu. küçükken yapmaya çalışmıştım, üstüm başım batmıştı hep. puh diye olduğum noktaya tükürebiliyorum. ama tükürmem genel olarak.

yapamadığım başka bi şeyse ıslık çalmak. füüü diye tabir ettiğimiz ıslığı bile beceremiyorum. hava çıkıyo sırf.
internetten ıslık tutorialları seyrettim ama yok, olmuyo. 2-3 kere fiiiuuuuvvv diye çalabildim o kadar. sokak davranışları konusunda beceriksizim. tüküremeyen, ıslık çalamayan bana yazıklar olsun.
ıslık denemesinde ellerim kolların tükürük olmuştu hep, iğrenç bi çalışmaydı.

8 yorum:

Gezenti dedi ki...

ben ıslık çaldığımda da erkekler yapar onu diyorlar. ironi.

googhan dedi ki...

bütün kızlar benden daha iyi ıslık çaldıkları için garip gelmiyo bana :D

ama tüküremiyo kızlar. o yönden kendimi ezik hissetmiyorum :D

Sadece Umut dedi ki...

Titanic'te de onlar tükürmüyormuş, tükürük makinesi kullanıyorlardır.
Şu ıslık meselesi canımı sıkıyor kaç dolmuş kaçtı gitti elimden sırf çalamadım diye. Ben de direkt bağırıyorum peşinden, ya da taş atıyorum. Eğer ikisi de olmazsa mecbur küfrediyorum-çok ayıp- derse kaç kez öyle geç kaldığım oldu. Nerdeyse hayatımı anlattım, Kari'nin FHM olmayan fotosunu ekledim dursun öyle.
Bi de şu tükürük meselesini tekrar açacak olursak, Big Daddy(Adam Sandler)'deki çocuğun tükürük sahnesi süperdi, bi de kapıya işiyorlardı.

googhan dedi ki...

yaa gidip hamilelikteki fotoğrafını mı koydun naaptın :D

titanicteki tükürük olayını unuttum. olmadı bi tane de ben alayım o makineden, sırtıma bağlar gezerim.


minibüse taş atma cesaretinden ötürü tebrik ediyorum seni. ama fazla yaşamazsın sen böyle davranırsan. ilerde bi gün şöyle bi futrafın ann kahramanı olabilirsin http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/230297_10150596015275437_322516770436_18494407_5159183_n.jpg

schrödinger'in kedisi dedi ki...

Vay anasını deden "hafıza kartını getir" mi dedi, ben mi yanlış okudum? Benim dedem bilgisayara bile pilgisayar diyor henüz. Ki eskiden onu da demezdi, kaldır "şu aleti" şuradan derdi onun yerine. Hafıza kartından haberdar olduğunu hiç sanmıyorum.
O dedeyi alıp müzeye kapatın bence. İbretlik paylaşım olur.

googhan dedi ki...

yok zaten hafıza kartı dedemin teknoloji anlayışında gelinen son nokta. daha ileri bi teknoloji yok hayatında.
he bi de en son gidip kendi başına lcd televizyon almıştı, o var :D

schrödinger'in kedisi dedi ki...

Bence deden Bill Gates olmuş da haberiniz yokmuş :) Lcd, hafıza kartı.. Yakında Feysbuku da Mark'ın elinden alır, benden söylemesi.

googhan dedi ki...

internet istiyodu bi aralar. okey oynarım ne güzel diyodu :D

feysbuk konusuna internete kavuşunca el atar. dürtüp durur artık bütün gün :D