4 Temmuz 2011 Pazartesi

albüm, nil, tropico 3, ders falan

gugıl görsellerde köpek boku yazıp aratınca benim blog görünüyo. sonuda hak ettiğim yerdeyim, köpek boku seviyesi.


bugünkü biyofizik sınavıyla 3 baba teorik finalini (biyokimya, mikrobiyoloji, biyofizik) bitirmiş bulunmaktayım. iyi geçti sınav. mikrobiyolojiden zaten geçmiştim, bugün de biyokimya açıklandı, geçmişim.
ilk defa bi dersten kalmadan bitircem dönemi, mutluyum.


telefonuma 2 seneden beri yeni hafıza kartı alıcam. evet, 2 sene.
512 mb şu anki kartım ama bana kalan 200 mb kadar bişi. kalanında oyunlar, sesler, videolar, fotooraflar falan var. 2 albüm yükleyebiliyorum yani.
merak etmeyin, bağlıcam konuyu.

şimdi ben ritüelleri severim. final döneminde de 3 ritüelim var.
1- mavi gömleğim (olmazsa olmaz)
2- sınav çıkışı kek alıp minibüste yemek (toksam olmaz)
3- yolda super taranta albümünü dinlemek (kulaklığımı unuttuysam olmaz)

3 baba sınav geçtiğine göre ritüelleri bi tarafa bırakıp super tarantayı sildim, yerine declaration of dependence albümünü yükledim.
böylece 4. imparator tahta çıktı.
2 albümün biri system of a down'a ayrılmış vaziyette, o kolay kolay değişmez. albüm de değil, sevdiğim şarkıları var hatta. albüm ayıramıyorum kendilerinde.
öbür albüm hep değişir. sırayla
serj tankian - elect the dead, imperfect harmonies
beirut - gulag orkestar, the flying club cup
gogol bordello - super taranta
kings of convenience - declaration of dependence

bu da 1 ay falan götürür muhtemelen. daha sonra ne koyucaamıza bakarız.
ve bu tarzda iyi bi albüm bilen varsa ve önerirse dinledikçe kendisini hatırlarım.





nilin yeni bi şarkısınde bi cümle geçiyo.
hakkında her şeyi duymak istiyorum, bu aşk değil de nedir?

efenim bu aşk değildir.
aşkta her şeyi duymak istemezsin, duymak istediklerini duyarsın. kalp beynin önüne geçtiği için olayları geniş düşünemezsin, önemli ayrıntıları kaçırırsın. işte bu noktada dışardan bakan birinin olaya müdahale etmesi iyi olur.

o her şeyi duymak istediğin zaman ilişki başıdır. tanımak için her şeyi duymak istersin. daha sonradan kalp beyin fonksiyonlarını engeller. kısa vadede mutlu edici, uzun vadede mutluluk emici döneme girersin bu perdelemeyle.





tropico 3 diye bi oyun oynamaya başladım. ve yine beceremedim. son zamanlarda hangi oyuna el attıysam beceremeden bıraktım. finaller yüzünden kendimi oyuna veremiyorum.
tropicoda bi şehir yapıyosunuz. öyle işte, karmakarışık. bissürü seçeneğiniz var.
mesela benim izlediğim yol amerikayla ilişkilerimi aşmış dereceye getirip sovyetlere sırt dönerek kapitalizmin kölesi olmaktı.
yaptım, turizm geliriyle şehir şahlandı gitti. millet kulübelerde yaşarken ben halkı önemsemeyip en modern otelleri diktim sırayla.
tabi böyle fazla elitist takılınca nüfusum düştü, işçi kalmadı. hani bi laf vardır; herkes doktor mühendis olsa çöpleri kim toplucak diye. heh, yaşayıp gördüm bunu, kimse toplamaz.
inşaat işçim kalmadı.
para akıyo resmen, üniversiteler dolu ama işçi yok. işçi olmayınca o dolu hazine hiçbi işe yaramıyo. bütün inşaatlar durdu.


en sonunda da bi isyan çıktı, hükümet binasını yerle bir ettiler ve kaçınılmaz son; game over.
isyandan önce sağda solda minik minik eylemler çıkmıştı, takmamıştım. takmak lazımmış. viva presidente! diye bağıran azınlığa kandım.

bundan sonra akp mantığı uygulucam. okul açmıcam, halkı aç bırakma pahasına maaşlarını kısıcam. daha sonradan eğitimsiz toplumdan ve kömür makarnaya muhtaç edip bunları verdiğim kesimden oyları toplucam.
adamlar siyasetçi, iyi plan yapmışlar. sıra bende.
kömür dağıtma özelliği yoktu ama sanırım.

6 yorum:

BuRCu dedi ki...

İlk satırların ve son satırlarını seçtim, ortası için tebrikler :)

Antandre dedi ki...

ben de zeus: master of olympus oynadım -3860 drachma borçtan sonra millet darbeyle beni aşşaa indirdi. bilirim o acıyı.

googhan dedi ki...

@BuRCu
seçtim mi sevdim mi?
niye seçiyosun onları, seçip naabıcaksın :D


@Antandre
zeus değil misin sen, 2 şimşek patlatamadın mı dötlerinde?
(bu arada o oyunu bilmiyorum, isimden dolayı zeus olduğunu düşündüm)

BuRCu dedi ki...

Aklımda onlar kaldı yani Gökhan :)
Can alıcı noktalar, seçtim bıraktım sonra. Al senin olsun :D

googhan dedi ki...

heh, açık konuş böyle bana :D

anlamıyorum ben, bağlantı kuramıyorum kavramlar arasında :D

Nora dedi ki...

mimlendin