22 Haziran 2011 Çarşamba

yirmilik diş

sağ üst yirmilik dişim olması gereken yerin biraz dışında çıkıyo. tamam anlatamadım, şimdi daha açıklayıcı anlatçam.
üstten bakarsak hani dişler şöyle çıkar ya:
o                     o
o                     o
o                     o
  o                 o
    o            o
         o  o

işte bu şöyle geliyo


o                       o
o                     o
o                     o
  o                 o
    o            o
         o  o 


şimdilik bi sorun yok ama ilerde çene yapısını hafif bozabilir. bu yüzden çektirmem gerekiyo o arkadaşı.
ama çektirmicem.

hayır korktuğumdan değil, cerrahiye gidersem orda geçen seneki oda arkadaşım var. adam çene cerrahisinde doktora yapıyo şu anda. adımı görür görmez ameliyatıma girer, ağzıma sıçar orda.

tabi sebepsiz değil ağzıma sıçması. zamanında ben de bu insana götlük yapmıştım çünkü.
bi gün biz odada boğuşurken (beni odadan atmaya çalışıyodu, ben de onu) sinirlenip sırtından aşşaa kaynar su dökmüştüm. o günden beri siniri var bana. haklı da biraz.


geçen gün okulda gördü beni, kafama vurup "naberlan" dedi. belki siniri geçmiştir, gitsem mi acaba?
he bi de kafama vurunca arkasından  "seni bi daha burda görmücem!" diye baarmıştım. ne diyon sen dese sıçtım orda. hocan lan o artık senin, ne atar yapıyon.



sonuç olarak çektirsem bi dert, çıktirmesem ayrı bi dert o dişi. naapsam bilemedim.

10 yorum:

Bal dedi ki...

aynı sebepten 2 üst yirmilik dişimi aldırdım. çıkmadılar çünkü ağız yapısı darmış. bi de ilk çene ağrısıylan gitmiştim sonradan ortaya çıktı sorunun yirmilik diş olduğu... kısaca hafife alma :D

googhan dedi ki...

altlar ağrısız pıtır pıtır çıkarken bu niye böyle yaptı anlamadım. ağız yapısı dar desem alt üst çenem uyumlu birbirine.


her gün diş hastanesindeyim, hatta okulum olur kendileri, ama bi süre hafife alıp gitmicem :D

Cp dedi ki...

Şekilli anlatım ha? :D
Alemsin..

googhan dedi ki...

yazınca ben bile anlamadım. ne diyom lan ben diye baktım ekrana :D

böyle daha iyi oldu sanki

crazywomanrosemary dedi ki...

hi hiii;) terzinin eteği sökük misali... katıldım gülmekten walla dişin için geçmiş olsun ona gülmedim...şu oda arkadaşınla olan duruma yarıldım gülmekten...alemsin googhan..;))
bak şimdi ciddi bir öneri dişinin o şekilde büyümesi ileride kendi yanağının içten istemsiz ısırılmasına neden oluyor ben çene cerrahisi yoluyla aldırdım ...düşünme derim..:))

googhan dedi ki...

daha çok minik bi kısmı çıktı. tamamı anca 1-2 senede falan çıkar, 1 seneye kadar eski oda arkadaşımla aramı düzelteyim de sorun çıkmasın orda :D

istese çenenin duyu sinirini zedeler, bi şey de diyemem.

crazywomanrosemary dedi ki...

anladım zaten vaktinde var..çıkmadan zor tabii ..:)) geçmiş olsun..gün gelecek sadece çorba ile idere edeceksin..:)

googhan dedi ki...

meyveli yoğurt denen saçma sapan besin maddesini tüketmeyi düşünüyodum ben. çorba pek sevdiğim bişi değil.

meyveli yoğurt da garip bişi ha. ne yoğurdu yoğurt, ne mevyesi meyve. ama bi araya gelince gayet yenilesi oluyolar.

nihavent renkler dedi ki...

kaynar su haaa :))) ben olsam gitmezdim :))

googhan dedi ki...

bikaç ay önce okulda kafama vurup naberlan demesinden cesaret almıştım ama sen böyle diyince kurt düştü içime :D