29 Haziran 2011 Çarşamba

tedavi

birinciyim birinciyim diye hava attığım tedavi labında yere batasım geldi bugün.

mis gibi dişlerimi yaparken hocaya amalgam liner'ı sadece 4 numaralı dişe mi sürcez diye sormamla başladı rezillik. ben böyle sorunca kendisi de amalgam liner niye sürülür diye sordu.
ta-taaaam
sorunun cevabını bilmiyorum. sürmem gerektiği için sürmüştüm şimdiye kadar ama sebebini sorgulamamıştım hiç.

ben düşündükçe hocanın gözler büyüdü. ben düşündükçe büyüdü. ben düşündükçe büyüdü büyüdü büyüdüüüü
ve o anda artık aklıam gelen en mantıklı şeyi söylemem gerektiğini hissettim. amalgam dişe tutunsun diye hocam.

cümlem biter bitmez o büyük gözlerin içindeki alevi gördüm. gözlerden alevin gerçekten fışkırabildiğine inanıyorum artık. minik bi alev topu vardı çünkü orda.

aferim. ısı yalıtımı için kullanılmaz di mi amagam liner? sorusunun içinde cevap, öfke, öğretme aşkının eşsiz karışımı vardı.
karışıma el sallayıp meraba dedikten sonra tamam diyip yerime geçtim ve ISI YALITIMI İÇİN amalgam liner'ımı sürdüm.




sanırım pek sevgili pirefesörüm bu konuşmayı duymamış, çünkü yanından geçerken "nası gidiyo dişin?" diye sordu. "ehe iyi hocam, öğlenden önceye yetiştiremem ama iyi yani" diyip habersizliğinin mutluluğunu yaşadım. "aceleye gerek yok zaten, düzgün gitsin de" diyip hızımı onayladı.
oonlar biiilmez oonlar biiilmeeez bakarlaaar yüzümeee



iletişimden A1 almışım. ilk A1'im zannediyodum. transkriptin çıktısını alıp duvara asçaktım ama baktım şimdi dönem 1'in 2. döneminde 3 tane A1 varmış.
yardırmışım zamanında. gençken yapardık tabi azizim, şimdi tek tük.



sırf ders yadım. neden?
çünkü bütün gün ot gibi oturuyorum evde, hiçbi şey gelmiyo başıma.
halbuki zamanında ne güzel bombaların üzerinden falan atlardım, bi heyecan olurdu. şimdi bildiğin otum.

4 yorum:

BuRCu dedi ki...

Sonuç belli olmadan ilk falsoyu verdin :) Sorgulamadan uygulamak... Ne olacak böyle Gökhan? Ne olacak :)

googhan dedi ki...

bize sürün dediler, sürdük.
hatta amalgam liner değil, gri oje vermişlerdi daha ucuz diye. hasta üzerinde olmayınca sorun olmuyo tabi, onu sürmüştük.

kötü oldu yaa

BuRCu dedi ki...

Kötü derken? Dişin son durumu değildir umarım.

googhan dedi ki...

yok yok dişlerim iyi.

cevabı bilememem kötü oldu.
yine teorik bilgiden gittim. pratik candır :D