2 Haziran 2011 Perşembe

sabah uyandırmak isticeeniz son insanlardan biriyim

bu sabah (12:30, oha) telefon eden arkadaşıma ilk söylediğim söz: "uyuyodum. ebeni skeyim".
hayır bi de kız bu insan. azıcık insan gibi davranman gerekir yani. azıcık ama, bi tutam bile olur. ama bende o yok tabi. arkasından bikaç tane daha küfür ettim, sonra "uyumaya devam et" diyip kapattı telefonu. ben olsam ben de kapatırdım, konuşulur mu benimle?


bi kere de eski sevgilime yapmıştım bundan.
saat 06:30'da (bu gerçekten sabah ama) uyan diye mesaj atan sevgiliye siktir git diye cevap yazıp uyumuştum.
canım benim, mikrobiyoloji çalışmam için uyandırmak istemiş. karşısındakinin odun olduğunu unutmuş ama.
(ayrılırken de onun son sözü siktir git oldu. osurayım böyle tesadüfe)



gece saatimi 06:45'e kurmuştum dün. güya erkenden kalkıp güne enerjik başl...  hee bekle başlarsın.
lan dingil, ömründe kalktın mı o saatte de bugün kalkıcan? sabah kalkınca önce 08:00'a kurdum, daha sonra o saatte kalkınca da okula gitmicem yea bugün diyip alarmı kapatıp uyudum.
halbuki iletişim dersindeki projeyi, cumartesi dışarı saat kaçta çıkıcaamızı konuşmam lazımdı insanlarla. bi de final tarihleri açıklanmış mı diye bakçaktım, kaldı.




dün gece mideme verdiğim sözü tutamayıp saat 2 gibi yataktan kalkıp saabahtan yiyemeyip sardığım poğaçamı yiyip yattım. halbuki özenerek haftalık diş bakımımı yapmıştım, bok oldu.
oha haftada bir mi fırçalıyon dişlerini hayvan demeyin, o her gün üşenirsem 2, üşenmezsem 3 kere yapılan bi aktivite. yapmazsam okulda hocalarım kızıyo dişlerin niye çürüyo senin diye. halbuki bilmiyolar ki gökanın dişleri küçüklüğünden beri sürekli çürür.
kendi kendime konuya dön komutu verip gerçekleştiriyorum bunu.
haftalık bakım diş ipi ve plaktan korunmak için solüsyonumsu bi şeyi ağzımda çalkalamamdan oluşuyo.
diş ipini haftada bir kullanıyorum çünkü hakikaten uğraştırıyo insanı. hele arka-üst dişlerin araları tam bi işkence.
solüsyonuysa tadından dolayı sevmiyorum. öğk




şu anda 13:51 ve ben daha kahvaltı etmedim. artık istesem de edemicek, direkt öğle yemeğiyle başlıcam.
çekmecemde yicek bi şeyler aadım, tek bulduğum gofretti, onu yedim ben de. yanında da kola içip mideme içten bi günaydın dedim.
dünden 2 parça patates kızatmam kalmış, şimdi gördüm, hemen yedim.

3 gün önce kahve yapmıştım, termos bardağımda duruyo. kapak kapalı, içi görünmüyo tabi.
dün bi güzel içtim onu. hepsini içmedim ama, bıraktım dibinde sonra içerim diye. sonra dediğim zaman geldiğinde "bi bakıyım lan şunu içine" dedim, OHA!!!
böyle beyaz beyaz noktalar var üzerinde, kaymağa benzeyen oluşumlar falan gördüm, krem rengi, dalga dalga bi yapıya bürünmüş. lan ben yarım saat önce bunu mu içtim diye isyan ettim kendi kendime.
insan bi gider döker di mi onu? deminden beri koku geliyo, nerden geliyo nerden geliyo diye sağa sola bakınıyorum, termostan geliyomuş.
midembılandı.

9 yorum:

çığlık dedi ki...

hahaha yazıyı ben yazmışım gibi hissettim. her akşam "lan yarın erken kalkıcam artık düzenli yaşamım olcak" diyerek saat kuran ve hiçbir zaman kalkamayan ben. mesela günlerdir "9da kalkıp sabah yürüyüşü yapıcam artık" diyorum. 9da uyanıp kendimi zorla uyutuyorum. ama uyumak daa güzel napalım.

googhan dedi ki...

kendini zorla uyutmak...

benim bünye sağ olsun hiç zorlamıyo, kendi kendine kapatıp alarmı yatıyo.
kaç kere yaptığı bu hareket yüzünden derse gidemedim.

mefisto dedi ki...

bugün saat 15.30'da yaptım kahvaltımı ben.. masallardaki "doğrudan döneni walt disney becersin" mottosuyla yaşayan aynalar gibisin bir açıdan. allah bizi davul etsin, ne diyiim?

googhan dedi ki...

aynalarla bağlantı kuramasam da
"masallardaki "doğrudan döneni walt disney becersin" mottosuyla yaşayan" kısmı çok hoşafıma gitti.

saat 18:57 ve ben sabah yediğim gofret ve 2 parça patates kızartması haricinde bi şey yemedim.

aman be hayat dedi ki...

Şu diş ipi eziyetinden, ara fırçası kullanarak kurtulacağımı sanmıştım ama o fırça da ayrı sinir birşeymiş. Haftada bir diş ipine razıyım, her öğün ara fırçasından gına geldi!

Bir arkadaşım içine sigara atılmış kola içmişti, kahveyi okuyunca onun hali geldi gözümün öününe. Iııyy yani :/

Merhaba bu arada :)

1i yok mu? dedi ki...

Bence eski sevgilinle yaşadığın tesadüf değil. Sevgilinin hafızası iyimiş ve sadece geriye dönüt vermek istemiş ve bunda başarılı olmuş anlaşılan.. :)

Diğer düzensiz beslenme ve uyku düzenine (düzensizliğine) ben de sahiptim. Seni çok iyi anlıyorum. Mutlusun biliyorum, devam et.. ;)

googhan dedi ki...

@aman be hayat
meraba :D

ara fırçasını kullanmadım hiç. oda arkadaşımda var, o da kullanmıyo. demek ki alsam da kullanmıcaam bi aletmiş. iyi ki almamışım.

arkadaşının halini okuyunca aklıma içine tuz atılmış kolayı kafama dikmem geldi. kola mı içiyodum sıvı halde bok mu belli değildi.



@1i yok mu?
bak kurt düşürdün şimdi içime. eğer dediğin gibi olduysa pis kapak olmuş.

mutlu muyum?
sabah 1 gofret ve 2 patates kızartması yedim, akşam 7'ye kadar mideme katı cisim girmedi. mutlu olunabilecek nokta neresi bu durumda? midem açlıktan akciğerimi sindircekti nerdeyse.

1i yok mu? dedi ki...

@ googhan: Mutlusun, farkında değilsin.. ;)

googhan dedi ki...

bu yorumunden sonra mutlu olduğumu anlamaya çalıştım ama yok ya, o kadar da mutlu değilim.

öyle miyim yoksa?