23 Haziran 2011 Perşembe

okul falan

bugün 15 dakika çalıştığım finale girdim. ya o bana girerse düşüncem hep içimi kemirse de sınavdaki disiplin yokluğu sayesinde geçtim dersten. kopyanın canını yiyim.

yanımdaki insan sürekli soruları soruyodu bana. beşin cevabı ne? peki sekiz? diye.
en sonunda kızıp kağıdımı verdim kıza al geçir hepsini tek tek diye. kızgın halimle bile insanları kırmamaya çalışıyorum. off diyip önümü dönsem elime ne geççekti? hiçbi şey.
ama böyle yapınca hem gerginlik olmadı, hem kardeş kardeş yardımlaştık birbirimizle. bunlar güzel şeyler.

arkamdaki insana da kopya verdim, sağ olsun bi sorum yanlışmış düzelttik beraber. bunlar da güzel şeyler.



çıkışta yemekaaneye gittik. brokoli varmış dediklerinde gözüm O.O na bu kadar açıldı. brokoliye ölünür.
ama sevincim yemeğe kadar sürdü. çünkü masadaki herkes (7 kişi) brokoli seviyomuş. hay şansıma tüküreyim dedim.
bi keresinde daha kalabalık gitmiştik, 15 kişi falan. orda nerdeyse kimse brokoli yemiyodu, hepsinin brokolisini ben yemiştim. kendi yemeğimi bırakıp başkasının salatasına abanmıştım. ayıp.
brokoli yemeyen grup erkeklerden oluşuyodu, çok iyi olmuştu. bugünküler sırf kızdı. demek ki bi daha brokoli günü kızlarla yemeğe gidilmicek.



2 haftalığına geldiğim halamlarda 1 ay kalabilirim. tedavinin sınav süresi benim bildiğimden 2 gün daha uzunmuş. 6 günlük tatilde eve döncektim, sonra tekrar gelcektim ankaraya.
ama şimdi 4 güne indir tatil. o kadar yolu gitmeye değmez şimdi. yorulduğumla kalırım.


protez pratikte 66,33 ortalamayla birincilikten bir hayli uzağım. ilk 10'a girmişimdir ama amacım 1. olmaktı benim. tedavi pratikteki dönem birinciliğimi protezle taçlandırayım demiştim, olmadı.
(yazar burada okurlarına güven veriyo ilerleyen zamanlar için. hasta toplamaya çalışıyo pratiklerim iyi diye)

parantez içi doğru ama valla iyi pratiklerim. olum çok pis dolgu yapıyorum lan. gerçek dişten ayıramıyolar. düşün bak, hacettepede tedavi pratik 1.siyim.
ben olsam bana yaptırırdım dişlerimi. (ağzına da reklamına da sıçayım senin yazar gibi)

20 yorum:

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

O değil de 22 yıl, 10 aylık bir insanım ve benim 20lik dişlerim ne zaman çıkacak?

googhan dedi ki...

çıkmayabilir.
hatta bize öğretilenlere göre evrimsel süreç içersisinde tamamen kaybolacak o diş.

evrimsel olarak gelişkin bi canlısın tebrik ederim :D


(ciddiyete dönersek; annem 42 [ona göre 41] yaşında, hala çıkmadı. bi röntgen çektirip çıkıp çıkmıcaanı öğrenebilirsin)

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

Yok ciddiyete dönmeyelim gelişkin bir canlı olmayı sevdim:D

googhan dedi ki...

şimdi sokağa çıkıp kalan diğer insan yaratıklarını küçümseyebilirsin.

zavallı iki bacaklılar

BuRCu dedi ki...

Ben de iyi bir dişçi arıyordum; ama senin mezun olmana var daha ya.

googhan dedi ki...

3 senecik ya. accık daha sık 'dişini' :D

BuRCu dedi ki...

Ağız sağlığı önemli :) Geleceğin diş hekimi olarak bunu nasıl söylersin?
Üç seneye nasıl olsa yine ihtiyaç duyulur, blog indirimi var ama değil mi :)

googhan dedi ki...

ağız sağlığı tabi önemli ama herkes dişine iyi baksa biz nası para kazancaz :D

şaka tabi. okulda böyle bi şey desem hocalarım döverler beni böyle mi yetiştirdik biz sizi diye.


izleyicilere %20 indirim, yorum başına %0.1 daha.
haydi parmakları görelim :D

BuRCu dedi ki...

Öncekileri de dikkate alır mısın lütfen :) Bu arada çok az senin oranların, çık biraz yahu. O kadar okuyup yorumluyoruz :)

Ben senin yerinde olsam belli zaman dilimlerinde kontrole gitmen gerekiyor zaten filan diyerek ileriye yatırım yapardım. Ne kadar kısa süre söylersen o kadar iyi, nasıl olsa onu biraz uzatırız biz :)

googhan dedi ki...

kontrolden 30 lira almaktansa bi dolgudan 50 lira almayı tercih ederim :D

bu da şakaydı. diş hekiminin asıl görevi hasarı oluşmadan önce engellemektir. ben de 20 lira az kazanıp dişlerinden memnun hastaya sahip olamk isterim.

BuRCu dedi ki...

Dolguya gelenle, düzenli kontrole gelenlerin sayılarını karşılaştırırsan belki kontrolden daha çok kazanırsın :) Bu yüzden daha az kazanacağını düşünmüyorum.

Senin ücretler de ucuzmuş zaten, nerede bu fiyatlar :P

googhan dedi ki...

yok, temsili onlar :D

daha geçen gün babam yaptırmış 70 liraya. üeh dedim.
kaplamadan 450 lira alıyolar.

ama hak ediyolar, o da var şimdi :D

kukla efendi dedi ki...

bu blogu seviyorum ya.herkes hayat dersi veriyor.sen kendini yazıyosun.

sevecen insan ;)

googhan dedi ki...

hayat dersini istesem de veremem. daha pek bi şey anlayamadım kendisinden :D

anlasam da vermem, o ayrı. hayata spoiler vermek gibi olur. heyecanı kaçar :D

Takıntılı ergen dedi ki...

Brokoli seven bi erkek gördüm sanki? yok yok şaka olmalı bu

googhan dedi ki...

neden şaka olsun, sevilesi bi yiyecektir brokoli :D


çorbasını da salatasını da severim. sapını falan da yerim onun.

Takıntılı ergen dedi ki...

bende severim. çiğ çiğ yerim ama şimdiye kadar hiç brokoli seven bi erkek görmemiştim ona şaşırdım :D

googhan dedi ki...

çiğ denemedim hiç. tatsız olur diye tahmin ediyorum.

Takıntılı ergen dedi ki...

ben çiğ bile seviyorum. düşün artık :P

googhan dedi ki...

ben o kadar zorlamayım. şimdi sevmem, kendisinden soğurum brokolinin :D