1 Haziran 2011 Çarşamba

oha tatil oldu mu şimdi?

bugünkü protez pratik vizesinin bitmesinden sonra teknik olarak bitmese de ben kendim için vizeleri bitirdim.
bi iletişim kaldı, onda da proje hazırlıcakmışız ama ne yapçaz daha bilgim bile yok, öğrenir yaparım. yapmasam da 0 alırım ne yani?

protezde dökümüm nerdeyse çıkmıcakmış, metalin akış yolundaki tıkanma yüzünden 1 günlük işim gidebilirdi. aha futrafını da koyayım.

ortada metalin akabileceği yol gitmiş. üstteki futrafta sağ taraftaki akış yolunun da yarısının olmaduğu görülebilir. yine de dişler tam çıktı.
çeneye de bi güzel uyumlayıp tipini güzelleştirip verdim. hocalarla konuşmalarımı yazcaktım, vazcaydım. eskisi kadar derslerle ve okulla alakalı yazmıcam.

he bi de bu gördüğünüz bildiğimiz köprü. hani bi diş olmayınca onun yerine yapılandan. onun altyapısı aslında, bunun üzerine porselen yığılıyo bi de, sonra hastaya takılıyo falan.
tabi alt taraflarda görünen 3 diş kalan kısımlardan ayrılıp bi güzel parlatılıyo. düğer kısımlar çöp. 
tamam sustum.



normalde soda sevmeyen ben bugün 2 soda içtim.
aromalı bişi içmeliyim, aromalı aromalı diye etrafta dolaşırken soda gördüm kantinde, oha içmeliyim işte bunu diyip karışık meyveli aldım. ne güzelmiş lan tadı.
öğleden sonra da şeftalilisini aldım. su yerine sabahtan beri soda içsem de geğiremedim ama.

bünyemin en büyük eksiği bu. geğiremiyorum. sağda solda millet gark gurk gidiyo, bende yok. 
anca yemekten sonra hıçkırırım. her yemekten sonra hıç hıç diye dolaşıyorum etrafta. artık sinir bozucu hale gelmeye başladı. her yemekten sonra hıç hıç ne lan bu!?




yarın muhmelen yurttan ayrılıp halamlarda kalmaya başlıcam. 1 hafta orda kalıp geriye kalan 1 haftalık final tatilini gebzede geçircem.
daha sonra finaller başlayınca da bi iki kere gebze-ankara arası gidip kalan zamanlarda da halamlarda kalarak bu dönemi bitirmeyi umut ediyorum.
evet, üstteki paragrafı ben de anlamadım.

5 yorum:

Serapus dedi ki...

Finaller de benim için bitmiştir bu saatten sonra. Haydi hayırlısı.

googhan dedi ki...

henüz vizelerim bitmedi.
acım var bu konuda

Serapus dedi ki...

Farkettim, sağlık olsun ya, biter elbet bi gün.

googhan dedi ki...

finaller bitsin, daha bunun bütü var, tek dersi var.
sırf okulumu sevdiğim için derslerden kalıyorum ki yazın da gelebileyim.

Serapus dedi ki...

Çok mantıklı. Yeni nesil azimli tabi.