27 Haziran 2011 Pazartesi

mim (son m harfinde dudaklarım arasından elektron bile geçmez. o derece kapalı)

b3ngü tarafından mimlenmiştim geçen hafta. biyokimya sınavım geçsin doldurcam mimi demiştim, şimdi dediğimi yapma zamanı.

efenim mimin konusu şu:
Mim konusu: Tam şu anda, evet tam şu anda nerede olmak ve ne yapmak isterdiniz? Ve o yerde dilinize dolanan ilk şarkı ne olurdu? Ve resmini de koyun




aha burda olmak ve o müziğe tek bir notayla da olsa katkı yapmak isterdim. elimi masaya falan vurup oradaki olaya minnacık bi katkı yapsam mesela ne güzel olurdu. adamlar (+kristin ferebee) eğleniyolar resmen.

dilime dolanan şarkıyı söylemeye gerek yok sanırım. zach dese "gel sen de bi kuple oku", orda dilime in the mausoleum dolansa. beraber söylesek. hatta dur, ordan çıkıp şuraya gitsek mesela


orda zach ukulele çalsa, soora jason kendi ukulelesini uzatıp bana "al sen de çal ciğerim" dese. nick bi bira açıp uzatsa. ben resmen adamların sırtından geçinsem...

işte tam böyle bişi istiyorum şu anda.
he olur mu? olmaz tabi ama en azından konserlerine gidebilirim. türkiye turne programlarında yok ama belki ilerde gelirler. inanıyorum, gelecekler.
ve o gün orada bütün şarkılarına sesim kısılana kadar eşlik edicem.



mimleme sırası bende. aldığım mim - mimlediğim kişi eşit olmalı. bu yüzden tek bi kişiyi mimliyorum.
bana blogda en çok yol gösteren okuyucum ve %21 indirime sahip yorumcum BuRCu, mimlendiniz efendim.

11 yorum:

BuRCu dedi ki...

Bengü beni de mimlemişti ve ona bu konuda yazı yazarsam baya gizli kapaklı olacağımı söylemiştim :) Cin miminde de detay vermediğim için merak uyandırmıştım. Bu sefer gizli detaylar veremeyeceğim bir konu ile karşı karşıyayım :) Cevaplamasam ayıp olmaz değil mi Gökhan? Bu seferlik beni mazur görürsün değil mi?

İndirimim o kadarcık mı hala, bedavaya getireceğim, hedefim o :D

googhan dedi ki...

ben o kadar uğraştım, Burcu daha önceden doldurmuş mu bu mimi diye sayfalarca geriye gittim.
cık cık cık, çok büyük hayal kırıklığına uğradım şimdi.


şaka yapıyorum tabi, istemezsen zorla doldur doldur diyemem. bi dahakina bana aynı mim gelirse yine seni mimlerim, onda zorla doldurturum :D
bu seferlik tamam ama. mimin boynu bükük kalsın bu diyarlarda.



indirim konusuna gelince %20 izleyici oranı, yorumlardan da %1 geldi.
3 haftada %1 yaptıysan 5 senede bedavaya getiriyosun. hem o zamana kadar iyice deneyim kazanırım, daha iyi olur senin için :D

BuRCu dedi ki...

Açık açık yazamayınca içime sinmiyor, sonra politikacılara benzetiliyorum filan. Bir sonraki mimde kaçmam artık :)

Uğraşların için tebrik etmek lazım :) Blog arşivinden de bakabilirsin bir dahaki sefere ya da etiketlerde mimi seçebilirsin. Bak sana iyilik yapıyorum, zamandan kazanabil diye.

Bence de acemi dönemlerine kurban gitmemeliyim :)

googhan dedi ki...

sayfa sayfa geriye gidince bikaç yazı da okuyorum, iyi oluyo :D


acemi dönemimde bile güvenebilirsin bana. iyi yapıyorum dişleri.
böyle diyorum ama 2 gün sonra lab 1.si olduğum dersin sınavı var. ondan düşük bi not alırsam karalar bağlarım :D

BuRCu dedi ki...

Ben sınav sonucunu duyana kadar kesin karar vermeyeyim :) Hatta bir kaç hastanın görüşlerini de duymak lazım :D

Şaka bir yana da ne bitmez sınavlarınız varmış. Hepsinde başarılar tekrar ve tekrar.

Bu arada eski yazılarımı da oku tabii arada, bir şeyler ilgini çeker belki :)

googhan dedi ki...

daha sınavların 1/3'ü bitti.
uzadıkça uzuyolar, hiç bitmicek gibi geliyo.


lab kağıdımda 3 yıldız var, güvenebilirsin bana. (yıldız ne dersen, eğer aşmış bi iş yaparsan yıldız alıyosun. toplamda 5 yıldız verildi, 3 tanesi benim)

googhan dedi ki...

yıldız mıldız, ilkokul öğrencisi gibi olmuş :D

BuRCu dedi ki...

Tatil yok size galiba, bir yazında geçiyordu. Bize hiç yıldız vermezlerdi ya :) Sizin nasıl bir sisteminiz varmış öyle. Reklam çalışmalarına ara verip ders çalışsan nasıl olur :D

googhan dedi ki...

sınavdan çıktığım gün ders çalışmıyorum. prensiplerim var :D


benim karnemde vardı simli bi yıldız, simleri döküldü lise karnem bile ışıl ışıl parlıyo. rezillik :D

BuRCu dedi ki...

:D Sınıf öğretmenin bayandı kesin, süslü püslü bir bayan hatta :)

Benim liseden mezun olurken karnemde nazar boncuğu vardı, çok sevimli öğretmenimden hatıra.

googhan dedi ki...

bayandı ama süslü değildi :D
bayramlarda akrabalarıma gitmem, ilkokul öğretmenime giderim. seviyorum hala kendisini.


ben liseden mezun olurken herkese yazılan notlardan biri vardı karnemde. 3 farklı şey yazılırdı zaten. dersleri iyi, orta, kötü olanlara bi kalıp vardı hiç dışına çıkılmazdı onun :D