21 Haziran 2011 Salı

mikrobiyolojiye son mektup

sevgili mikrobiyoloji.

2 haftadır bu bloga senden başka bi şey yazmadım. hayatımda bu kadar büyük bi yere sahip olduğunu bilmiyodum dostum. bak dostum diyorum çünkü sana karşı sempati beslemeye başladım.

düne kadar kafana osurayım mikrobiyoloji diye dolaşırken bi anda içimde sana karşı büyüyen sevgi ne kadar şerefsiz ve dönek bi insan olduğumu gösterdi bana. bu gerçeği gösterdiğin için teşekkür ederim.

sınav çıkışında seni kırdığımın farkındayım. "nası geçti sınav?" diye soranlara "a bu kadar geçirdiler" diye iğrenç tabirler kullandım. hak etmediğin ithamlardı bunlar. ama dediğim gibi şerefsiz olduğum için yaparım ben, dikkate alma öyle hareketleri.

sana kırıldığım nokta da var mikrobiyoloji. sabah sabah alarmların, suların bizi ayırmaya gücü yetmediği yatağımdan ayırdın beni. tamam seni severim, ama şunu aklına iyice sok ki yatağımı daha çok severim. sakın ola bi yarışa girmeye çalışma.
sadece bugünlüktü o yatağa üstünlüğün. "UV altında kırmızı tuğla görünümüzde görünmeyen porphyromonas neydi lan O.o" diyerek yatağımdan kalktım senin yüzünden. notlarım arasında bulamayınca iyice sinir bastı. orda sana ettiğim küfürler için pişmanım, ama özür dilemicem, hiç bekleme.
daha sonradan internetten bakınca cevabımın doğru olduğunu gördüm. sinirin yerini sempati aldı sana karşı.


tüm bunların ardından sanırım seninle yolun sonuna geldik güzel dostum. şimdiye kadar pek iyi anlaşamasak da bi vedayı hak ediyosun bence. önceden mideme yaptığım gibi sana da bi mektupla teşekkür etmek istedim.
bi daha blogda adın geçmez büyük ihtimalle. araya mikrobiyoloji diye sıkıştırıp bikaç cümle yazarım belki, bilmiyorum. ama söz, sonuçlar açıklandığında seni unutmayıp geçtiğimi ya da kaldığımı yazıcam.

bi de blogla arandaki bağ sınavda 2 puan kazandırdı bana. zamanında giardia lamblia'yı yazmıştım. sınavda mikroskop görüntüsünü verip bu mikroorganizma nedir diye sordu. blog sayesinde 2 puan daha eklendi notuma. böyle kardeş kardeş anlaşın hep.

bi de nedense eski ilişkiyi hatırlattın bana, bunun için teşekkür mü etsem saydırsam mı sana bilemiyorum. sanırım ikisini de yapmıcam. bu konuda da beirutla ve kadıköyle el ele çalıştınız. hatırlatma konusunda beirutla kadıköy eski işlevini kaybetti, yalnız bıraktılar seni.
şimdi sen de gidiyosun.
bu bağlanmam sikindirik bi ders olmandan öte bi şeydi, şimdiye kadar bi dersi bu kadar takmamıştım ama seni taktım çünkü bana hatırlatabiliyodun bi şeyleri.
gidişinle bütün bağları kopardığımı ve artık ayrılma sebebimi açıklayabileceğimi düşünüyorum. ama şimdi değil. o ayrı bi yazıya konu olur. tamamen kendi götümü kurtarmak için yaptığım şerefsizliği hatırlattın bana mikrobiyoloji. gerçekleri insanın yüzüne söyleyen bi arkadaş gibisin.




ve bi arkadaş giderken uğurlanmayı hak eder.

kendine iyi bak mikrobiyoloji. gelecek zamanlarda başka insanların hayatlarını sikertmeye, onların zamanlarını çalmaya ve milyon tane sıkıntılara sokmaya devam et.


sevgi ve hayvani ders çalışmalarımla,
gökhan

7 yorum:

particle dedi ki...

ayrılıklarla ciddi problemin var senin:)

googhan dedi ki...

düzenimin değişmesini sevmiyorum :D

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

uhea koptum amk,altıma sıçtım.
bi de ben savsaydım şu finalleri,doktora mı? Amk amk amk!

googhan dedi ki...

saydırsak da pek bi şey değişmiyo aslında. yine giriyo yine giriyo :D

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

uhea girmesin diye 3 kez sağ omuzdan tuz attım da ea noldu ? geçmişim 1 dersten,uhea eferin lan bana.hı voltran oluştursak götü olmam.

googhan dedi ki...

ben tuz gölüne gittim, yine bişi değişmedi. olay tuzda değilmiş.


beni voltran oluşturmaya davet bile etmezler abi gel sen de bi ucundan tutuver diye. daha vahim durumdayım.

googhan dedi ki...

he bişi daha ekliyim.
yarın sınav var ve ben daha sadece 15 dakika baktım. bu 15 dakikalık süre şemsiyenin bi yerime girmesini temsil ederken sınav zor olursa gerçek manada açılır o şemsiye içimde.

he çalışçak mıyım?
hayır.


çünkü neden?
o şemsiye açıldıktan sonra 1 metre çapında olsa ne oluuur (15 dakikalık çalışma), 50 cm çapında olsa ne olur (6 saatlik çalışma)