19 Haziran 2011 Pazar

microbiology can do this

mikrobiyoloji sınavım yüzünden hayatım boka batıp çıkarılmış gibi.
0 aktivite, 0 mutluluk, 0 enerji. bi ölüyle tek farkım arada yemek yemem, su içmem falan. onun haricinde 5 gün önceki gökanla benzerliğim yok.

arada değişik fikirlerle ortaya çıkıyorum.
mesela bi zamanlar öylesine aklımdan geçirdiğim bisikletle gebze-ankara arası gitme projemi anlatmaya başladım insanlara. bolu tüneline giremeyeceğimden ötürü dağı tırmanmam gerekçek büyük ihtimalle.
tünelden geçersem gebze-ankara arası 350 km. bisikletle 10km/sa hızla gitsem yol boyunca, toplamda 35 saat sürer. ama bolu dağından geçme ve otobanı kullanamama durumumu düşününce tahmini 50 saate (oha!) çıkardım süreyi. günde 7 saat sürsem (sıkıntıya gelemem ben) 1 haftada ankaradayım.
neden olmasın lan? bence olur.

not: 7-8 seneden beri bisiklete binmedim, bu konuda biraz sıkıntı var



sonra mesela spordan nefret eden, götünün keyfine düşkün ben acaba spora mı başlasam lan diye düşünmeye başladım. sabah kalkıp koşsam mesela kötü mü olur? olmaz
ama sakat olur. sabaan körönde önümü keserlerse görürüm spor yapmayı. biber gazının da karşıdakini her zaman etkilemediğini öğrendim, çöktüm. halbuki ona güvenerek ne karanlık sokaklara girmiştim, ne serserilerin arasından geçmiştim. bi boka yaramıcakmış.



telefonda eski notlara baktım sıkıntıdan. anlam veremediğim milyon tane sayı girmişim. telefon rehberine numaraları yazıp kime ait olduğnu unutmak gibi bi şey oldu. bissürü sayı var ama bilgi yok hakkında.
dersaneye giderken hocalardan aldığım etütlerin bile saatleri duruyo hala telefonumda. üeh dedim görünce.


etüt diyince aklıma geldi.
zamanında herkesin 25 liraya verdiği geometri etüdünü 15 liradan vercektim, bu mal bilmiyo galiba diye aramadılar bi daha beni.
belki mühendislerin içinde şansım olmadığı içindir. bu daha mümkün.

6 yorum:

particle dedi ki...

sabahları kalkıp koşan-yürüyüş yapan bir sürü insan vardır, bişicikler olmaz. sen yeter ki spor yapmaya niyetli ol. ders çalış çalış, tutulup kalcak her yanınız:) sabah zor olur diyosan ya da akşam üstü çık, ben öyle yapıyorum;)

googhan dedi ki...

metrodan çıkarken önüm kesildiğinden beri bana her şey olabilir gibi geliyo. tırstım biraz, biber gazı falan aldım.


ders çalışmayı ben uzun süre yapmadığım için bilgisayar daha çok zarar veriyo. 30 dakikayı geçen ders çalışmam yok :D


akşam üstü insanın bişi yapası gelmiyo. yatıp uyusam, film izlesem falan daha güzel sanki.

particle dedi ki...

hımm haklısın o zaman, akşam saatleri daha uygun. bi süre sık dişini üşenme, sonra alışıyosun zaten. yapmayınca kötü hissediyosun fln:)
evet bilgisayar daha feci yaa, iki büklüm oturuyorum başında hep. pilates çok iyi geliyo tavsiye ederim:D

googhan dedi ki...

yurtta kalıyorum. minnacık odaya 4 kişi sığamazken bi de topla odaya girersem atarlar beni ordan :D

BuRCu dedi ki...

Her şeye de bahanen hazır :) particle sana güzel güzel seçenekler sunmuş, hep itiraz hep itiraz.

Ben bisiklet turu fikrini beğendim; yanında en azından bir kişi daha olsun. Dinlenirken sıkılır ve korkarsın :)

googhan dedi ki...

ters insanım ben :D

bisiklet turundan da vazcaydım, grupla şehirlerarası gidicem. böylece senin de dediğin sıkılma ve korkma durumu olmaz.