10 Haziran 2011 Cuma

kefenim hazır bekliyorum

yaşlandığımı hissetmeye başladım.
(hayır girişe bakarak yanılma, edebi ifadeler kullanmıcam, eskiden yazdığım gibi olcak. edebi ifadeyi beceremem de zaten)

mesela eskiyi hatırlıyorum, gözlerim ne güzel görürdü.
evdeki her böceği görüp çok daha önceden bağırmaya başlayabilirdim böcekböcekböcekböcek diye. şimdi yakınıma gelince bağırabiliyoum sadece.
bazı böceklere de "ne bu, karpuz kabuğu mu?" diye dokunuyorum, hareket falan ediyolar. yürüyen karpuz kabuğu olamıcaa için böceğe dokunduğumu anlayıp 40 su yıkıyorum ellerimi.

çok iyi koku alırdım mesela.
sınıfta biri osursa en hızlı ben algılardım, şimdi kendi osuruğumu duyamıyorum.
zaten 1 burnum hep tıkalı. sağ sol değişiyo bu.

tat alma hislerim de hantallaştı. her gün yediğim için tavuğun tadını alamıyorum artık. kahvenin de tadı gitti. sudan çok kahve içiyodum lan.

beni sadece kulaklarım bırakmadı. sağolsunlar eskiden nasılsa hala aynı şekilde işlevlerini görüyolar.
mesela evde kapının önünde durunca televizyonun açık olup olmadıını anlayabiliyorum. ince bi diiii sesi geliyo. nası becerdiğimi çözemedim henüz. konuşmalar yok, sadece tiz bi ses.
lcd çıktı mertlik bozuldu ama. yeni televizyon duyulmuyo. canını yidiğimin tüplüsü.

deriyle de problemim var.
elime sürekli erirmiş mum damladığı için hissetmiyorum artık. eskiden damlayınca ay ay ay ay diye parmaamı tutup koştururdum, şimdi önemsemiyorum bile.

elimi 850 derecelik fırına fazla sokmadığım için fırını hala algılayabiliyorum.



yaşlanmış hissetmemin bi sebebi de bugün doğum günüm olması. ve kutlamalar.
yaşlandığım yüzüme yüzüme vuruluyo moruk moruk moruk diye.
burda tamam da feysbukta cevap vermek çok zor bunlara azizim. kutlamalara gökan likes this türü şeylerle cevap vermek istemiyorum. normal hayatta düşünsene
arkadaş- doğum günün kutlu olsun
gökan- beğendim

bu ne lan!?

herkese kalıp halinde teşekkür etmeyi de sevmiyorum. geçen sene beyindeki nöronların iyi iletişim kuramadığı bi döneme denk gelmişti doğum günüm. (halk arasında içme deniyo bu olaya) orda herkese ayrı ayrı güzel cevaplar vermiştim. bu sefer yapabilceemi sanmıyorum. o kadar yaratıcı değilim bu sene.

ama bak blogda iyi. çünkü yazmaya alışıksın burda. kutlama veya teşekkür garip kaçmaz, ama feysbukta izlemeye, beğenmeye alışıksın. yani daha bi pasif ortam.
1 sene boyunca toplamda 4 cümle yazmamış insan ben bi günde 100 tane teşekkür yazısını nasıl yazayım orda? 




finallere çalışmam gerekiyo. mikrobiyoloji, biyokimya, biyofizik notlarını masada gördüğüm anda uyuyasım, kitap okuyasım geliyo. uyumak hadi tamam da kitap okumam pek.
kitap okumak yerine blog okurum. daha bi içten geliyo bana. kitabın edebi dilini pek sevemedim.
finallere çalışmamak için kitap bile okuyosam içinde bulunduğum berbat vaziyeti düşün.




sonradan ekleme: oha, feysbuktan kutlayanlara bissürü farklı dilde teşekkür edicem. evet, yapabilirim bunu.

20 yorum:

mefisto dedi ki...

kızmazsan doğum gününü kutlayacağım.. nice mutlu yıllara :)

googhan dedi ki...

blogda sorun yok, benim problemim feysbukla :D
burda zaten yazmaya alışığım ama orda afallıyorum ne dicem lan ben şimdi diye.

teşekkürlerimden bir buket sunuyorum :D
(o kadar kitap okudum, azıcık edebi cevaplayayım)

Marla Sünger dedi ki...

Hepi börtdey beybi

googhan dedi ki...

hep bi börtdey.
deliye her gün bayram gibi bişi.


tenk yu veri maç

limbolin dedi ki...

doğum günün kutlu olsuun, en güzel yıllarından olsun bu yıl:) bi de sevdiklerinle yaş'lan. o zaman bu kadar gözüne batmaz ayrı ayrı, duyu organlarındaki sorunlar (kulaklar hariç). yani öyle umuyorum.

googhan dedi ki...

umarım bu sevdiklerimle yaşlanma olayı duyu organlarımın körelmesinin acısını hafifletebilir.

ve tabii ki teşekkür ediyorum :D

BuRCu dedi ki...

Facebook'ta da değişik değişik cümleler kursalar güzel olacak ama doğum günün kutlu olsun cümlesinden başka yazmayanlar için yorum teşekkür etmekten başka bir şey olamıyor işte. Sorun sende değil, onlar da onlar da :) Bazen değişik bir cümle de kurulmuyor gerçi :P Fikrin iyi ama, değişik.

Bu arada sen çok yaşamazsın :D

googhan dedi ki...

oha O.o
niye yaşamayayım :D


feysbuk konusunda yorum yapmıcam, yaşamazsın dedin bana

googhan dedi ki...

ya da vazcaydım, yapçam yorum :D

sorun tabi onlarda. "nice senelere [isim]" cümlesini günde 3 kişiye söyleyip aradan çekiliveriyolar. söyledikten sonra bu gökan nası cevap verir diye düşünen yok.

farklı dillerde de teşekkür etmedim. accık üşengeçliğim tuttu :D

BuRCu dedi ki...

Yazmadan duramadın değil mi :)

Doğum günümü kutlayan herkese çok teşekkür ederim diye yazıp geçenler var bir de, ben gıcık oluyorum :) Arada kaynayan güzel yazanlar oluyor.

Niye yaşamayacaksın bilmiyorum; öyle söylemek geldi içimden :D Bu kadar sorunlu bir Gökhan'ı gıcık etmek yerinde olur diye :)
Ders çalış, sonra pişman olursun. Ya da olmazsın aslında, bildiğin kadar yaparsın.

googhan dedi ki...

duramadım :D

beğenip kaçanlar da var, onu hiç yapmam.

"Bu kadar sorunlu bir Gökhan"
kimmiş o sorunlu gökan!?

bi şey bilmeyince sınavda kağıtla romantik bkışmalar yapıyorum. o bana bakıyo, ben ona. bazen onu aldatıp başka kağıtlara bakıyorum, değişiklik iyi oluyo :D

BuRCu dedi ki...

Aldatmaya karşıyız Gökhan :) Çok ayıp yaptığın. O bir kağıt diye duyguları yok mu sanıyorsun :P

Yaşlandım diye liste açıklamışsın ya hani, duyuların zayıflamış hani. İşte o sebeple öyle dedim. Ama sen heves bırakmadın :) Hem yazıyorsun hem yorum yapınca oralı olmuyorsun. Gidiyorum ben :))

googhan dedi ki...

:O tipiyle kaldım burda.

sorundan kasıt beyinsel zannetim ben, ondan öyle oldu. genellikle o anlamda kullanıldığından şeyettim.
gitmeeeğğğ

BuRCu dedi ki...

Hiç aklıma gelmemişti öyle anlayacağın. Neyse ki düzelttik.

googhan dedi ki...

üzüntümden uyudum demin

BuRCu dedi ki...

Havanın sıcaklığı, rüzgarın ninni söylemesinden olmasın :)

nihavent renkler dedi ki...

sen kefenini hazırladıysan benim kemiğim kalmamış demektir :)gazi diş 5. sınıfta yiğenim okuyo,adı Arzu.Benden selam söylersen seni çalıştırır :)

googhan dedi ki...

@burcu
mikrobiyoloji çalışmamdan dolayı da olabilir ama üzüldüm diyip bi silah olarak kullanmak istedim uykuyu :D


@nihavent renkler
seneye mezun olmuş oluyo, ben yine yardımsız kalıyorum yani :D
ama gazi dişten arzu diye birini görürsem nihavent renkleri tanıyon mu dicem.

(he nihavent renkler olarak tanır mı seni orasını bilemem :D)

çığlık dedi ki...

höpülü börtdeyler gökan. o iğrenç yaratıklarına nasıl dokunabiliyorsun yaaaaa! düşüncesi bile ellerimi kamaştırdı (o ne demekse!)

googhan dedi ki...

isteyerek dokunmuyorum ki.
geçen sene odada 3 kişi kalıyoduk, bi oda arkadaşım daha böcekten tiksiniyo benim gibi.

odada ikimiz varken odaya kelebek, böcek falan girince birbirimizi eze eze kaçışıyoduk sağa sola. diğer insanın gelmesini bekliyoduk öldürmesi için :D
ay rezillikti