7 Haziran 2011 Salı

kadıköyü sevdim

bugün kadıköye gitçeemi söylemiştim, gittim.

arkadaşımla gebzede buluşçaamız yere 5 dakika geç gittim, çünkü babaanem düşürdüğü paspası arattı bana bahçede. aslında bulmak kolay ama binalara yalıtım yapıldığı için aşşaası labirent gibi. ben bile 17 senedir gezdiğim parktan yolumu bulup çıkamıyorum, düşün o karışıklığı. paspası kapalı kaydıraan içine koymuşlar, bol bol aramış oldum böylece.

daha sonradan 5 dakika gecikmeyle birbirimizi bulup önce minibüsle istasyona, ordan banliyöyle (o nası isim ya) söğütlüçeşmeye, ordan da kadıköydeki börgır kinge ışınlandık.
yimeemizi yiyip karnımızı doyurunca plana sadık kalarak gitar hiroya gittik.

aha konu başlıyo.
pek sevgili arkadaşım daha baştan belli etti kendini gitar benim gitarı ben alcam diye. ben de bateriye el koydum, başladık.
işte çaldık çaldık, 2 saat kadar oldu, ben 40 lira civarı bişi beklerken 20 lira tuttu toplamda. sevinip çıktık ordan.

daha sonra bay yengece otuccaktık, doluydu olmadı.
taxi mi ne öyle bi yere oturduk. garsonu görür görmez kıl oldum adama. hissettim arkadaşım olucakları.
garson geldi, menüyü getirdi falan. 3-4 dakika sonra ne istediimizi sormaya geldi. arkadaşım milkşeyk iççekti, ben bira.
birayı istedim, adam yaşın tutuyo mu diye sordu.
OHA!!!

20 yaşımı dolduruyom olum ben 2 gün sonra. hıyar!
tamam küçük gösteriyo olabilirim ama bira içmek için kimlik göstercek kadar değil. it.
tutuyo diyip kimliğimi gösterdim, adam da "hep böyle genç göster ehe ehe" yapıp gitti. mal herif.

daha sonra saat daha erken olduu için dolaşmaya başladık kadıköyde amaçsız şekilde. ardından tekrar oturmaya karar verip bay yengeçe yöneldik. adamın biri yanımıza gelip "ben sanatçıyım..." diye başlayan bişiler söyledi, teşekkür ederim diyip uzaklaşınca arkamdan şerefsiz falan dedi. az içtiğim için sorun çıkarma eşiğime çıkamadı. kolay kolay sinir yapmam.

daha sonra bay yengeçe gittik, başka bi mal herif yine kimliğimi sordu. iyice sinir bastı bana sorunca. lan dingil, 20 yaşında adamım ben, bi buçuk sene sonra hasta bakıcam öküz! o zaman gelirsin, dişim ağrıye dişim ağrıye diye. ben de sana kimlik sormazsam o gün...
feci hırs yaptım.

ama adam akıllıymış, masaların hesabını müşterilerin suratına bakarak tek tek biliyo. helal olsun adama. kimlik soruyo falan ama beyin iyi.

gebzeye geldik, evlere dağıldık sonra.



demin parmaama baktım, su toplamış
baget mahvetti parmaamı.

bi de gitar hiroda bidılsın bütün şarkılarını bilen kişi yanımdaki insan, şarkıları söyleyen ben.
hem çalıyom hem 10 saniye önce duyduum nakaratları söylüyom. eğlenceliydi lan.



he sonra kitap aldım. bin muhteşem güneş.
önce sahaflarda baktım ucuz olur diye, yoktu parayı bastırıp aldım.

1 lira verip haydarpaşada tuvalete girdim. çişim hak ettiği değere kavuştu orda.

16 yorum:

Lütfücüğüm dedi ki...

kadıköy süperdir, candır.
ama bi' gebze değil:D

googhan dedi ki...

gebzeyle nereyi karşılaştırabilirsin ki zaten?
o bacalar, o dumanlar...

aaah memleketim...

BuRCu dedi ki...

O değil de, sen çok mu küçük gösteriyorsun :)

Ne güzel dolu dolu geçirmişsiniz günü.

googhan dedi ki...

genel kanaat lise 2 öğrencisi olarak gösterdiğim yönünde.
eskiden seviyodum, artık sinir olmaya başladım bu duruma.


hee dolu doluydu.
daha da doldurmak için keşke daha fazla küfür etselerdi arkamdan :D

BuRCu dedi ki...

30 yaşını görünce yine hoşuna gider herhalde :) ehuehu

Sen saydırıyorsun arkalarından, onlar unuttu gitti :)

googhan dedi ki...

yaşlanınca desinler, onda şikayet etmem ama 20 yaşında pek hoş olmuyo :D

acı gerçekleri vurma şöyle yüzüme. bırak saydırıp rahatlayayım :D

Bal dedi ki...

bin muhteşem güneş güzel kitaptır, uçurtma avcısı kadar değil ama,okumadıysan tavsiye ederim. küçük gösterme durumu bende de var ama benim boyum da uzun, 3.sınıfım ünide ama genelde yeni mi kazandın diyolar dfghj mallar

googhan dedi ki...

uçurtma avcısının filmini seyredip beğenmiştim. bin muhteşem güneşi de onun sayesinde öğrendim.

benim okula gittiğime bile inanmıyolar. 2 seneden beri o okulda olmama rağmen güvenlik kimlik sordu bana. küçük gördüğünden mi yaptı bilmiyorum ama sinirimi bozdu mal herif.

4 5 ay önce de kitap bakarken adam beni liseye gidiyo zannetmişti, üniversiyete gidiyom dediğimde de inanmamıştı. mal herif 2.

ZoPPa dedi ki...

banliyö ismini garipsiyen bi ben değilmişim

googhan dedi ki...

raylı taşıma araçlarının genel problemi bu bence.

füniküler diye bi araç var mesela, banliyöden beter.

nihavent renkler dedi ki...

yazılarında büyük gösteriyosun, valla :))

googhan dedi ki...

o zaman bi dahakine yaşınız tutuyo mu diyenlere yazdıklarımı göstereyim tutuyo diye :D
kabul ediceklerini sanmıyorum ama :D

Damla dedi ki...

Laan! Anılarımızı burada ifşa etmişsin piç. Lakin "Göşenay"ı yazmamışsın. Kalbim azıcık kırıldı. Şagalaşaga. Kırılmadı lanet olası. Neyse la, Göşenay diyerek yorumuma son veriyorum.

googhan dedi ki...

göşenay neyciydi lan unuttum :D

ama yeri iyi kadının. allaa var iyi

Damla dedi ki...

Jine-kol-og lan kadın.

googhan dedi ki...

doğrudur.

hayallerimdeki meslek :D