6 Haziran 2011 Pazartesi

işsiz kaldım

zamanında dershanelerin peşinden koştuğu gözetmenken yaptığım minik bi hata yüzünden kaç aydır aranmaz oldum.

açı dershanesi aramıştı bi pazar. yanımda kuzenim de vardı, götlük yapmıştı hatta.
dershane- alo gökan bey ben açı dershanesinden arıyorum. bu pazartesi yapılacak olan bıdı bıdı bıdı bıdı...
kuzen- gökaaağn gelmiyo musuuuun (sapık ses tonu)
dershane- gökan bey?
gökan- evet dinliyorum ben sizi
dershane- bıdı bıdı bıdı...
k- gökaaaaan
g- [kuzen adı] bi sus lan!!
d- efendim?
g- size demedim
d- he tamam. bıdı bıdı bıdı...
g- (kadın konuşmasını bitirmemişken) tamam 14:30 seansına gelicem ben.
d- oldu. iyi günler.
g- iygünler (içses: [kuzen adı] sıçtım ağzına)

ardından evin içinde kovaladım tabi. bi de babaanelerine gitmiştik. kadının evinde torununu dövcektim.

--peki burdaki hata nerde diyenlere geliyo sıradaki bölüm--

bu randevuma gitmeyi unuttum.
salak ben, o pazartesi bankaydı, çamaşırdı, fotokopiydi diye koştururken kaldı dershane. saat 5 gibi aklıma geldi, ooouuuv çekip koşturmaya devam ettim.
bi daha da aramadılar.



sınav dershanesi de öğrencilere "arkadaşlar sessiz kopya çekin" dediğim için ve geometri sorusunu bi kağıda yazıp çözümü sınıfta dolaştırdığım için çağırmadılar beni sanırım.
hatta bi öğrenciye "arkadaşım 5 adam yanındakinden ne bakıyosun, sağındakinden solundakinden bak" diye akıl vermiştim.


kız arkadaşıman yeni ayrılmışken açı dershanesinde gözetmenliğe gitmiştim bi kere. orda askeri nizamda oturtmuştum öğrencileri. tek sıra, dümdüz.
telefonlar da masada durmuyodu.
silgi, uç alışverişi yasak.

sinirimi öğrencilerden çıkarmıştım o gün, iyi gelmişti.
rehberlikçiyle konuşmaya gitmişlerdi hatta ben daha sınav başlamadan tek sıra oturtunca. istedikleri hoca yokmuş, bana kalmışlardı.





olum biri eski kayıtlarımı okuyo.
benim bile "oha ne ara yaşadım lan ben bunu" diceem şeyleri okumuş. 2009 kayıtlarımı da sayesinde okumuş oldum, teşekkür ediyorum.

2 yorum:

aman be hayat dedi ki...

O kadar doğal ve akıcı ki anlattıkların bir ara ben de gidip okumalıyım 2009 kayıtlarını :)))

googhan dedi ki...

teveccühünüz efendim.

ama ben bile okumam o kayıtları. 2009'da türkan şoray gençti daha. o kadar eski bi tarih.