20 Haziran 2011 Pazartesi

in cin mim oynuyo



takıntılı ergen tarafından mimlenmişim. sınavdan sonra doldurcam dedim, hazırım şu anda doldurmaya.


Bir lamba cini çıksa karşınıza,
"Dile benden ne dilersen sahip" dese, bir tek dilek hakkınız ve düşünmek için de 1 saatiniz olsa
1)Ne yaparsınız?
2)Ne dilersiniz?
3)Dileğinizi seçmeniz kolay olur mu?





1) adamın karşısında deliririm heralde. olum beleşten istediğim olcak, yerimde duramam sağa sola koştururum. sarılırım öperim falan.


2) istediğim şeyi düşünmeme pek gerek yok. mutluluk isterdim.
zaten hayatta katlandığımız bunca şey onun bize vereceği bi gıdım mutluluk için değil mi?


3) kolay oldu kolay. ne istediğimi biliyodum zaten.




mimleme ve insanlara "olum dur çok işim var" demeleri için bahane yaratma sırası bende şimdi.
ama yapmıcam.


bundan önceki mimimde 2 kişiyi mimlemiştim. bunda kimseyi mimlemeyerek durumu eşitliyorum. öbür türlü dallanıyo budaklanıyo, bi kişiye 83 mim geliyo falan. gelen mim = giden mim olsun bakalım.




mini ekleme: mikrobiyolojiden geçiyorum sanırım

8 yorum:

b3ngü dedi ki...

Ben de mimlemiştim ki seniiii :)) Neyse cevaplamışsın ya mühim olan o :) En temel istek mutluluktur ve en gerçekçi olan da o sanki. Umarım hep mutlu olursun, yani en azından mutlulukların üzüntülerinden kat kat büyük olur da sen hep mutlu hissedersin (:
Mikrobiyolojiden geçiyor olmana da ayrıca sevindim :)

b3ngü dedi ki...

Ha bi de yeni bir mimin daha vaaaar :) :)

googhan dedi ki...

mutluluk temennin için teşekkür derim önce. yazının sonunda unutuyorum çünkü bazen :D

mimi (ikisini birden) yeni gördüm. googhan diye arattım o kadar kişinin içinde bulamam diye, beyinden yoksun olabilirim olarak kullanmışsın adımı.
şimdiii efenim cin mimini yaptığıma göre nerde olmak, ne yapmak istersiniz mimine gelmiş sıra. ivedi bi şekilde görevimi yerine getiricem.

(mikrobiyolojiye sevinmen için de teşekkür ederim, 1 haftadır yazıyorum o sınavı :D )

b3ngü dedi ki...

Biliyorum yazdığını takip ediyordum sessizce de olsa :)) O yüzden ayrıca sevindim ya zaten (:
Tamam bekliyorum biran önce ama sen acele etme, kafana esen içinden gelen biranda yaz gitsin :)

Mrv. Natural dedi ki...

Mikrobiyoloji mi? Ne okuyorsun sen merak ettimm ?

googhan dedi ki...

@b3ngü
sinsi takipçi modu :D

mim için de, haftaya olucak biyokimya sonrasına sarkar muhtemelen mim. sınav sonrası sakinleşen kafayla dolduruyorum mimleri.


@Mrv. Natural
diş hekimliği. ilk 2 sene temel tıp dersleri görüyoruz. anatomi, tıbbi biyoloji dersleri falan bu sebepten programda var.

Mrv. Natural dedi ki...

Oha inanamıyorum ! Diş hekimi olmak ideallerimde vardır benim. Pekiii normal diş hekimi mi olacaksın yoksa ortodonti gibi bir alanda devam edecekmisin?

googhan dedi ki...

periodontoloji istiyorum ben şu anda. ilerde değişebilir tabi bu.

ortodonti her diş hekiminin rüyasıdır, ama neredeyse hepsinin sadece rüyasında kalır, daha ileriye gidemez :D