10 Haziran 2011 Cuma

gökanın mutfağı vol.2

efenim hatırlıcaanız gibi bundan bikaç gün önce patates kroket faciası yaşamıştım.
mutfaktaki maharetimle övünen insan ben ilk defa bi yemeği becerememiştim. sebebi tarif ama. 2 yumurta fazla geldi, 1 yeterli.

neyse efenim o akşam sinirimden makarna yaptım. yanına da soğanlı salçalı sos.
önce bunu futrafını koyayım
bildiğimiz makana bu. sadece sosu var. mutfak başarılarım sıralamasına sokmuyorum kendilerini.

ama bugün patates fail sonrası beceriksizlik tanrımla bir düelloya hazırdım (evet benim her işim için ayrı bi tanrım var benim. bi tanesi 16 yaşıma kadar yetti, daha sonradan yetersiz geldiğini fark ettim).
düellomuzu biftek klasmanında yapıcaktık. ben hazırlık için internetten gordon ramsay abimizin videosunu izledim, yazısını okudum.
videoyu dinleyip kelime kelime türkçeye çevirdim, listeyi hazırladım. yazısını da çevirip burdaki notları listemin kenarına ekledim ve hazırdım.

yapım aşamasını yazmayıp direkt futrafını koyuyorum.




amacım orta pişmiş olsa da acemiliğime geldiği için orta-çok arası oldu bu.

2. yaptığım (onun futrafını çekemeden yedim) tam ortaydı. iki yüzü de 20 saniye daha az pişirince daha güzel oldu tadı. olsun, bu bile bereriksizlik tanrımla durumları 1-1 yapmama yetti.


bi de bi an önce yemek için futrafı aceleye getirdiğim belli oluyo. titretmişim bayağı bi.
bu futraf çekildikten sonra telefonu elimden bırakmadan bi tanesini ağzıma attım zaten.

31 yorum:

Cp dedi ki...

Öyle bir manzara karşısında futurafın aceleye gelmesi normal tabi! o.O Çok güzel görünüyor.

googhan dedi ki...

efenim canınızı çektirmek gibi olmasın tadı da çok güzeldi :D

zaten o yüzden 2. yaptığımın futrafını çekemedim. beklemeye tahammülüm yoktu :D

Mrv. Natural dedi ki...

Tam mastır şeflik !

googhan dedi ki...

o adam benim bifteğime olmamış diyip burun kıvırırsa daldırırım kafasını kızgın tavaya!!
gözünü akıtırım onun

Mrv. Natural dedi ki...

Haha bunu görmeyi çok isterim gerçekten. Birinin bunu yapması gerek :D

googhan dedi ki...

ya demin dediğim gordon ramsay ondan beter.
vidyolarını izledim, milleti kovup kovup duruyo mutfaktan. 4 kelimesinden biri fakyu zaten.
değişik bi adam.

Mrv. Natural dedi ki...

Ana. Hiç bilmiyordum. Hemen izlemem lazım :D Garip olsa gerek :D

googhan dedi ki...

buyrunuz efenim
http://www.youtube.com/watch?v=ucihhWjcNqk
http://www.youtube.com/watch?v=mZxFzlnZBMQ

Mrv. Natural dedi ki...

Heyt be :D Çok sağol :D

Mrv. Natural dedi ki...

İzledim ve oha demekle yetiniyorum. Asıl buna iyi bir dayak lazım. :D

googhan dedi ki...

blogumuzda kusursuz hizmet vardır.

kendi dediğime kendim güldüm burda :D
saçmalamaya başladım

googhan dedi ki...

ya bizdekiyle bunu bi odaya kapatıp kapıyı kilitliceksin. birbirlerini ısıra ısıra yesinler.

etin hiç iyi değilmiş diye kızıp bi daha yesinler.

BuRCu dedi ki...

Sunum kötü :D:P Makarna daha güzel gözüküyor :)
Ciddi ciddi mutfağı seviyorsun anlaşılan, yakında devamı gelecek gibi hissettim. Öncesi var mıydı?

googhan dedi ki...

karnıyarık falan vardı. ilk bütün et deneyimim bu.

sunuma kadar bekleyemedim. hatta yemekte yicektik, ben yiye yiye bitirince yemeğe başka yaptım :D

BuRCu dedi ki...

Afiyet olmuş diyelim :)

googhan dedi ki...

teşekkür etmişim :D

Mrv. Natural dedi ki...

Daha da saçmalayıp saçmalanmaz taranır diyip seni bu durumdan kurtarabilirim :D

googhan dedi ki...

yediğim biftek şu anda halımın üzerinde. teşekkür ederim :D

Mrv. Natural dedi ki...

Hahah ne demek :d

googhan dedi ki...

yaklaşık 1 seneye kadar o espriyi(?) ben de yapıp gülerdim insanların karşısında. pek bişiy diyemiyorum :D


(tamam, gülmezdim. anırırdım)

Mrv. Natural dedi ki...

Ben küçüğüm ya (17den gün alıyorum yanlış olmasın) bizim buralarda bu espiri daha yeni yeni etkisini kaybediyor :D

googhan dedi ki...

19 yaşıma kadar yaptım diyip seviyemi belli ediyorum :D

Mrv. Natural dedi ki...

Oooo fena. Çaresizlikle bakıyorum şu anda ama olsun her insan böyle yapabilir sonuçta :D

googhan dedi ki...

o halde alttaki şarkı ben ve benim gibilere gelsin

http://youtu.be/kp3PiI6rkoU?t=40s

Mrv. Natural dedi ki...

Şarkı çalmaya başladığı anda aman tanrım dedim hem güldüm hem acıdım. Bu saatte bana bu duyguları yaşattığın için sonsuz teşekkürler :D

googhan dedi ki...

blogdaki kusursuz hizmet devam ediyo :D

acımayın ya bana, üzülüyorum, gizli gizli ağlıyorum falan. salya sümük ıığy böyle.
sümükler bi akıyo var ya, ağzım burnum her taraf batıyo iğrenç oluyo.

Mrv. Natural dedi ki...

Saat başına vurdu senin :D Uyu bence ama bir burnunu sil öyle uyu :D

googhan dedi ki...

alerjim var, gece gündüz durmuyo.
geceleri futrafta gördüğün şekilde peçete tıkıp uyuyorum bazen :D


saat başına vurdu deyince aklıma geldi. ankarada okuduğum için evdeki odam depo olarak kullanılmakta. bi gece yatmaya çalıştım, odada tam 4 tane saat vardı. oha dedim, tek tek hepsini bulup pillerini çıkardım.

normalde tık tık tık tık gelen sesler tıkıdıtıkdıkdıtıdktıdtkıdk şeklindeydi. oouu kafayı yicektim.

Mrv. Natural dedi ki...

Hahaha saat uyuken saat sesinden nefret ederim senin yerinde olsam o saatleri kırmıştım* herhalde. :D

*Alarm çaldı diye telefonu fıratıp kırmışlığım vardır.

googhan dedi ki...

yatağımdan kalkıp pilleri çıkarmak daha ekonomik geldi :D

Mrv. Natural dedi ki...

eh tabi daha mantıklı :D