3 Haziran 2011 Cuma

gökanı tanıyalım

bu yazıda 03.06.2011 tarihinde yaşadıklarımdan yola çıkarak size diğer hayvanlarla karşılaştırmalı olarak nası bi hayvan türü olduumu anlatmaya çalışçam.





şimdi efenim karıncalar kendi ağırlıklarının 50 katını taşıyabilirler.
buna karşılık gökansa bugün kendi ağırlığının (53,5) 0.58 katını taşıdı. bunun
8 kg'ı sırt çantası
5,8 kg'ı bilgisayar çantası
17,2 kg'ı ise bavuluydu.

seneye tüy siklet halter takımında görürseniz beni şaşırmayın.






ağaçlara sarılıp sevgi yumağı oluşturan koalalar günde 18 saat uyurlar.
gökansa 25 saatten beri uyumayarak odadaki eşyalarını topladı, okula, bankaya, kırtasiyeye gitti. fazla eşyaları aşağı bıraktı, diğerlerini 2 vasıta değiştirerek halasına getirdi. ve hala uykusu yok.
10 saniye boyunca aralıksız kapalı kalmadı gözlerim.





cennet kuşu erkeği dişisine kur yapmak için kanatlarını açıp dişisi karşısında dans eder.
gökansa halasının karşı komşusu olan kıza karşı olan zaafından dolayı saçmalamaktan başka bi şey yapamaz. hemen konuşmaya bakalım.

k.k- meraba, canan ablanın yeğenisin di mi
g- evet     o.o
g- şeey, kapıyı açtığınızız ben için teşekkür ederim     o.o
k.k- rica ederim. görüşürüz
g- görüşürürüz    (görüşürüz dedi lan O.O)

işte bu yüzden gökanın hiç şansı yok.
halbuki orda kollarımı açıp dans etsem belki de mest etçektim kızı.




hacettepe hastanesinde yürürken 20 metre arkanızdan biri "hhöööeeey diş hek faklılar. hhöööeeeyyy" diye bağırıp elindeki kağıtları size doğru sallıyosa panik yapmadan oradan uzaklaşın.
çünkü karşılaştığınız canlı muhtemelen gökan ve sizi kendi sınıfından insanlara benzetmiştir. tek amacı masum bi şekilde protez labının tarihini sormak, herhangi bi zarar verme amacı taşımaz. o yüzden paniğe gerek yok.

yanınıza gelip kendi sınıfından olmadığınızı fark ettiğinde saçmalayacaktır. o kendi dediğinden bi şey anlamayıp güler, siz de gülüp geçin.



gökanı sevin, çikolatayla besleyin.

10 yorum:

1i yok mu? dedi ki...

Gökhan'da kendimi görüyorum. :)

googhan dedi ki...

karşı komşunun kızına dans bölümü benzemiyodur umarım :D

dedimdi dedi ki...

benim için, pek keyifli bir gökhanla tanışma yazısı oldu o.O (:

googhan dedi ki...

evet, bu yazı sayesinde gökanı komşunun kızına sarkan insan olarak tanıdın.
yazmamalıydım, bu yönü ilk yazıda görmemeliydin.


bir dahaki hareketin

bu siteyi izlemeyi durdur - koseyidonmeden.blogspot.com

olmaz umarım

bananederler dedi ki...

Uyurum. 7/24 uyurum. Her fırsatta uyurum.
ee şey,
Meraba!

googhan dedi ki...

uyunur. 7/24 uyunur. her fırsatta uyunur.
ama 27. uykusuz saatime giriyorum, 30 saat yapmadan bırakmam bu sefer.

meraba :D

RE-L124c41+ dedi ki...

hhöeey diş hek. fak.lı Gökhan,o kadar saat uyumadan nasıl dayanabiliyorsun?bir de komşu kızını bir daha görünce o dans olayını denemelisin. :D

googhan dedi ki...

ben misafirim burda, olan halamlara olur. onları düşünerek dans olayına girmicem.

ben de bilmiyorum uyumadan nası dayandıımı. hem yoruldum bugün, hem de uyarıcı olaak kahve falan içmedim. bi bokluk var bende ya, hadi bakalım.

mefisto dedi ki...

sıkı bir matematik-severmişsin. koca yazıdan bunu anladım ben. kafama silah dayasalar, kendi ağırlığımın yüzde bilmem kaçını yine de hesaplamam ben. iyi adamsın benim gözümde vesselam..

bi de, biri benim önümde dans falan etse direkt aşık olurum. ama bu bir tavsiye değildir, zira belki de komşu kızı daha seçicidir.

googhan dedi ki...

umarım daha seçici değildir. birazdan kapılarını çalıp dans edicem karşısında.


matematiği severim, çünkü fizik işlemlerini o olmadan yapamazdık. fiziğe yardımcı olması hariç sevilebilir bi yanı yok :D
hesap makinesinde tek bi bölme işlemiyle ağırlığımın kaç katını taşıyabildiğimi buldum, parça/bütün işlemi.