27 Haziran 2011 Pazartesi

geç-tim

biyokimya sınavı beklediğimden iyi geçti. (beklediğim 58, iyi geçen 65. öyle aşmış bi iyilik değil yani)
sınav çıkışı cevapları kontrol ederken 7 yanlış 1 doğruyla başlayınca kontrole bi umutsuzluk kaplasa da içimi arka arkaya gelen doğrularla valaealelaelae moduna girdim hemen.
düşünsene, sınıfı geçmek için en kötü 23 doğru, 17 yanlış yapman gerekiyo, senin 1 doğru 7 yanlış.
kesin emin olduğun 20 sorudan 2 soru satmış seni, onlar bile yanlış. salladıkların ne haldedir kim bilir.

ama salladıklarım sağolsunlar kurtardılar beni, 26 doğru, 12 yanlış ve 2 hatırlayamadığım soruyla biyokimyayı geçeceğimi düşünüyorum. tabi sonuçlar açıklanmadan hiç belli olmaz, bi bakarsın kalmışım.



mikrobiyolojiden de B2 alıp geçmişim. zaten geçiyodum ama notumu transkriptte görmeden rahat edemiyorum. gördüm rahatladım.



peki finallerim nasıl oluyo da bu kadar iyi geçiyo?
tamamen uğurlu gömleğim sayesinde.

geçen sene de bu gömleği giyip girdiğim sınavların hiçbirinden kalmamıştım, bu sene de birer birer geçiyorum. fala, burçlara, kadere, duaya falan inanmasam da gömleğe inanırım arkadaşım. o gömleğe inanılır.
en bok sınavlarımdan bile geçtim sayesinde. giyince bi güven duygusu kaplıyo içimi, rahat giriyorum sınavlara.




(konuları farklı renklerde yazınca daha rahat anlaşılıyo sanki)

2 yorum:

Edebali dedi ki...

Totemler candır. :)

googhan dedi ki...

can ötesidir.

gömlek sayesinde geçtim diyorum :D
okuduğum sayfalarca notun, çıkmış sorunun hiçbi önemi yok aslında. gömleğimi giysem yeter.