3 Haziran 2011 Cuma

geberesiceler mimi

Burcu tarafından mimlenmişim.
sağ olsun çok güzel bi konu seçmiş mimlemek için, ölürken arka fonda bir şeyler çalınma imkanı olsa bu ne olurdu?
ben de bundan 68 sene sonrasına giderek (OHAA!!) kendi cenazeme katıldım ve izlenimlerimi paylaşıcam sizinle.




ilk olarak şu şarkıyla meraba dicem konuklarıma. tabi bu meraba gerçek anlamda değil, gerçek anlamda desem benimle birkilte bi 30 kişi daha kalpten gider. neyse, zararım kendime olsun benim.


normalde kefen ne renktir? beyaz.
benimki mor ama. arkadan da sürekli


Start wearing purple wearing purple
Start wearing purple for me now
All your sanity and wits they will all vanish
I promise, it's just a matter of time...



kısmı çalıyo. millet bu ne lan böyle, hay gelmez olaydım bunun cenazesine. gerçek hayatta da malın tekiydi zaten diye huysuzlanmaya başlayacaktır.
başlasınlar efendim, hiç sorun değil, onlara eşsiz bi cenaze deneyimi yaşatçam o gün.






cenazemin berlinde yapılmasını ister, arkaya ahan da şu şaheseri koydururdum. sözlerini de yazayım

Time travels to learn
your secret life
in your mausoleum

And Berlin
is so ugly in the morning light
but with them
I could never feel so right



tabi berlinde olmalı cenazem. sabahtan gömüleyim de şarkıya uysun tabi bi de.
mozole yaptırtçam hatta kendime daha iyi uyum için.
bu şarkı daha bi oturaklı tabi. ziyaretçilerim yavaş yavaş yas havasına girmeye başlarlar bu müzikle.






daha sonra beirut serisini bozmadan zaten kendisi ağıt olan  the gulag orkestar'ı çaldırırdım.
bu şarkıyla millet artık ağlasın biraz. vay canına arkamdan ağlayanım da oldu diyebileyim burda.



tam böyle sulu göz modunda, milletin sümükleri akıp sağa sola deli gibi peçete bulmak için koştururken life won't waitle vururdum insanları.



Every second you throw away
Every minute of every day
Don't get caught in a myriad
Because life won't wait for you
No, life won't wait for you, my friend.



şu şekilde sosyal mesajımı da verirdim, öyle giderdim.






eğer hazırlayabilirsem bi de konuşma hazırlardım.
buna benzer bişi olurdu muhtemelen




sevgili dostlarım ve artık aileden kim kaldıysa
mal mısınız olum siz? sabahın köründe berlinde ne işiniz var? biriniz bile düşünemedi di mi "hocam biz neden bunu böyle yapıyoruz" diye. bissürü pasaport, vize, check-in işleminden geçtiniz boşu boşuna. geldiniz gördünüz de ne oldu? para mı verdiler, yok. bissürü masraf yaptığınızla kaldınız.


biriniz bile çıkıp "mor kefen mi olur?" diyemedi di mi?
siz harbi harbi salaksınız. 
gittim bütün emekli ikamiyemi şu sikindirik mozoleye verdim de birinizin gıkı çıkmadı. çocuklarım, yeğenlerim artık mirasımı kim alcaksa, bari siz "saçmalama naabıyon?" diyebilseydiniz. 85 yaşında adamım olum ben. saçma sapan kararlar alıcam tabi. altıma sıçmaktan başka bi bok yaptığım mı vardı sanki son 5 senedir?
"tamam dayı yaptırıyoz mozoleni, berlinde hazır" deseniz de anlamıcaktım ben. "neeey? sağol iyiyim iyi" diyip kendi kafama göre cevaplar vercektim.
bi tane mozole resmi gösterirdiniz aha bak senin mezar bura diye, sonra gider evinize yatardınız.


hadi dağılın şimdi canlarım, hepinize geldiğiniz için teşekkür edip o pamuk yanaklarınızdan ölü gibi koka koka öpüyorum. 40 su yıkansanız çıkmaz o koku, geçmiş olsun.








muhtemelen bu şekilde giderdim ben.
şimdi counter mim olarak
crazywomenrosemary
çığlık

sizi mimledim. 
böyle konu mu olur geri zekeli herif derseniz doldurmayabilirsiniz efendim.




crazywomenrosemary, zamanında mimini doldurmadığımın farkındayım, o kayıt öyle bi uzadı ki, okurken ben bile sıkıldım. sakin kafayla kısa öz bi şey yazmaya çalışçam.

41 yorum:

1i yok mu? dedi ki...

Biran senden önce ölmek istedim..

googhan dedi ki...

bu isteğini yukarıya ilettim. işleme alcaklarmış.

1i yok mu? dedi ki...

İyi o zaman. Arkadandan söylenen sözleri öbür taraftan birlikte dinleriz.. :))

googhan dedi ki...

utanırım ben :D

ama bul beni orda, güzel yerler biliyom gideriz beraber

BuRCu dedi ki...

:) ahahaha süper olmuş. Mektupta bittim. Naptın sen ya :D Tam sana yakışır bir yazı olmuş :)

Bu arada teşekkürler cevapladığın için.

googhan dedi ki...

ölmeyi yakıştıdı yine yaa. 2 günden beri bi diri diri gömmediğin kaldı mezara :D

BuRCu dedi ki...

Yazı sana yakışır olmuş dedim, ölmek demedim :) Diri diri mezara girecek göz var mı sende hiç :D

googhan dedi ki...

tamam tamam şakalak yaptım :D

diri diri mezara girmem ama küçükken (yaklaşık 1 sene önce) kendimi battaniyeye sarar mumya olurdum. bu da bi nevi mezara girmek.

BuRCu dedi ki...

Parantez içiyle küçüklük uydu mu şimdi :)

googhan dedi ki...

19 yaş insanın kendini mumyalaması için ideal bi yaş bence.
evde kimse "oğlum naabıyosun sen? bi doktora götürelim mi seni?" demedi en azından :D


evin içinde kendini battaniyeye sarmış, pişiyom ben, haberiniz olsun diye insanlarla konuşmaya çalışan bi canlısın sonuçta.

BuRCu dedi ki...

İkinci paragraftaki canlı ilginçmiş :) Sende daha ne hikayeler vardır :)

googhan dedi ki...

aklıma gelenleri posta posta yazıyorum böyle. pek bi şey gelmiyo aslında başıma.

garantici insanım ben :D

BuRCu dedi ki...

Başına gelenler değil zaten yaptıkların ilginç :)

googhan dedi ki...

kısaca: malım


hadi, içinden bunu söylemek geliyo ama söylemiyosun. de ve rahatla :D

BuRCu dedi ki...

dıııtttt, yanlış yorum :D

Herkesin çocukluğunda yaptığı komiklikler vardır, anlatmaya doyamadığı ;) Herkesin kendine özgü ilginçlikleri var yani :)

googhan dedi ki...

bkz: bir anlık mesajlaşma aracı olarak blog :D

BuRCu dedi ki...

:D tamam uzaklaştım, gittim ben gittim :)

googhan dedi ki...

proje hazırlıyom yea ben

çığlık dedi ki...

ilk mimimi de böylece elden teslim almış bulunuyorum. tenk yu veri maç gökan. en kısa sürede yanıtliciiim. ancak ben bu kadar oricinıl bi insan diilim şimdiden sorry ^^ :)

googhan dedi ki...

blogga gökan kelimesini ilk kullanan kişisin, tebrik ederim :D

bi de şu tenk yu veri maç kullanımından dolayı acaba beni tanıyo musun diye düşünmeye başladım. normalde hep kullandığım bi kalıp, gökanla arka arkaya gelince acaba tanıyo mu beni diye düşünmekteyim şu anda.


bi de senin yorumları spam olarak tanımlıyo blogger. neden acaba, sağa sola bakındım bi şey bulamadım.

googhan dedi ki...

şimdi dikkat ettim, değilim yerine diilim demişsin.

cidden tanıdığını düşünmeye başladım :D

çığlık dedi ki...

ahahahaha. ben spam diilim blogger yea! nie öle yapıoki. o sebepten ben bazı kişilere yorum bırakamıyorum sanırsam. neden bilemedim. spam diilim!

googhan dedi ki...

ben fake değilim diye bi video vardı o geldi şimdi aklıma.

yorum bırakıyosun ama spam klasörüne gidiyo. tabi herkes benim gibi ilgili değil, bakmıyolar oraya (H)

BuRCu dedi ki...

Karışmayayım dedim ama fikrimi söylemeden duramadım yine :)
googhan sen eğer gelen bir maili yanlışlıkla spam olarak işaretlediysen o yüzden bloggerdan gelenler oraya gidiyor olabilir. Tabii sormak lazım diğer kişilerden gelenler de spama gidiyor mu diye?

suvebeyaz dedi ki...

:-) süper bir yazı olmuş.

googhan dedi ki...

sadece çığlıktan gelenler spam olarak tanımlanıyo. diğerleri normal.


bi de niye karışmayasın, karışın diye yazıyoruz ya efendim :D

googhan dedi ki...

@suvebeyaz
en içten teşekkürlerimi sunuyorum

Galadriel Ar FeinieL dedi ki...

ahaha aynen benim istediğim cenaze töreni :))

limbolin dedi ki...

ben senden sonra ölmeli, senin cenaze törenine katılmalıyım. bence çok eğlenceli olacak ya. bastonlu bi nineyken de eğlenceli bulur muyum, emin değilim ama olsun. okumak da güzeldi. eline sağlık:)

googhan dedi ki...

@Galadriel Ar Feiniel
ben daha önce düşündüm, bu yüzden ben böyle ölücem :D

@limbolin
bastonlu bi nineyken bu şarkıları "dıngıdı dıngıdı müzik" kategorisine sokucaksın. şimdiki kadar eğlenemeyebilirsin :D

okutmak güzeldi, afiyet olsun

çıplak ayak dedi ki...

iyiymiş:)

googhan dedi ki...

ben de aynı şekilde düşünüyorum :D

limbolin dedi ki...

hiçte değil, onlar benim gençlik müziklerim olacak. bizim zamanımızda çok güzel müzikler vardı diycem. senin dediğini demem için müzik dünyası ben yaşlanıncaya kadar çalışacaktır, emin ol:)

googhan dedi ki...

"bizim zamanımızda çok güzel müzikler vardı diycem"
ismail yk ve ajdardan müzikler de eklemeyi düşünüyorum bu sözün üstüne :D

nihavent renkler dedi ki...

ben nasıl düşünemedim mor kefeni yaa..ama ben yakılmak istiyom,olmazsa mor kefen olsun bari...

googhan dedi ki...

yakılmayı istemezdim ben. leş gibi kokar etraf yakılırken.

millet eve dönünce "ay o gökan da nasssı kokuyodu nasssı kokuyodu. ne pislik bi herifmiş, 6 ölülük koku çıktı adamdan" diye konuşmasın arkamdan.

limbolin dedi ki...

googhannnnnn !!!!!!!!! lütfennn pop müziğimizin utanmadan bağrına bastığı kazmaları listeden silelim, yok sayalım, örtbas edelim... bizim yaşlılık dönemimizin gençleri nerden bilicek, onlar 80'lerin atıklarıydı deriz ;)

googhan dedi ki...

evet bi aydarı, bi ismail yk'yı yok sayabilirsin ama peki sanatsal eserlerini?
işte onları yok sayamazsın.

tüm dünya sanatçıları ajdarın çikita muz seviyesinde besteleri için yarışa girmişken... yoo dostum yoo, o besteler yok sayılamaz.

limbolin dedi ki...

ah ben nasıl yaparım böyle şeyler. sen beni uyarmasaydın mavi, beyaz tayt giynip, salak salak dans edip arada bir o bed sesiyle "atmaaaeeeaa" diye bağıran yaratığa, ah pardon sanatçıya, ki sinan akçil olur bu, da etmedik laf bırakmayacaktım.

googhan dedi ki...

o adamı kötülemek için ağzını açtığın an beni bulursun karşında. türkiyenin yetiştirdiği en iyi sanatçılardan birisi olur kendileri.
ölürüm, o derece.


----lütfen sitemize destek verin---
---- www.sinanakcilfanclub.com ---

limbolin dedi ki...

sustum. saygılar.