11 Haziran 2011 Cumartesi

finallere kafam girsin

demin okula ilk başladığım zamanlarda yazdıklarımı okudum.
ne kadar şikayet etsem de okulumu sevdiğim zamanlardı. yazılarda da belli, geç kalıp giyinemeyince pijamayla hastanenin içinde koşturduğum zamanlarda bile, bombanın üzerinden atlarken bile mutluymuşım.

bi de şimdi bakıyorum, eski sevgimden eser yok. bi an önce bitse de siktir olup gitsem diye bekliyorum resmen. sınavlara çalışma amacım bi şeyler öğrenmek değil, vizelerden finallerden geçip bi sene daha azaltmak okulda geçirdiğim zamanı.
sanırım 4. sınıfa kadar sürücek bu. o zaman sevebilirim anca okulu.
3. sınıf zaten hayvani zor, kalmayı düşündüğüm sene (o kadar planlıyım ki hangi sene sınıfta kalıcaam bile belli)

ama 4. sınıf öyle mi?
evet, her sabah 8:30'da okulda olmak zorundasın, o kötü bi yanı.
geç kalma gibi bi şansın yok. haftanın 5 günü orda olman gerekiyo.
bu zorluğuna rağmen çok iyi bi yönü var okulu katlanılabilir kılan. hasta tedavi etme. 4. ve 5. sınıflardaki stajlar olmasa kesinlikle okuncak bi okul değil 5 sene boyunca.


ve benim bu eğlenceye 1 senem var daha.
tabi bu seneyi bitirebilirsem. daha finaller başlamadı. millet tatile giderken ben mal gibi ders çalışıyorum ya, mnakoyyim böyle okulun!
15 temmuza kadar final var. YUH!!!


çok dertliyim

2 yorum:

Nora dedi ki...

Başlığa çok güldüm. Tam olarak bu moddayım. :)

googhan dedi ki...

finalleri bitmeyen tek insan ben değilmişim :D

gerçi bizim finaller daha başlamadı bile