1 Haziran 2011 Çarşamba

belli edemesem de en çok seni sevdim ben

sabahtan beri sıvı olarak sadece soda ve kola içmemin bedelini ödeyen midemden hepinizin önünde bir mektupla özür dilemek istiyorum.



sevgili midem
şimdiye kadar sana iyi davranmadığımın ve içine doldurduğum şeylerin bokluğunun farkındayım. gün geldi sadece gofretle koca bi günü geçirmemi sağladın, gün geldi yarım pizzayla 14 saat ayakta tuttun beni. ve tüm bunları çok az sızlanarak yaptın.

mesela burnumla sürekli ilgilenerek onu şımarttığımın farkındayım. halbuki sadece nefes almama yaradı. onu bile tam alamadı. mutlaka sağ ya da sol tarafı tıkalıydı çünkü. içinde ne boklar karıştırıyo bilmiyorum ama kendisi sürekli %50 verimle çalışmasına rağmen en çok ilgilendiğim bölüm oldu vücudumda.

ne kadar ilgilendiysem daha da ilgi istedi. aktı sildim, aktı sildim, aktı sildim. sana, karaciğerime, ince bağırsağıma gösterdiğim özenden fedakarlık edip ilgilendim onunla. en çok da sen çektin bunun cefasını biliyorum.
ne zaman tıkanıp başımı ağrıtsa saatlerce yemek yemeden açlıktan iki epitel dokunu yapıştırıp bıraktım. ağrı kesici içip bütün kimyanı bozdum. böbreğin de yardımıyla üstesinden geldin tüm bunların.

bundan önce sadece 1 kere isyan ettin bana. bi sabah yatağa zımbalandığımı hatırlıyorum. sana kızmıyorum bunun için. geceden hayvani acılı dürümü yiyip yatmadan önce düşünmeliydim bunların olucaanı. zaten her gün yemek yedikten 5 dakika sonra yatarak bütün gece fazladan mesai yapmana sebep oluyodum, bi de üstüne bu gelince iyice kötü oldu durumun, haklısın.
bu arada 5 dakika sonra yattığım için ayrıca pişman olduğumu belirtmek isterim. bir değil iki değil, her gün yaptım bunu sana. bi gece de "başlarım sana da, koca ekmek arası dönerine de" diyip uyandırmadın beni uykumdan. usul usul çalışmayı sürdürdün.
bütün organlar yattı, ayakta olan yine sendin. kalp bile arada gözünü dinlendirirken bir kere işi aksattığını görmedim senin.


peki ben ne yaptım senin bu özverili davranışların karşısında?
sabahtan beri sıvı olarak sadece soda ve kola içerek bütün hücrelerine cehennem azabı yaşattım. bütün gün labda koştururken sodayla kolayla çalkalandın da bir kere demedin "gökan bi bak hele buraya" diye. her zaman "taam abi hallederim ben" modundaydın.
akşam kendi kapasitenin kat kat üzerinde çalışarak artık senin de elinde olmayan bi ağrıya sebep oldun. engellemeye çalıştığını biliyorum, merak etme sen. ben ağrıyı bedenimin sol alt bölgesinde hissederken, sen her kıvrımında yandın kavruldun bu ağrıdan.

şimdi kendimi sana affettirmek için 2 hediye yolluyorum aşağı, umarım beğenirsin.
paketi açıcak elin, parmağın olmadığı için hediyeni ben kendim açıp yolladım.
bi minoset ve 5 litre su aldım sana canım midem.

daha iyilerini hak ediyosun aslında ama yurt ortamında bunları bulabildim ancak.
hem bu saatten sonra başka yemek de yemicem, bu gece izinlisin. çık dışarı gez eğlen biraz. en çok senin ihtiyacın var buna.
umarım hediyeler yüzünü güldürmeye yeter.


sevgilerimle, biricik sahibin gökan





not: içerden mektubu okuyamıcaan için bi kağıda yazıp yedim. o beyaz, ince şeyi sindirme hemen. oku, öyle sindir.
gerçi selülozu sindiremezsin, direkt ince bağırsağa yolla sen, o bi yolunu bulup kurtulur.

16 yorum:

BuRCu dedi ki...

Başlığı okuduğumda mide aklıma gelmemişti; ama eğlenceliydi okuması :) Bu arada geçmiş olsun midene..

googhan dedi ki...

geçmiş olsun dileklerini ilettim, teşekkür ediyo.

yani bi gguurbr sesi geldi ama teşekkürdür muhtemelen. öyle düşünüyorum.

BuRCu dedi ki...

Teşekkürün yanında, bana dikkat et birazcık demiş de olabilir mi acaba? Üzme onu artık..

googhan dedi ki...

yok, kendisine fazla yüz vermeyi düşünmüyorum.

burundan dilim yandı çünkü bi kere.
hatta bi atasözü var, ben bulmuştum aslında, değiştirip kullanmaya başladılar.
yüz verdik buruna, geldi sıçtı halıya diye. aynı hatayı bi daha yapmam.

mefisto dedi ki...

senin midenle benimki bir araya gelse, ezilenler kulübü, ne biliim hak hukuk platformu falan kurabilirler bence.

googhan dedi ki...

http://wiki.answers.com/Q/Can_you_get_a_stomach_transplant
burdan başlangıç aşaması hakkında bilgi alabilirsin.



tamam, iğrencim.insan gibi yorum yaparsam;

aslında kendi gibi mideleri görmek iyi gelebilir. en azından koskoca evrende bi kendi sahibinin ona kötü davranmadığını anlar.

çığlık dedi ki...

benim mide ne zaman minoset içsem isyanlarda.

googhan dedi ki...

benimki minosetle huzur buldu.
kuru ekmek versem seviniyo yavrucak

1i yok mu? dedi ki...

Merak etme, emin ki o da bir yerlere not ediyordur bu çektiği sıkıntıları. Birgün acısını çıkarır senden.. ;)

googhan dedi ki...

www.midekanseri.com

yalnız kalın bağırsak mideden önce davrandı bende :D

Bal dedi ki...

ona küçük sürprizler yap

googhan dedi ki...

ağızda patlayan şekerler var ya, bu akşam onlardan koca bi paketi direkt yutçam.
bakalım sevincek mi bu süprizim karşısında :D

Bal dedi ki...

yazık yahu :D

googhan dedi ki...

belki sevinir. denemeden bilemeyiz :D

Kül Tablası dedi ki...

bence kesin sevinir. hatta o şekerlerle sevinçten havaya falan uçar! :D

googhan dedi ki...

hayava uçması hem kendisi, hem benim açımdan pek hoş olmaz :D

bulunduğu yerde kalmalı bence :D