18 Haziran 2011 Cumartesi

başlıksız yazı (II)

turuncu saçı ne kadar sevdiysem mavi saçtan da o kadar nefret ettim şu ömrümde.
yeşil göz, beyaz ten, turuncu saç uyumu başka nerde var he? (cevap veriyorum: kızıl saçta)

bi de maviye bakıyorum, olum iyi değil lan. valla bak.
hadi daha renk canlıyken yine katlanılabilir de zamanla soluyo mu ne bok oluyosa bi değişikleşiyo bi şey oluyo. sevemedim seni mavi saç.



evet, herhangi bi şeyi anlatmak için başlamadım yazıya ama şimdiden bu kadar yazdıysam bu yazı ilerler bence.

4 gündür halamlarda kalıyorum. yurttan ayrıldım, final zamanında boşu boşuna 1,5 ayın parasını vermiyorum.
geldiğim yeri de mahvediyorum tabi bu arada. bi zamanlar düzenli olan evi büyük bi enerjiyle dağıtıyorum. benim kaldığım oda kullanım dışı mesela şu anda. her tarafta giysilerim, notlarım falan var.
salona da sıçradım, sağda solda notlarım dolaşıyo.
evden atmasalar beni iyidir.
bugün televizyonu kapatıp ders çalışmamı dinlediler. gittiğim yerde huzur düzen bırakmıyorum. öleyim ben.
(ama konu eğlenceliydi)




olum şu sınıfları bi an önce geçeyim de kliniğe çıkayım. noolur lan.
o kadar çok istiyorum ki kliniğe çıkmayı, bütün zorluklarını seve seve kabul ederim. yeter ki bırakayım şu teorik dersleri.
protez kliniğine bile razıyım. 60 yaşındaki adamlara bakmaya bile razıyım. o derece. (not: protez kliniğini geçenler ermişlere katılıyomuş)




evde herkes kısa kollu, kolsuz dolaşırken ben üzerime hırka giyiyorum. "meraba yaz insanları, nasılsınız" diyesim geliyo herkese. resmen kış modundayım hala.
çünkü hasta olmak için berbat bi zaman. 3 hafta falan hasta olmamalıyım. hasta olmamak için de kat kat giyiniyorum.
burnum da akmaya başladı yavaş yavaş. alerji ilacım da bitti, 2 gün daha sabredip daha sonra medikoya gidip yazdırcam.  sağolsun iyi durdurmuştu.



bugün öğrencilerim sınava girdiler (hoca değilim, gözetmenlik yaptım). sınav dersanesindeki 603. sınıf mı ne, adını da unuttum ordan sadece 3 kişi bi yere yerleşebilir, diğerlerinden bi bok olmaz.
ilk defa bi sınıfta düzeni sağlamakta zorlanmıştım, sessiz kopya çekin arkadaşlar deme aşamasına gelmiştim. hayvanlar ya. hatta bi soruyu çözüp kağıda yazıp dolaştırmıştım.

açı dersanesinde de tam tersi disiplinimden dolayı istenmeyen gözetmendim. herkes kağıdını erkenden verip çıkmıştı nası olsa çekemicez kopya diye. tek sıra halinde askeri düzende oturtmuştum yavrucakları.
(annemin bana en çok söylediği şeyle bitireyim bari. "e dengesizsin sen. hep diyorum ben sana")

4 yorum:

Takıntılı ergen dedi ki...

neye alerjin var?

googhan dedi ki...

bilmiyorum :D

inatla da yaptırmıyorum testi. bütün gün hastanedeyim zaten, gidip yaptırabilirm kısa bi sürede ama hiç yaptırasım gelmiyo.
2 doktorum da gereksiz buldu zaten testi. koruyamazsın kendini diyolar.

BuRCu dedi ki...

Onu bunu bırak da komşu kızı nasıl peki :)

googhan dedi ki...

hafızaya bak :D

görmedim bi daha. görüşürüz derken kandırmış beni hıyar :D