5 Haziran 2011 Pazar

anastas mim satsana

bi kitabı bi günde bitiren kız (yazana kadar canım çıkıyo bi çözüm bulalım şuna. bkbgbk yazcam ama bok, big bok gibi olduğundan yapamıyorum) tarafından mimlenmişim.
aslında 1 konu olsa da 3 mim doldurmuş, e bozmayayım seriyi.


Güne başlamak istediğin şarkı nedir ? Tek bir tane ama her gün çalsa bıkmayacağım dediğin şarkı ?

sanırım şu şarkı

aslında zaten bikaç ay önceye kadar sabah alarmımdı bunula uyanıyodum. yani ister istemez güne bununla başlıyodum. 
hani sabah alarmından nefret edersiniz ya, aha işte bundan edemezsiniz. dinledikçe dinleyesi geliyo insanın. (insandan kastım gökan bu arada. tartışmalı bi konu yani)




mim 2
Gıcıklaştığımız şeyler


bugün fark ettim ki hiçbi şeyden memnun olmuyorum. anneme göre bunun sebebi göt kalkıklığı. ben hala bi karşı sebep öne sürebilmiş değilim.


g- ay hiçbi şeyden memnun olmuyorum ya. her şeye bi kusur buluyorum
a- götün kalkmış senin
g- höey  O.o

a- e öyle


elimin kirlenmesi.
çok önemli bi şey. aşırı temiz titiz bi insan değilim ama el çok önemli. sürekli yıkamam lazım, etrafa sürmemem lazım. kirlenmesinden nefret ediyorum.


kalabalık insan toplulukları.
yarrraaaak diye bağırasım geliyo öyle toplulukarın içinde. (çok sıkılınca yarak derim ben kendi kendime)


bardağımın ağız kısmından tutulması.
ağız kısmıyla parmak temas eden bardaktan bi şey içmem. içiceem yere parmak değmemiş bile olsa, yani dudaamın yan taraflarında kalıcak yerlerden bile tutulmuş olsa içmem artık ondan bi şey. 
onu içiceeme adamın parmaanı yalarım daha iyi






şimdilik bunlar geldi aklıma.




Yalan hakkında düşünceleriniz. Söyler misiniz?


yalan boktur




mimleme sırası bende.
burcu, 1i yok mu
sizi seçtim pikaçular

30 yorum:

BuRCu dedi ki...

Şarkıyı cevaplamıştım; ama diğer iki konuya bakacağım ;)

googhan dedi ki...

yok 3 tanesini ben kendi isteğimle yaptım. tamamen amelsizliğimden :D

istediğini yapabilirsin sen. seçenek de sunmuş oldum böylece

BuRCu dedi ki...

:) Teşekkürler. aynı konularda mimlendim, ikiye katlandı. İki konu hakkında da söyleyeceklerim var içimi dökeyim bahaneyle :D

googhan dedi ki...

ben de aynısını yaptım :D
bardaktan iğrenmek ve annemle konuşmam 2 yazıya konu olabilirdi ama bu bahaneyle toplayıverdim bi araya.

hadi kolaygessin efenim

Marilyn Curie dedi ki...

sıkılınca kendi kendine ettiğin feryat cidden komik geldi : )

ağız kısmından tutsunlar nolucak ki o kadar mikrobu tolere edebilir bünyen : p

googhan dedi ki...

yok o el konusunda kesin sınırlarım var. ağız kısmından tutulursa içmem.

o adam belki tuvaletten çıkınc...
sustum :D

BuRCu dedi ki...

E o bardağın iyi yıkandığını nereden bileceksin :P

googhan dedi ki...

daha da tiksindirtmez misin :D

illa plastik bardak taşıtçaksın yanımda

BuRCu dedi ki...

Tamam itiraf ediyorum, gıcıklık olsun diye yazdım :) Ben çok dikkat ederim de bu konuya.

googhan dedi ki...

heh, içime kurt düşürüp çıktın aradan şimdi.

sondaki tiksintiyi paylaşma bile kurtarmadı durumu.

BuRCu dedi ki...

Gözün görmediğine gönül katlanır, çok takma :D
Aman o kadar çok şey var ki dikkat edilecek, her şeyi kontrol edemezsin.

Oldu mu bu açıklama :D

googhan dedi ki...

mimini doldurana kadar cevap vermiyciim sana.


şakalak tabi :D
her şeyi kontrol edemem ama başkasının salyasını içmeyi kontrol edebilmeyi isterim.

bi de dışarda o bardakları suyun aldından bi kere geçirip koyuyolar kenarı. öğyk

BuRCu dedi ki...

İkinci itirafımı yapıyorum, yazdığıma pişman oldum :) Sen benden beter çıktın :D

Dışarıda kutu içecek, kapalı yemek kullanacaksın, evde yiyecek evde içeceksin, annen dışında temizliğine çok güvenmediğin eve aç gitmeyeceksin. İstisna durumlarda aklına iğrençlikleri aklına getirmeyeceksin. Benim tercihlerim bunlar :)

BuRCu dedi ki...

Bu arada mimi dolduracağım ama yarına olacak artık. Malum yazacaklarım çok :)

googhan dedi ki...

elimde blog kariyerini bitirebilecek belgeler var, haberin olsun.
(çok tehdit etmek geldi içimden)


ya o kutu içeceklerin üzerinde fare dolaşıyo diyolar. dışarda şişe sudan başka bişi içmicem, o olcak en son.


mim için de zamanı istediğin gibi kullan.
benim gibi perşembe doldurcam diyip sonra çok uzun oldu diyerek doldurmamazlık yapma. hala utanıyorum

BuRCu dedi ki...

Pipet diye bir şey var arkadaşım :) İçine de girmiyor ya bu fareler :D

E o senin ayıbın :D Azıcık vicdanını sızlatayım. Mimleyen arkadaşa ayıp etmişsin.

googhan dedi ki...

ya hayır gerçekten çok uzun sürdü o mim.
tarihsel süreç mimi var ya, o.
tanrıdan christophe colomb'a kadar uzuuuun bi yazıydı. daha tanrının başında upuzun bi yazıya dönüştü.


pipet diye bişi var ama kutu içecekleri açarken o metal kısım içine giriyo içiceemiz şeyin.
gerçi siliyorum ben orayı :D


bu arada konuyu saptırarak belgeleri unutturamazsın.
ya en kısa sürede çık ve yürekli bi şekilde açıkla, ya da ben yaparım.
(ipucu: kendi blogunda son yorumunun son cümlesi)

BuRCu dedi ki...

Uzun sürdü diye kısaltmaya mı kıyamadın, yoksa üşengeçlik mi yaptın?

E yani siliyoruz sonuçta, bide zaten içine girmiyor ki o metal halka :S

Neymiş o belgeler anlayamadım :) Son yorumumun son cümlesi ise evet ben yaptım. MS Word sağolsun :)

googhan dedi ki...

paragraf 1
ya tamam kurcalama işte daha fazla. allaallaaa

paragraf 2
sıvının içine giriyo. şimdi futrafını çektim, ispatlıcam
http://imageshack.us/f/808/dsc03740u.jpg/


paragraf 3
bu kadar çabuk mc word dememeliydin. hevesim kursağımda kaldı

googhan dedi ki...

mc word ne ya, ms word olcak o :D

BuRCu dedi ki...

Resmi açamadım, hata veriyor. Yarın sabah yenide bakarım artık :)

Uyuyacağım için uğraşmana izin veresim gelmedi, aklım kalmasın ne yumurtlayacak acaba diye :)
Senin tahminin neydi ki?

Önemli değil MS / MC lafı mı olur :D

googhan dedi ki...

"teşekkür ederim :) Ben yaptım :D" derken aslında hepimizi kandırıyo olman, bu olayın word'ün bi yeteneği olmasıydı.
belgeleri suratına çarpmayı beceremedim :D


"Uyuyacağım için uğraşmana izin veresim gelmedi"
bu lafından sonra senden önce uyuyabilmek için hırs bastı.
önemsenmeyen insan oldum resmen --çokkızgınifade--

BuRCu dedi ki...

Ama bak sonrasında ne demişim, aklım kalmasın ne yumurtlayacak acaba diye :) Önemsenmemek değil yani olay. -çokgüleçifade-

Senin mantığına göre hiçbir ürün bizim emeğimiz olmaz o zaman. Paket programlar yapıyor biz sadece tık yapıyoruz :) Onlar kullanımı kolaylaştırmak için öyle modülleri bünyelerine eklemiyorlar mı?

googhan dedi ki...

o yorumdan sonra gayet 'ılımlı' bi yorum --çokutanmışifade--



gökanın son 1 dakikalık internet geçmişi

google'da ara: modül nedir?
google'da ara: paket program

şaka tabii.
tamam, yine sustum.
ama cevap veremediğim için değil, bi an önce uyuyabil diye. o kadar da iyi kalpli bi insanım
(külliyen yalan)

google'da teyit etmek için ara: külliyen

BuRCu dedi ki...

:) İyi geceler Gökhan, yeni yeni yorumlarda görüşmek üzere ;)

googhan dedi ki...

iygeceler

uyku önemli :D

BuRCu dedi ki...

Cevapladım. Şimdi işin yoksa oku o kadar yazıyı :)

googhan dedi ki...

işim yoktu, okudum o kadar yazıyı.
doğru kişiyi mimlemişim :D

mefisto dedi ki...

"yalan boktur" çok kısa, çok öz. takdir ettim :)

googhan dedi ki...

uğruna paragraflarca yazı yazarak dünyada kapladığı alanı arttırmak istemedim.