28 Haziran 2011 Salı

the akkermans

annemle sınavda 58 almam yeterken 68 civarı alacağımı konuşurken arkadan "okula fazladan not bırakmasın" diye bağırarak aldığım 10 puanı okula hibe ettiğimi düşünen bir babam var.
aynı baba ben ankaraya gelmeden "sınavlarda bildiğin sorulardan başla tamam mı" diye taktik vermiş insandır.

e böyle bi babanın sınavda 50 puan alsam yeter diyip yatan bir oğlunun olması son derece doğal. bu mantığımın oluşmasında suç benim değil yani.



protezde metal dökümü ve dökümün akmasını anlatırken "içine yağ sür, kolay aksın" diyen bir dedem de var mesela. babamın mantığının temelini kimin attığını da görebiliriz burdan. (metal 850 derecede akar. söz konusu yağ varoluş felsefesini sorgular o sıcaklıkta)

aynı dede ekmek yemiyorum diyerek taze fasulyeyi ekmeğin arasına koyup öyle yedirmiştir bana. ekmek arası taze fasulyenin patenti kendisine aittir.
ve bu kişi çıkan kaplamasını diş hekimine giderek taktırmak yerine evde japon yapıştırıcısıyla yapıştırmıştı yerine. yine olsa yine yapar, kimse durduramaz onu. ben bile yok öyle olmaz diyemem, çünkü ona göre öyledir ve çıkan kaplamalar yerine japon yapıştırıcısıyla yapıştırılmalıdır. diş hekimine gitse o da benzer şekilde yapıştıracaktır. bu bilginin sorgulanabilirliği yoktur.



işte labda işleri hocaların gösterdiği şekilde yapmak yerine kendi kafama göre yapmamın sebebi bu. böyle bir aileden gelen bi insan başkalarının sözünü mü dinler, kendi doğrularının peşinden mi gider?
tabi ki kendi doğrularının peşinden gider. çünkü soyadı akkerman olan herkes sahip olduğu bilginin tek ve tartışılmaz bilgi olduğunun bilincindedir.

o kadar net!

10 yorum:

mefisto dedi ki...

deden canmış :)

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

Akkerman rules!

nihavent renkler dedi ki...

sen de bu genler varken kim tutar seni :)

googhan dedi ki...

@mefisto
dede candır :D
mesela trafikte bütün ışıkları yeşil kabul eder dedem. ona kırmızı bile yansa geçme hakkı yine kendisinindir.
geçer de.


@İsmini Vermek İstemeyen İzleyici
go akkermans go!


@nihavent renkelr
kimse tutamaz. çünkü herkes her şeyi yanlış biliyo :D
doğrularımdan döndüremezler beni.

BuRCu dedi ki...

Ben vazgeçmek üzereyim diş hekimi olarak ileride seni seçmekten :) Bedavalığından bile geçtim yani :D

Süper aile, canınız sıkılmaz hiç.

googhan dedi ki...

yarın sınavda birinciliğimi korursam istesen de yapmam ama bak :D


aileyi seviyorum ya. istemeden eğlenceli oluyolar :D

martıları severim dedi ki...

çok güldüm :D

googhan dedi ki...

the akkermans vol.2 yapmam için tetikliyosunuz beni :D

Antandre dedi ki...

aileye bayıldım :D

googhan dedi ki...

her bi üyesi sevilir. ama eğlenceliler daha bi sevilir :D