9 Haziran 2011 Perşembe

4 konu içinden baskınını bulamadım, başlıksız kaldı

sabahtan beri bıkmadan usanmadan gugılın logosunda dıngıdı dıngıdı müzik çalıyorum (yapıyorum).
bi ara kendi adımı soyadımı falan yazdım, çok güzel adım soyadım varmış melodik olunca.



anonymous'ın (un) operation turkey adı altında yapıcaa işleme yarım saat kaldı. acaba naapçaklar diye merakla bekliyorum.
bu operasyon hakkında en mantıklı youmu ekşi sözlükte okudum.
el siki ile gerdeğe girmek.
bu kadar iyi anlatılamazdı sanırım durumumuz. ama kendimizin bi şey yapamıcaa belliydi, 100.000 kişi yürüdü de ne oldu sanki? (ertesi gün sınavım olmasaydı 100.001 kişi olcaktık)

gerçi destek için bilgisayarımı zombi bilgisayara çevirmedim. bi bokluk falan çıkar, neme lazım.



dünkü patates kroket fail sonrası hırs yaptım, akşam soğanlı salçalı makarna sosu yaptım. gökanın mutfağı vol.2 gayet başarılı oldu bence.



babaannem doğum günü hediyesi almış bana. gömlek.
giydim, bol bol duruyo üstümde. kadıncaaz gitmiş larc almış. normalde sımol giyen insan ben gömleğin içinde kayboldum. ip falan sarkıtıp çıkardılar içinden.
işten gelince babam giydi, hala üstünde.

13 yorum:

BuRCu dedi ki...

20 yasını doldurdun bugün sanırım, nice güzel yaşlarına ;) Pardon düzeltiyorum; yaşını gösterdiğin yaşlarına :)

Baban gömleği güle güle giyecek o zaman, bu arada senin mutfak merakın nedir böyle? İlla güzel bir ürün çıkarma çabasında mısın? Anneni düşün biraz da :)

googhan dedi ki...

yarın da biftek yapçam diye tutturdum, gergin bi bekleyiş var evde yarın için.


20 yaşını doldurmama 3 saat 57 dakika var, daha dolmadı tam olarak ama teşekkür ederim kutladıın için :D

şu yaş gösterme olayını böyle günde açmasak, hassasım bu konuda :D

BuRCu dedi ki...

Tamam tamam, mutluluk dolu bir yaş daha seninle olsun :)

Bu arada senin hobin mi bu mutfakta zaman geçirme, cidden merak ettim.

googhan dedi ki...

çok seviyom yemek yapmayı.
mesela demin aşırı üşengeç insan ben kasaba gittim biftek almaya, kapalıydı. yarın gidicem tekrar.

yemek yemeyi sevmem ama yapmak eğlenceli :D

yusrac dedi ki...

sanırım bi 10 dk sonra doldurmuş olacaksın yeni yaşını :) doğum günün kutlu olsun.

googhan dedi ki...

2 saat 10 dakika sonra oluyo sanırım :D

teşekkür ediyorum efenim

bi kitabı bi günde bitiren kız. dedi ki...

mutlu yıllaar =D şaka gibi, reel hayatta da bloggerda da ikizlerlerle bağlantılıyım.

ikizlerler. adcsvfasfas =D

googhan dedi ki...

o kelimeyi yazarken ne kadar zorlanıyosan ben de senin adını yazarken o kadar zorlanıyorum işte :D

teşekkürlerimi sundum :D

yusrac dedi ki...

teknik hata yanlış sayılarla işlem yapmışım :) yazının saatini işe katmışım falan filan..

particle dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun;)

Kendi adımı denedim hiç güzel olmadı, poff:/
Sen kilo almaya çalışıyosun ya, babaannen ileriyi görmüş olabilir. Büyüyünce giyersin çocuğuum;) ama kısmet olmıcak heralde baban kaptığına göre:)
Biftekte de başarılar, yalnız kroketten bifteğe geçiş sert oldu biraz:)

googhan dedi ki...

@yusrac
fransada yaşıyorum, yerel saat farkı desen karizmatik bi kurtarış olabilirdi. dürüstlüğü seçmişsin :D

@particle
yavaş bas tuşlara, daha bi güzelimsi oluyo.

babaanemin büyük beden alması ileriyi görmesinden değil, yakını görememesinden kaynaklanıyo. hipermetrop :D

kroket göründüğü kadar kolay değil ama. kıvam ayarlamak çok önemli (ve ben beceremedim)

ayrıca tenk yu veri maç

çığlık dedi ki...

gugılın o halini kaçırmayı başaran tek insan ben olmalıyım!

googhan dedi ki...

şimdi odada bi köşeye sin ve usulca ağla. yapmalısın bunu