12 Mayıs 2011 Perşembe

sınav var ama hiç çalışasım yok lan.

tedavi labında elime sond girdi. sond dediimiz şey aha şu:
aslında o kadar tehlikeli bi alet diil ama benim elimde her şey öldürücü olabiliyo (1,5 sene sooraki hastalarıma selam olsun).
şimdi ben dişimi yapıyodum normal. 45 numaralı dişe rotasyonlu gömülmüş 44 numaraya cl5 kaviyenin yine mine-sement sınırında ama distal tarafta olanını, bi de apexe doğru çelik rond frezle retansiyon oluklusunu açıyoruz. göt kalkıklığını bi tarafa bırakırsak bok gibi fantom dişe gri renkli dolgu yapmaya çalışıyoruz mal gibi.
1 günlük işi yarım günde bitirme planların doorultusunde ben deli sikmiş gibi çalışıyorum. o frez çıkıyo, öbürü giriyo. siman donarken amalgam karıştırıyom bi taraftan falan. kendimden geçtim kısaca. o hengamede sondum elimden keydı, düşçekken bacaama çarptı, hop tutayım diye elimi indirdim. şu sondun en soldaki sivri kısımla baş parmak tarafında etine dolgun bi bölge var ya elimizde, orası bütünleşti.
5 cm'lik bi çizik ve elime saplanmış havada sallanan sondla kaldım öyle. normalde olsa "kan kaybından ölüceeeeem!!!" diye baarıp sağa sola koşardım ama lab stresinden bi bok anlamadım. akan kanı yalayıp devam ettim dişimi yapmaya.
bi de sondun kontamine olma ihtimali var. yani hastalık bulaşmış.
zamanında gerçek dişle teması oldu çünkü o sondun. ama aşılarım tam olduğundan (sokak köpeği deilim, ev hayvanıyım) pek tırsmadım. zaten hastalık da olsa uzun süre o metalin üzerinde yaşaması zor.

ölmem di mi lan?
lan!?

Hiç yorum yok: