28 Mayıs 2011 Cumartesi

ne biçim yağdı öyle

bugün ankarada ne biçim dolu yağdı lan. dolu dolu yağdı böyle.





bak mesela bu yerde gördüğün kar değil, dolu.





burda da yerlerin beyazlaşma aşaması var.


başta hava güzeldi, hiçbi belirti yoktu. bi anda her taraftan takut tukur sesler gelmeye başladı. ben nooluyoz lan diye tırsmış bi vaziyette sağıma soluma bakarken mutfaktan cama koşun talimatı geldi. ev patlıcak, bi dahaki talimatla da aşşaa atlıcaz galiba derken dışarı bi baktım...
oha, tanrılar misket oynuyodu yukarda. bulutların üstünden kayanlar da dünyaya düşüyodu.
eminim çok eğleniyolardır.

8 yorum:

bi kitabı bi günde bitiren kız. dedi ki...

bi anda atara geliyo böyle ortalık, ankara çok deli yaa =)

googhan dedi ki...

sorma.
gündüz utanmasam mayoyla çıkıcam dışarı, o derece sıcak. hava kararmaya başlayınca bi anda soğuyuveriyo.

özellikle sonbaharda hiç güvenilmez. her sene aynı şekilde hasta oluyorum.

crazywomenrosemary dedi ki...

Batıkentte misin? :))

googhan dedi ki...

fotoğraf çankayada çekildi ama şu anki lokasyonum sıhhiye.

du bi tahinde bulunayım, batıkentte olan sensin.

mavi dedi ki...

lan o neydi ya. Bende fotoğrafladıydım. Sonra bi baktım herkes fotoğraflamış bi havası kalmadı sildim fotoğrafları feysbukumdan. Bir günlük denizi yaşadık. Fena olmadı. Giden var gidemeyen var.

googhan dedi ki...

bu dolu denizden önce yağdı, 28 mayısta.

ama denizden çıkardığımız bi sonuç var, bi dahaki yağmurda metro girişine yaptıkları gibi alt geçitlere de kum torbası koymalılar. olmuyo böyle.

mavi dedi ki...

bu saat benim için geç biliyo musun? Tarihe bakmayınca olur böyle.
Olsun. Angara'mda yağıyor işte. Unutma,unutturma.

googhan dedi ki...

uzun süre unutulcaanı sanmıyorum barajların :D

!büyükşehir çalışıyor!
(çünkü önlem almaktan daha kolay)