29 Mayıs 2011 Pazar

küüüçük göökan küüçük gökan kuyruuğun neredeee? sana ne ulan it!

geçen gün saçlarımı kestirdim. çok uzun değillerdi gerçi ama yaza girmeden alnımı cümle aleme gösterebilmek için gitti saçlarımın %50'si.
hala kısa değil aslında. 2 parmaktan biraz daha uzun. neyse konu saçlarım değil zaten, kestirdikten sonraki halim.

20 yaşını doldurmasına 12 gün kalmış bi birey olmama rağmen hala liseye yeni başlayan öörenciler gibi dolaşıyorum etrafta. ortaokulludan uzun, lise 3 öğrencisinden küçük.
iyi bi şey gibi görünse de pek o kadar değil efendim.

bi kere sizi takmıyolar. iş bitirici adam imajı sıfır.
her gün 2 gazete okuyan, yetmeyip üstüne yorumları da okuyan biri olmama rağmen kültürsüz zannediliyorum tipime bakılıp. halbuki konuşmaya başlayınca karşımdakini rahat bi şekilde susturabilirim.
evet kendimi övmeyi bitirdikten sonra neden bu kadar küçük gösterdiimi anlatçam.


bi kere en önemli etken sakal.
sakallarım hala çıkmıyo. tek tük derebeylikler halinde bulunuyolar suratımda. bıyık desen sakaldan beter. ne tam çıkıyo, ne çıkmıyo. ortada takılıyo.
10 gün sakalları yontmazsam sakallı bi insan olduğum fark ediliyo ama. böyle siyah siyah belirmeye başlıyolar suratımda.


başka bi etken sivilceler.
hala alnımda minik minik pütürükler var. sivilce diyorum ben onlara. 14 yaşımdan beri ordalar, uzun bi süre daha beraber yaşıcaz sanırım kendileriyle.
bu pütürükler için maske yapıp dolaşıyorum bazen yurtta. koridorda falan millet tip tip bakıyo suratıma. savaş boyamı sürdüm diyip geçiyorum yanlarından.


saygı.
efendim çok saygılı bi insanım. burda göt, bok gibi kelimeler yazsam da sokakta böyle şeyleri kesinlikle söylemem, kameralarara oynarım sokakta. iyyayle çocuğu nasıl olur gösteriyorum.
mesela bi yere girince meraba :) yaparım.
bazen bulunduğum yere gelip "selamun aleyküm" derler, ben yine "meraba :)" derim. bi gün bu yüzden temiz bi sopa yiceemi düşünüyorum.
olur da bi gün bu sebepten pis bi dayak yersem ertesi gün selam verenlere şalom alehem diyip dayanma sınırımı ölçücem. bakalım kaç yumruktan sonra ölüyorum.



diğer sebep ses. hani yeni ergenlerin sesinde bi çatlama olur ya, bende hala etkilerini gösteriyo o. eskisi kadar değil tabi ama bu yaşıma geldim, hala oturmuş bi sesim yok.
ama olur da hasta olursam çok davudi bi sesim oluyo. dinleyip dinleyip kendimden geçiyorum.


giysi.
geçen seneye kadar waikikinin çocuk reyonundan giyiniyodum diyip susuyorum.


minyonluk.
en son aldığım eşofman 14 yaş için. en son pantolon 15 yaş.
55 kilo olduğumu düşündüğünde kavgalarda en kolay hedef olduğumu anlayabilirsin.


sürekli suratımda olan :D ifadesi.
her boka gülme yeteneğim var. bu özelliimi seviyorum aslında.
gülmek iyidir, ömrü uzatır.



tüm bu sebeplerden ötürü hala üniversiteye gittiğime inandıramıyorum insanları. lan illa çıkarıp cilt cilt kitapları mı göstereyim al okuyom işte okuyom diye?

16 yorum:

bi kitabı bi günde bitiren kız. dedi ki...

ama olur da hasta olursam çok davudi bi sesim oluyo. dinleyip dinleyip kendimden geçiyorum.

asfasvfafvas... yarıldım..

"yaşını gösterememe" sendromunu ben de yaşıyorum. boyum kısa, suratım küçük. kromozomların xx olunca bu ikisi bile yetiyo.

ps: şu kelime doğrulamayı kaldır gözünü seviim. çin işkencesi.

googhan dedi ki...

anam xx xy fark etmiyo yaş göstermede. benden küçük kızlara abla diyesim geliyo sokakta.

kısa boy iyidir ama. kalp beyne aynı kuvvetle daha fazla kan pompalayabilir. hatta bu yüzden akıllıdır bence kısalar.
(tamamen bi yerimden uydurma, bilimsel temeli yok)


ps-to-ps: kelime doğrulama ne yahu? ben kimseye kelime doğrula demedim. BENDEN HABERSİZ İŞLER Mİ DÖNÜYO BU BLOGDA!?

BAMBİ dedi ki...

hahha kopptum süpermiş :D

Luna dedi ki...

100. izleyicim oldun, sana buradan kocaman gülücükler. Hani şu hep yüzünde olan :D cinsten.

Hoş geldin, sefalar getirdin.
:)

Luna.

googhan dedi ki...

@BAMBİ
teveccühünüz efendim


@Luna
45. izleyicim oldun. 100 kadar olmasa da sevdiğimiz bi sayıdır kendileri. 9X5 sonuçta.

bi de şu hoş geldini blog sahibi olarak benim demem gerekiyodu burda ama olsun. topluma mal ettim ben blogumu :)

crazywomenrosemary dedi ki...

biliyor musun? dostlar arasında hep deriz "poposu yere yakından kork !" diye...sen işte o gruptasın zeki scheyyy ;))

googhan dedi ki...

bi saniye, konu ne ara döndü dolaştı da benim oturgacıma geldi? o 2 kiloluk et yığını resmen yazılarımın önüne geçip yorum almaya başladı şu anda :D

not: çok da kısa değilim. 1,74 boyum var.

Luna dedi ki...

hehhe, 100. izleyiciye her an, her yerde 'hoş geldin, sefalar getirdin' diyebiliyormuş demek ki insan. :)

ayrıca,
hoş buldum. ^^

Luna.

crazywomenrosemary dedi ki...

walllaaaa klavyenin üzerine yığıldım gülmekten... şu an kendi kahkaha sesim çınlıyooo odamda...:..;))

googhan dedi ki...

@Luna
doğru yazarın 100. izleyicisi olmuşum sanırım :)

@crazywomenrosemary
çok pis gaza gelirim, böyle şeyler deme bana :D

crazywomenrosemary dedi ki...

hadi hazır gaza gelmişken bir kaç blodaşınıda sen mimle zaman yolculuğu konusunda..:))
goley gelsin..;))

googhan dedi ki...

ajandama not ettim, perşembe yazıyorum.

salı, çarşamba, perşembe sınavlar var. bitsinler, uzun uzun yazıcam.
aslında bugün başlamıştım ama baktım ucu bucağı görünmüyo, ileri bi tariher erteledim.

Sadece Umut dedi ki...

Gökan Gökan! Aynı ben mi diyim şimdi ne diyim?

googhan dedi ki...

kaderimizse çekeriz [teslimiyetçi ifade]

crazywomanrosemary dedi ki...

HEY ! 1.74 LÜK NASIL GİDİYOR OKUL TELAŞLARI..;))

googhan dedi ki...

sizi buralarda görmeyeli uzun zaman oldu efendim :D

okul telaşı yok daha. açıldıktan sonra yaşıcam o telaşı, başlamadan heyecan yapmıyorum :D