3 Mayıs 2011 Salı

küften tiksinen, hatta görünce bile kusası gelen ben labda küf inceledim bugün. yemyeşil, pamuk pamuk suran şeye karşı ilk defa tiksinti duymadım ve gayet normal bi şekilde inceledim.
aslında başta tırsıyodum mantar incelerken ben tiksinirim, yapamam diye. ama laba girince içinde küf olduunu bile bile petriyi rahat bi şekilde elime aldım, daha sonra da incelemesini bizzat yaptım.

havada sporlar uçuşmasına rağmen hiçbi tiksinti göstermeyip bikaç dakika açık bıraktım hatta petrimi. küfü de elimle aldım artık nerdeyse (öze kullanmadaki beceriksizliimden ötürü).
boyayıp mikroskopta baktıktan sonra hocaya gösterdim olmuş mu diye ve becerdiimi anladım. çünkü lab sonunda herkesin baktığı mantar benimkiydi. çok pis küf incelerim.
adını unuttum ama mantarımın. chytridiomycotanın bi türü hatta a ile başlıyo ama aklımda kalmadı.



lan pizza istedim, sipariş bayaa uzun bi sürede gelmedi (45 dakka falan) siteden sipariş saatine bakarken telefon çaldı, restorandan arıyolar. kurye kaza yapmış, siparişim gelemiyomuş.
adamı öldürüyodum lan 2 pizza için.

Hiç yorum yok: