3 Mayıs 2011 Salı

küflü salatayı elimle tutabildim bu akşam. mikrobiyoloji ilk defa işe yaradı hayatımda, sayesinde küf tiksintim geçti.

şimdi kütüpaaneye gidip mikrobiyoloji çalışçam. neden? çünkümküm bu akşam ilk okumayı bitirebilirsem gebzede bana daha çok zaman kalır, daha rahat, stressiz gezebilirim. zaten 2. vize daha kolaymış. 60 alsam tamam. pislik yapmayıp modifiye thayer martinden 4 puanımı da verselerdi 56ya gircektim ne güzel. canları saolsun.
ama zor sorcak gibiler, ortalama yüksek.
hatta geceyi orda geçirip kaavaltımı yaptıktan sonra gelirim yurda. buna benzer sabahlamayı dönem 1de fizyo vizesi öncesi yapmıştım, uyuyakalıp sınava giremiyodum. bunda uyurum muhttemelen.

yarın lab yok. b grubuna hem sabah, hem ööleden soora, hem de ööle arasında var ama a grubu nası olduysa bütün gün rahat (yarım gün preparasyonunu bırakmayanlar). yıllardır normalde a grub sikilirdi hep, bu sene biraz eşitlendik gibi sanki.

beirutun cheap magic inside diye the flying club cup albümündeki şarkılara arka arkaya çektikleri vidyoların olduu bi şeyi seerettim (böyle cümlenin mnakoyyim). ya şimdi şöyle. adamlar (+kristin ferebee) albümdeki şarkılara sırayla klibimsi şeyler yapmışlar, ama bi olay örgüsü içinde geçiyo. 1 saatlik falan bi vidyo.
süper ötesi mükkemmel bişi. yardırmışlar kendileri. hem nick petree ve kristin ferebee'nin seslerini de duyuyoz. kadının sesi güzelmiş aslında. nick ise baterisini çalmaya devam etsin. zaten şarkıda da aaauuuuooaaaa diye baarıp bilardo zopasıyla demirlere vuruyo. eelenceli ama lan.
nickin baarış anını burdan (dakikasını ayarlamıştım aslında ama 1:23 ve 2:33), kristinin yıllardır sakladıı sesini de aha şurdan (hadi bu da garanti olsun, 1:09) dinleyebilirsiniz.
cliquotu edward droste'a söyletçeene yanındaki kristini göreydin zach, kınadım seni. adama kötü demiyorum, tamam o da mis kibin sanatını icra etmiş ama dışardan adamlara söylettirceene gruptan insanları görseydin. pis kınadım.

Hiç yorum yok: