31 Mayıs 2011 Salı

inat ettim, bitirdim. viii aaar dı çeympiınnsss

bugün yemekhanede ilk defa tepsimdeki bütün tabaklarım boştu. 2 seneden beri şu okuldayım, şimdiye kadar 1 kere tamamen bitirememiştim yemeğimi, aldığım yemeğin yarısı çöpe gidiyodu. ta ki bugüne kadar.

şimdi normal zamanda yemeğimi bitirmiş gidiyorum (yemeklerin yarısı hala duruyo), yanımdan cücük kadar kızlar geçiyo, hepsini yemişler!
tamam cüsseli bi insan değilim ama onlara göre 3 avantajım var. 1.74 boyum var, onlarda 1,60 anca vardır. ben 55 kiloyum, onlar 45 falan (evet, kaldırdım ölçtüm). bi de cinsiyetten avantajım var, erkeklerin metabolizması kızlara göre daha hızlıdır genel olarak.
yani burda favori gösterilmesi gereken benim, ama kızlar utanmasalar tabakta kalanı ekmekle sıyırana kadar yiyolar.
bi gün birini çevirip "arkadaşım nerenize yiyosunuz?" diye sorucam ama kollarına astıkları 'bavullardan' korkuyorum. çanta dediğin normal ölçülerde bi şey olur, arkadaşlar 19 litrelik damacanayı içine alabilcek kadar çanta taşıyolar. onu kafama bi geçirse 7 dikişlik yarık açılır orda.
neyse konuyu bavulla damacanayla dağıtmadan orijin noktamıza dönüyoruz.


ama bugün ne oldu?
gökan da bütün tabaklarını bitirip gururla kirlilerin olduğu yere götürdü. yanımda bi izbandut vardı, bezelyesinin birazını yiyememiş. kendisine küçümseyen bi bakış atıp kaçtım (burdaki kaçmak bulunulan yerden karizmatik ayrılış değil, o bakıştan sonra herifin kıllanıp dalma ihtimaline karşı koşar adımlarla ortamı terk etmek).

ben böyle gerine gerine elimde tepsiyle gidiyorum ama kimse bilmiyo ki hırkamın cebinde koskoca 2 tane börek var. evet, böreklerimi yiyemedim.
sabahtan beri açım, yurtta yicek bişi olmadıı için kıvrandım durdum açımaçımaçımaçım diye, önümde yemekleri görünce doydum.
ama çorbamı, bezelyemi, kompostomu bitirdim. kompostonun da kayısılarını yemedim ama doyduğum için değil, kayısı sevmem ben.




evet, 10 dakikadır yazıya bi son düşündüm ama bulamadım. konuyu nası bi yere çektiysem, mümkün değil sonuç aşamasına gelemiyorum. neyse böyle bırakçam artık.

10 yorum:

bi kitabı bi günde bitiren kız. dedi ki...

hakkat lan bavul resmen o çantalar. elinde bi tek kalemi silgisiynen gelen xy ırkı bireyi, sana öyle özeniyorum ki.

googhan dedi ki...

ben o elinde kalemi silgisiyle dolaşan xy bireylerden değilim ama ne yazık ki.
kalem ve silgiyi sadece sınav günü getiririm okula, o kadar.


o çantalar yüzünden kızın biri fena dalcaktı bana.
kız önümde, küçük mavi bi çantayı karıştırıyo. yanında da koccaman krem renkli bi çanta var. ben kıza "mal mı lan bu insanlar, koskoca bavul taşıyolar yanlarında" dedim.
kızın gözleri pörtledi bi an, "o çanta benim!!" dedi. gökkuşağındaki bütün renklere sırayla girdim.

mavi küçük çanta da arkadaşınınmış.

BuRCu dedi ki...

:) yorumdaki kıza çok güldüm ya. Yazık hep kendisini savunmak zorunda hissediyordur öyle çanta kullandığı için :) Yook yook ben kullanmadım :P Yalan söyleyemicem üniversiteye giderken kullanırdım o normal ebatlardan daha büyük çantalardan; içine defter, kitap, kalemlik, bilumum eşyaları alırdı. Rahat olurdu o sebeple :)
Bazılarının kullandıkları çok aşırı büyük oluyor haklısınız.

googhan dedi ki...

bi gün bavulumla gidesim var okula.
evet, perşembe günü yapıcam bunu. aynı onlar gibi masanın üzerine koyup hiçbi anormallik yokmuş gibi davrancam.

bi de o bilimum eşya daha küçük boyutlardaki çantalara da sığıyo.
mesela ıslak mendil. 150'lik yuvarlak kutulardan almayıp daha insancıl 10luklardan alabilirler. mendil başına 0.0003 liralık tasarruf için bu hamallık neden?

BuRCu dedi ki...

:) büyük boy ıslak mendilleri de getirmiyorlardır herhalde okula, yok artık..

Ben sadece ıslak mendil, peçete, cüzdan, telefon, ruj gibi şeylerin yanında defter kitaptan bahsettim. Cidden onları elde taşımaktan ziyade o çantalara koymak daha rahat oluyor ;) Çok çok büyük boylar için hemfikiriz zaten, abartı kaçıyor.

googhan dedi ki...

ben sırt çantası taraftarıyım. omuzlara eşit yük bindirir. taşıması da kolay hem.


-----konudan bağımsız-----
yorumlarıma bakıyorum, hiç karşıdakine saygı yok. direkt terslemişim gibi sanki.
yine öyle bi yorum oldu ama gerçekten amacım o değil. niye öyle oluyo anlamadım :D

BuRCu dedi ki...

Çok dolusun sanırım :) Ondan böyle oluyo olabilir mi? :D

Sırt çantası süslerini bozuyo sanırım :P Benim de her şeye bir cevabım var :)

googhan dedi ki...

ya bi bilsem ben niye böyle olduğunu :D
normalde de böyleyim. konuşurken tak diye tersleyiveriyorum, patavatsız kelimesinin sözlük karşılığı gibiyim.

düşün mesela, karşındaki insan sürekli :D modunda gülüp konuşurken arka arkaya saydırıyo. düzeltmeye çalışırken iyicce batırıyo.
pis bi durum.



sırt çantası konusua gelirsek; haklısın. sırf süs uğruna nice can yiğitler omuz çürüttü şu güzel ülkemizde.

BuRCu dedi ki...

Eğlenceli ama yaptığın :) Karşındaki ters tepki vermediği sürece tabii :)

googhan dedi ki...

artık alıştıkları için tepki vermiyolar.
ilk zamanlarda biraz tepkiler oluyo tabi :D (ya da tabii)


şimdiye kadar sadece 1 kişi alışamamıştı, onu da sevgili kontenjanından terslemiyodum.