21 Mayıs 2011 Cumartesi

savaşlar yararlıdır da aslında

hastalıım bile zamanını biliyo. seviyorum bünyemi.

protez pratik sınavından 1 gün soora hasta oldum. her bi hücremi tek tek öpesim var sınava beni hasta hasta sokmadıkları için. baş ağrım, ateş, boaz ağrım da mis gibi mesela.
ateşim varsa diğer sorunlar yok, boğazım aarıyosa başım aarmıyo falan, böyle nöbetleşe sikiyolar vücudumu. annem doktura gidelim dese de iğne yapma ihtimalleri olduğu için evde ilaçlarla geçmesini bekliyorum. götüme bi şey sokturmam ben.




konudan tamamen bağımsız bişi dicem şimdi. aslında deminki bağımsızdı konudan. asıl konumuz aha şimdi anlatçaam şey.

zamanımızda erkeklerin sap kalmasının sebebi savaşların bitmesidir. evet, bu iddaamın sonuna kadar arkasındayım.


mesela 500 sene öncesini düşün, savaş çıkıyo hoop 300.000 kişi ölüveriyo. bi hafta sonra başka ülke başkasına saldırıyo, bi 400.000 de ordan gidiyo. ve bunların hepsi erkek.
peki şimdi durum ne? erkekler doğuyo doğuyo, 70 sene bekliyosun ölmesini. onda da tek tek gidiyolar. halbuki savaşta bi anda yüzbinlerce rakip eksiliyo.


zamanında ne güzelmiş. bi adamın 5 tane karısı var. nasıl oldu peki bu? savaşla. erkekler öldü öldü, 1 erkee 5 kadın düştü.
bi de şimdi bak. bugün sokaklarda binlerce sap dolaşıyo. neden? barıştan. erkek nüfusu azalmıyo çünkü bi türlü.


savaşma seviş diyolar bi de. lan dingil savaşmayınca sevişçek insan mı kalıyo bize? yok nato barış gücü, yok birleşmiş milletler, yok ticari ambargo diye diye erkek nüfusunu patlattınız, sonra savaşma seviş. siktir ordan!


hem savaşa gidip geri dönebilirsen bi havan da oluyo. savaştım olum ben, has erkekim diyosun. o 5 kadının yanına 3 kadın daha geliveriyo. bi anda 8 karın oluyo.
ondan sonra hafta boyunca her gece başkasıyla, 1 tane de yedek kulübesinde.


bred pitin, tom krüuzun falan öldüünü düşünsene. erkek kalitesi yerlerde sürünür. mehmet günsur yok mesela. naabacak kızlar? "anam memedim yoksa ben de gökana giderim, naabayım" dicekler. ama gel gör ki dünyamızda bred de var, tom da var, memet de var. e bunlar olunca nooluyo? gökan sap kalıyo.

Hiç yorum yok: