4 Mayıs 2011 Çarşamba

dün gece güya sabaa kadar çalışçaktım kütüpaanede. konular erken bitince geldim erkenden. 3 kişi içmiş, sırayla yaptıkları.

biri ayakkabıyla yataana girdi, yattı. 10 dakika sonra aklına geldi, anca o zaman çıkarıp attı ayakkabılarını.

öbürüne baktım, bilgisayarın ekranını kaldırmış, ama açmamış bilgisayarı. simsiyah ekrana bi şeyler yazıyo.

öbür öbürü zaten en kötüleriydi. deişik hareketlerden seri yaptı o.

bi daa biramı hazır bulundurcam dolapta. tek ayık olmak pek iyi bişi diil.
-sen de mi ijtin?
-yok, kütüpaanedeydim ben. mikrobiyoloji çalıştım
-o da sarojeder. tekkkkila gibidir o da. piş çarpar
-evet
-tekkkila gibidir
-evet, tekila gibi
-şarpar
-tabi
-tekkkila gibi şarpar
-az çalıştım ama ben, fazla çarpmadı beni
-şarpar
-evet, çarpar
-tekkkila gibi
-evet
-mikrobiyolojiii
-hee, mikrobiyoloji çalıştım
-şarpar
-evet

bi ara koridora falan biber gazı sıktılar.
hatta biri duştaydı, biri gitti oraya sıktı. 1 dakka soora su sesi kesildi, öksürükler falan başladı tabi.

Hiç yorum yok: