24 Mayıs 2011 Salı

doktura gittim bugün tahlillerimi göstermeye.
kilo alamamam için hiçbi sebep yokmuş aslında. vitamin, tiroit, kan hepsi iyi. kalıtımsaldır muhtemelen dedi.

başka bi sebebi olabilir mi dedim, bağırsak paraziti olabilceeni söyledi. testini bokla yaptıkları için pek istekli diildim teste. kurt ilacı yazdı, varsa gider, yoksa da ilacın yan etkisi yok zaten bi sorun olmaz dedi.
muayene boyunca kadın parazit diyo, ben kurt diyom inatla. sonunda kadın da kurt demeye başlamıştı.
he bi de başka bi konuşmamızı yazayım.

önlükle gitmiştim ben, cebinde bozuk paralar varmış, kalkarken 2 para düştü yere.
g- kahretsin çok zenginim
d- beni paranla satın alamazsın
g- hocam bu parayla değil sizi, sakız bile satın alamam. 10 kuruşla ne alcaksınız?

kadın çok rahat lan. arkadaş gibi konuşuyo.

2 yorum:

Bal dedi ki...

bende de vardı bu sorun, bizde biraz genetik ve doktor düzensiz beslendiğim içün demişti. lakin çok rahatsız etmiyo beni, fazla takmayınca kendiliğinden halloluyo

googhan dedi ki...

benim doktor da düzensiz beslenme zannetti başta, vitamin şeker falan hepsi normal çıkınca vazcaydı o fikrinden.


ben de takmıyorum ama 19 seneden beri hallolmadı. sen nası hallettiğini söylersen sevinçten çılgına dönebilirim.
55 kilo insan mı olur yaa?