14 Mayıs 2011 Cumartesi

bütün bedenim biyokimya çalışmamak için kendini parçalıyo. tam oturuyom çalışmaya, karnım acıkıyo. yemek yiyom, öyle başlıyom bu sefer çişim geliyo, kakam geliyo.
hadi onları da yapıyom diş fırçalama aşkı doğuyo içime. en son uykum geldi, yattım 1 saattir dönüyom yatakta.
saulsun aşşaadaki insanlar sayesinde kalktım. pat pat top sesleri geliyo, -.- tipindeyken bi anda O.O tipine geçiş yaptım. velebol var aşşaada diye koştum cama tanıdık görür müyüm diye, yoktu. olsa saati falan umursamaz inerdim oynamaya. manşet vura vura kollarımı kıpkırmızı yapar gelirdim.


sarımsaklı yemek yediim için odada mahsur kaldım. çikolatam bitti, kantine inemiyorum. inerim, birini görürüm sınıftan, yanına gitmem gerekir gidemem. pilav yiyom çikolata yerine.
pilav da yerini doldurmuyormuş ey çukulat.


lan tam hadi biyokimya çalışayım dedim içimden, yine kakam geldi. gidip sıçayım en iyisi.

Hiç yorum yok: