18 Mayıs 2011 Çarşamba

bugün protez pratik sınavında öldüm resmen. bu sefer tek değildim, bütün sınıf savaştan çıkmış gibiydi.
öğleden önce gelmeyi planladığım noktanın 45 dakika gerisinde olsam da gün sonunda hedeflediğim yerde, hatta daha da ilersinde bıraktım dişimi.

şimdi sınavda 1 kere gösterme hakkımız var her aşamayı. ben 1. vizede habire göstermiştim hocalarla aram iyi olduu için. bugün yine aynısını yaptım.
hoca bakmam, 1 kere bakıyoz dese de 'sevimli mode - ON' yapıp gösterdim dişlerimi. daha sonra yüzsüzlükle tekrar tekrar gösterdim ama bişi demediler saolsunlar.
bi kere kendi asistanıma gösterirken başka asistan gördü, onla da muhabbet edip durumu kurtardım. protezcilerle muhabbet etmek bile ayrı bi yetenek ister, nazi subayı gibiler kendileri.

bi asistanın ayaanı çiğnedim.
çıkışta ben haldur huldur koşarken bi anda yerden 5-10 cm kadar yükseldiimi fark ettim. kafamı sağa çevirdim, hocanın ayaanın üzerinde yürüyodum. bu insan klinikte öğrencilere, hastalara küfreden birisi. orda açtım aazımı, sıçmasını bekliyorum. canım asistanım "tamam tamam önemli diil" diyip güldü. bütün hücrelerim rahatladı o anda.

aynı asistan beni arkadan tanıdı. lan 2 haftada 1 gidiyoz zaten laba. onda da benim asistanım olma ihtimali 1-6. toplamda 2 kere falan asistanım olmuştur. normalde önden görünce bile çou kişiyi tanımazlarken beni arkadan görüp gökan dedi. üeh diye karşılık verdim içimden.


he bi de protezde bi ilki gerçekleştirdim. ilk defa bi öörenci telefona baktı.
telefon çaldı asistan odasından, asistanlar dışarda. bana biri baardı ordan telefona baksana bi gökan diye. hocam ne dicem ben desem de bak sen, birimizi çaarıyolardır dedi. tamam hocam diyip bakmaya gittim telefona. arkamdan başka asistanın koşup geldiini gördüm, onunla yarışıp açtım hatta. esra hanımı istediler, tamam çaarıyom dedim labda öyle bi insan yok. hocaya verdim en sonunda naapçaamı bilemeyip.
çıkışta hocamın gözünden okunan nooldu lan yarraam ifadesine can kurban. ezdi kadın beni.

2 yorum:

crazywomenrosemary dedi ki...

yazını çok sevdim de kasıtlı mı imlaya uymaman..:))

googhan dedi ki...

türkçe okunduğu gibi yazılır. ben de okuduğum gibi yazdım.

ama kasıt var evet :D