16 Mayıs 2011 Pazartesi

biyokimyada ben 70'e girerken bi anda 70 (cm) bana girdi.
aslında mis gibi 70 alıp finalde 50'ye girmek vardı ama neyse, olmayınca olmuyo.

saat 10:43. yemeimi yedim, tokum.
şimdi çıksam, ankamall'a gidebilirim. ordan aftırşeyvimi alıp dienara gider, kitaplara bakarım. uçan spagetti canavarının kutsal kitabını görürsem çevirisine bakarım, hoşsa alırım. ama baştan savma yapıldıını söylüyo herkes, sonraki baskılarında düzeltmelerini bekleyip o zaman almak daha mantıklı. kutsal kitap sonuçta.
olur da bulursam bin muhteşem güneşi de alabilirim. merak ettim kendilerini.

ve tabii ki ankamalla gidip ritüelimi gerçekleştirmezsem olmaz. dienardan uykusuz alıp börgır kingten aldıım hamburger eşliinde okumak. sorun da burda başlıyo. tokum çünkü.
mal, 2 saat sonra git o zaman demeyin, saat 3 için çamaşır makinasını kiraladım.
11:30da çıksam 12yi geçe ordayım, dolaşırım biraz, aftırşeyvle biber gazı alırım.
13:30 gibi yemeemi yer,
14:30da çıkarım.
15:30 olmadan yurda gelir çamaşırlarımı makinaya atarım.
evet, yapabilirim bunu.

bi de yemek yerken güvenlik beni alıp götürcek diye korkuyorum. hayvan gibi gülüp etrafa köfte, patates ne varsa saçıyorum. toplumun huzurunu bozmaktan atsalar yeridir. bi de işgal ettiim masadan kalkmıyom, çük kadar menüyü 1 saate yayıp yiyom.
he bi de menünün adı big king extra.
ne big, ne king, ne de extra sıfatlarını hak ediyo. yumruum kadar bi şey lan. ama ucuz.

Hiç yorum yok: