10 Mayıs 2011 Salı

ankaraya geldim. sabah 7:30 gibi falan sıhhiyede olmayı beklerken 06:45 gibi olunca direkt okula gitmek yerine yurda geldim.
8:40taki mikrobiyoloji dersine girmekte kararlıydım, bari sekize kadar yatayım, soora kalkar giderim derse dedim. planladıım gibi sekizde kalktım, programa baktım, b grubunun labı varmış. yani benim dersim yok. 10:40taki biyofizie girme planıyla saatimi kurdum yattım.
kurdum, tamam. çaldı, tamam. uyandım, tamam.
e peki sonradan niye uyuyosun mal! hep yapıyorum bunu, bi gün sınava geç kalcam.

kalktıımda saat 10:50 falandı. eamaaan geç kaldım yine, imza attırayım bari diye sınıftakilere mesaj attım.

g- okula gelcem diye giyindim, yattım sonra. uyuyakalmışım. imza atabilir misin biyofizikte?
e- okula gelcem diye kalktım, okul ne arar la bazarda dedim salladım. is it clear? raadol artık devamsızlıı sallayan yoh.

bu insan zaten hep gitmez okula. birbirimize imza attırırız, bunda ikimiz de yokuz okulda.



g- aynı mesaj
s- girmedim ben derse yurttayım
g- s... sen iyi misin?

bu insan utanmasa okulun önüne çadır kurup orda kalcak kişi. utanmasa hocalardan etüt alcak kişi. ama bugün derse gitmemiş. diş falan gömcekmiş yarın için


g- aynı
b- ben de girmiyorum derse. zaten pek giren de yok sanırım

yine olmadı.


g- aynı
h- derse gitmedim, yurttayım

bu insan s ile aynı. 150 ders saatinin 149,5 luk kısmına girer. o yarım güne denk geldim.


g- aynı
t- -cevap yok-


lan dedim, bunlar bana imza atmamak için mi okulda diilim diyolar. gideyim bunları okulda basayım, bi güzel döveyim.
okula gittim bunları derste yakalamak için, hakkaten girmemişler derse. bu sefer sırf erkekler gitmiş. normalde 10/1 -10/2 arasında olan kız/erkek oranı nerdeyse eşitlenmişti. 13 kız, 12 erkek. hayır hoca da yaşlı başlı kadın.
telefonla imza attırdığım 3 erkek var sınıfta. onlar gitmemişlerdir diye söylememiştim t hariç, o 3 erkek de okuldaydı. üeh yani dedim içimden.
soora girdim derse mis gibi mikrobiyoloji çalıştım.




biyoistatistik açıklanmış, 81 almışım. bu notla birlikte notlarım 80, 70, 65, 80, 81 oldu. o 65 de en iyi olduum derslerden biri olan protez pratik. bu dönem yardırdım resmen.



dus geldi. artık uzmanlıklara sınavla giriliyo. ankara ve hacettepe diş utanmasa halay çekip kutlucakken diğer üniversiteler durumdan pek hoşnut olmadı. sen teorik eğitimi verme, öğrenciler yata yata geçsinler, sonra yok efendim dus neymiş, olur muymuş öyle şey.
olur.
biz boşuna mı hayvan gibi teorik gördük? çok iyi oldu.

dusun gelmesiyle uzmanlık düşünmeye de başladım. 3-2-3 şeklinde sıraladım hatta bölümleri.

ilk 3 akademik kariyer harici gitmiceem bölümler. yani bunlara gitsem iyice yükselip okulda kalırım, hocalık yaparım 60 yaşıma kadar.
radyoloji, tedavi, protez bu 3 anabilim dalını oluşturuyo. radyolojiye akademik kariyer için bile gitmeyebilirim.

ortadaki 2 benim için ideal olanlar.
endodonti, periodontoloji.
endo konusunda daha tam karar veremedim. hastalar bilinçlenip kanal tedavisini endodonti uzmanına yaptırırsa gidebilirm. perioya gitme şartım da implantolojiyi perioya vermeleri. yani implantı perio yaparsa gitmeyi isterim, yok cerrahiye verirlerse ne işim var perioda? bütün gün diş taşı mı temizlicem? implant gelecek hedefimi deiştirebilir.

son 3 giremiceem yerler. sınavda başarılı olmak gerekiyo bunlara girebilmek için.
pedodonti, cerrahi, ortodonti.
pedo zaten bana uygun değil. çocuklarla uuraşmayı sevmiyorum. aç bakalım aazınııııı diyip sevimlilik yapamam 6 yaşındaki çocuun karşısında.
cerrahi ve orto hakkında pek bişi demek istemiyorum, ağzımın suları akıyo çünkü.

Hiç yorum yok: