20 Nisan 2011 Çarşamba

yurdun çamaşırhanesindeki makinenin mnakodum geldim.

sabah 10 civarı 3 numaralı makineyi akşam 6 için kiraladım. saatim geldi, indim aşşaa elimde çamaşırlarımla. çamaşırlar bayağı bi ağır ama. torba elimden falan kayıyo. acaba sığar mı lan bunlar dedim, sonra dedim makineler büyük, sığar.

neyse indim, gittim makineme. oha, çük gibi tamburu var. minnacık lan. çamaşırlarımın yarısını koydum, doldu. kalan yarısını ittire ittire tıktım içine, kapıya da abandım, kapattım.
normalin 2 katı çamaşır koydum diye deterjanı da yumuşatıcıyı da bol bol koyup çalıştırdım.
lan bi milletin çamaşırlarına bakıyom lambur lumbur dönüyo makinenin içinde, bi de benimkine bakıyom ıııııaah diye 1 dakkada 1 tur atıyo. 5 dakkada ıslanmadı zaten içindekiler. hala kuru yerleri vardı.

sanırım beceremedim.

(bi dahakine 1 ya da 4 numarayı alcam. onlar uzay mekiği gibi deişik bişiy. 2,3,7 çük olanları. 5 ve 6 da ne mekik gibi, ne de çük gibi, ortada. ekranı falan var, tambur büyük)

Hiç yorum yok: