30 Nisan 2011 Cumartesi

sabah erken kalkçam diye 9da yatmaya çalıştım, e haliyle olmadı.

birlikte gitçeem arkadaşım hırkanın noolduunu bilmiyo. kendisiyle naabıcam bi fikrim yok şu anda.
-hırka da al yanına
-hırka?
- -içses: sıçtık-

grip ilacı aradım yanıma almaya, bulamadım. bikaç gündür vitamin içip yapay da olsa vücut direncimi yükseltmeye çalışıyorum. sakatlanmaktan çok hasta olmaktan tırstım.
mayomu denedim banyoda. baktım ıslanınca pipiyi kabak gibi belli ediyo mu diye, etmiyomuş.
hala bel yeri kurumadı ama hayvanın. performansını beğenmedim.

bu gece ayrılığın kırkı çıkıyo. karalar bağlayıp helva yiyorum sabahtan beri. yurttaki insanları çaardım odaya mevlüt var diye, kimse gelmeyince bi kazan helvayla baş başa kaldım. içim dışım helva oldu, çişimi yaparken pıtır pıtır un düşüyo.
bi bidon da gül suyu almıştım, yapçak bi şey bulamayınca koridorda gördüğüm insanlara avuç avuç döküyorum.

Hiç yorum yok: