21 Nisan 2011 Perşembe

okulumuzun sınavları mis gibi yaymasıyla 2 haftalık rahatlama sürecine girdim. senenin bütün sınavları belirli aralıklarla yerleştirilmiş, ne aşırı sıkıyolar ne de aşırı rahat bırakıyolar. en yakın sınava tam 14 gün var şu anda.

bu 2 haftada 3,5 sezonluk dizi, 18 dvd (on tanesi bok gibi astronomi ve uzay, sekizi dünya atlası adı altında süfer bişi) ve 7 film izlenmeyi bekliyo.
aslında oturup film seyretmekten daha hoş aktiviteler de var. hatta birini yapçaktım, olmadı. hem deişiklik olsun, hem de eeleneyim biraz diye raftinge gidip buz gibi suda debelencektim ama katılımcı eksikliğinden (toplamda 6 malmışız) iptal edildi program. halbuki soğuk suda pipim bamya kadar oluncaya kadar bekleyip ardından tilivili tilivili oynucaktım kendisiyle. oynayamıcam.
zaten zayıf insanlar (buyrun benim) kask+neoplanla süpriz yumurtaya benziyolarmış. bu bile üzüntümü azaltmaya yetmedi aslında. razıydım lan ben.

başka hangi aktiviteleri yapabilceemi düşündüm ben de, baktım internetten.

doğa yürüyüşü: emekli işi
kamp: böcek vardır
dalış: uzun sürüyo
dağ tırmanışı: uzun sürüyo
paraşüt: eğitimi falan var, sıkılır bırakırım. bi de ölüm riski diğerlerinden fazla
bungee jumping: balıklama atlama özürlüyüm. dümdüz atlayıp belimi çıtırt diye kırarım. sonrasında sakral 2,3,4 sinirlerim zarar görürse pipim işlevsiz kalır.

yapabilceem bi aktivite yok. o yüzden ben yine film seeredeyim. en temizi

Hiç yorum yok: