14 Nisan 2011 Perşembe

hay sikeydim

sen kalk yıllar sonra ödev yap, özenle yazdığın sayfalarca istatistik, hesap, ortalama hepsi sikindirik bi japon yapıştırıcısı yüzünden bok olsun.

bütün her şeyi bitirdim, tek kalan bi sayfadaki tabloyu kesip ödevin ilk sayfasına yapıştırmaktı. tablomu kestim, altına gazete koydum, ters çevirip yapıştırıcıyı (japon olur kendileri) sürmeye başladım tabloya. yayıldıkça kağıt şeffaflaşmaya başladı. neyse farketmez diyip köşesinden tutup çektim tabloyu. ama gelmedi.
mal yapıştırıcı (japon) kağıdı geçip gazeteye ulaşmış, iki kağıdı birbirine yapıştırmıştı. saatlerce süren ödev sonrasında gelen yapışmanın ardından amına koyayım haykırışım konyadan duyulmuştur herhalde. camlar falan kırılcaktı sesimden çünkü.

zaten sabahtan 3 frezim gitti, 4 diske 20 lira verdim diye sinirim bozuktu, iyice sıçtı bu olay.
elim pipime yapışaydı da o kağıtlar yapışmasaydı birbirine.

Hiç yorum yok: