26 Nisan 2011 Salı

26 nisan 1986.
çernobil felaketinin üzerinden 25 yıl geçmiş. vay canısını.


dexterın 1. sezonu bitti. her bölüm sonunda "burda bırakırsanız allassızsınız olum demekten bıktım"

yarın lab sınavı var ve ben kanin bulmanın huzurunu yaşıyorum. sınıfta resmen kanin kıtlığı var. kimse bulamıyo köpek dişini.
mantıklı da. en önemli dişlerden biri ve kimse çektirmiyo. diğer dişler total protez yapımı için sağlamken çekilebilir. ama total için kanin çekilmez pek fazla. çünkü en sağlam diş ve yeri tam köşede. her tarafa desteklik sağlayabilir. çekilmesi için anca periodontal rahatsızlık gerekir ki o da çok zor bi şey.
ben buldum, rahatım.
tekrar kanin isterlerse üst çeneden kalmadı. 3 tane alt var ama üst siksen bulunmuyo. o yüzden yine diş toplamaya başladık.

cem yılmazın gösterisine gidecem.
şu saçma sapan soru-cevap olanı değil. bildiğin anıra anıra gülünen.
heyecan yaptım.

düğünleri hiç sevmesem de düğüne gitmek için arkadaş sattım. tam satma sayılmaz aslında. beleş yemek var ve eelenceli olcak gibi. yaşlılar falan yokmuş.
aslında ben başka bi zaman gitçektim gebzeye, ex yol arkadaşımla derste 15 saniye içinde beraber gitmeye karar vermiştik.
g- sıkıldım lan
x- ben de. eve gidesim var
g- benim de. hadi perşembe gidelim
x- olur. saat 17:30?
g- tamam

işte bu kadar.
olmadı gerçi.

Hiç yorum yok: